Menu Forum

Glamira Máte zkušenosti ?

24. črc 2017  • 
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
 Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s prsteny z glamira.cz. Dostala jsem od nich snubák, 18k zlato s akvamarínem a nevím, prostě ten kámen mi přijde úplně jako sklíčko..samozdřejmě nejsem žádný odborník, je to můj první takový drahý prstýnek.. a tedkom uvažuju, jestli si od nich objednat i snubáky..nemám prostě s čím porovnat a nevím jak třeba bude vypadat za pár let. Jestli je tady někdo, kdo má s nimi zkušenosti, sem s něma emoticon emoticon emoticon budu moc ráda.
14. čer 2016 ve 23:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
 Přidej příspěvek
fotoportrét
fotoportrét
kocanska
Registrovala se 30. srpna 2016 na beremese.cz. Přidala 1 příspěvek. Region Ostrava.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
kocanska
Registrovala se 30. srpna 2016 na beremese.cz. Přidala 1 příspěvek. Region Ostrava.
  • Neví, kdy bude svatba
 Ahojki Ynes. Doporučuji ať zajdeš někam k jakémukoli klenotníkovi. Můj snoubenec před tím, než mě o ruku požádal tak si nechal ověřit pravost a bylo mu ze 2 zdrojů sděleno, že za tento prstýnek by mu nabídli 500 Kč. Proto sháněl další. emoticon Toto je bohužel naše hořká zkušenost. Nyní se potahujeme s Glamirou o reklamaci. Neuznali nám ji díky tomu, že prý jsme nedodali zboží v kompletním stavu a byl hoooodně velký problém, aby nám vůbec poslali alespoň prstýnek zpátky. Nyní budeme řešit přes obchodní inspekci....
30. srp 2016 ve 22:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
monydave
Registrovala se 31. srpna 2016 na beremese.cz. Přidala 2 příspěvky. Region Děčín.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
monydave
Registrovala se 31. srpna 2016 na beremese.cz. Přidala 2 příspěvky. Region Děčín.
  • Neví, kdy bude svatba
 Ahoj, taky jsem se chtěl připojit k otázce, jaké jsou zkušenosti s glamirou...
Mají super udělaný stránky, vše vypadá fajn jen pořád mi hlodá, jestli jít do toho risku a koupit přes eshop.
Rád bych pro přítelkyni pořídil něco (alespoň na moje poměry) skutečně pěkného, co má nějakou i tu materiální hodnotu. pokukoval jsem na prsteny s briliantem v ceně 30-40tis.
Vybral bych si tam, ale tím že je to jen eshop a bez adresy, kontaktu, tak stále hledám, jestli najdu nějaké nezávislé recenze, zkušenosti.
Z toho co píše kocanska už mám asi jasno. Prostě budu muset pohledat po kamenných obchodech.
Aspon si z glamiry stáhnu fotku, toho co bych chtěl.

Takže díky a mějte se
31. srp 2016 v 15:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
 @monydave ahoj, já teda nakonec jsem nechávala prstýnek z glamiry zmensovat, ale u místního zlatníka u nás ve meste. Nebyl tam vyrytý punc, ale nakonec udělali nějakou tu zkoušku ( s těmi jejich kameny) a vyslo jim že zlato je opravdu 18karátové. Ale popravdě, ten akvamarín co mám vevniř hezký není. Není čistý, jde to vidět i okem, je takový jakoby trošku zakalený. Jejich reklamační/informační oddelení je strašné. Napsala jsem jim email, oni mi odepsali, když jsem byla na dovolené. (takže logicky jsem jim neodpověděla hned). Za dobu mé dovolené, mi pak následně od nich přišly další 2 emaily, absolutně neprofesionální, jako jakt ože jim neodepisuju!!! , jestli jsem si to jako rozmyslela nebo co, co si jako myslím......vyloženě si paní kladla otázky a sama si na odpovídala. Prostě směšné až hysterické, nechápala jsem co to má jako být. Už to neřeším!! prstýnek nosím, zlato je v dobré kvalitě, ale kámen tedy podle mě i našeho zlatníka není z nejlepších. Snubní prsteny jsme si objednali z Bisaku. Opravdu profesionální milá obsluha, paní Radka, trpělivě nám ukázala vše co šlo. Přijdou příští týden, tak se moc těšíme. emoticon emoticon Mohu jen doporučit. Prstýnek vám i pozmění dle vašeho přání. Kvalitní kameny, doživotní záruka!!! do glamiry nejdi emoticon
31. srp 2016 v 17:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
 @kocanska ahojky, to mě moc mrzí. Já si svůj nakonec nechala, byl to zásnubní. Kámen vem čert, zlato je ok naštěstí..Cena prý nadsazená jako blázen (13000). Od nich už nikdy nic, snubáky máme odjinud.. Ať vám to vyjde s tou coikou!! Klidně pak napiš jak jsi dopadla !!
31. srp 2016 v 17:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
monydave
Registrovala se 31. srpna 2016 na beremese.cz. Přidala 2 příspěvky. Region Děčín.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
monydave
Registrovala se 31. srpna 2016 na beremese.cz. Přidala 2 příspěvky. Region Děčín.
  • Neví, kdy bude svatba
 Ahoj dámy, díky za vaše komentáře. Tohle mi stačí, kdyby se jednalo věc za pár stovek,... tak vem to čert. Jsem rozhodnutý to vzít někde v kamenném obchodě.
Škoda je že zrovna na ty glamiře jsem našel přesně to co jsem chtěl i s určitou symbolikou... uvidím, třeba mi někde udělají kopii.

Mějte se
1. zář 2016 v 10:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
ashev4ld
Registroval se 14. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidal 2 příspěvky. Region Most.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
ashev4ld
Registroval se 14. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidal 2 příspěvky. Region Most.
  • Neví, kdy bude svatba
 Zdravím všechny.

V první řadě Vás chci důrazně všechny VAROVAT. Nic z Glamiry neobjednávejte, jsou to PODVODNÍCI!

Pokud jste nakoupili a nejste spokojení neztrácejte čas reklamací ani dohadováním, nic z nich nedostanete. Napište pouze Glamiře, reklamaci mailem s detailním popisem případných závad výrobku, aby jste měli komunikaci s nimi jako důkaz a pokud jste platili platební kartou (VISA, Mastercard, American express), tak reklamujte platbu u své banky (Chargeback) s tím, že jste byli podvedeni.

Stručně popíšu své zkušenosti s Glamirou.

Začátkem srpna jsem zakoupil zásnubní prsten (bílé zlato, safír) cca za 20000 kč.
Na konci srpna dorazil, dovezlo ho PPL, je s nimi hrozná domluva.
Prsten se mi na první pohled nezdál kámen nebyl vůbec průhledný a navíc byl špatně vybroušený.
Pátral jsem na intenetu po informacích a zjistil jsem, že safír nedosahuje ani té nejmenší kvality.
Toto jsem sdělil Glamiře a odepsali mi, abych prsten poslal na reklamaci.
Požadoval jsem vrácení peněz, které bylo okamžitě zamítnuto z důvodu, že na prstenu je rytí, tím zaniká možnost vrácení.
V tomto momentě jsem požádal banku o chargeback.
Reklamace trvala tři týdny s výsledkem, že mi prsten poslali zpět, bez jakéhokoliv upozornění, ve stejném stavu, jako jsem ho odeslal.
Můj následný požadavek na zaslání reklamačního protokolu byl zamítnut. Bylo mi pouze sděleno, že podle jejich "odborníka" je prsten v pořádku a je na mě, abych dokázal, že není.
Tím má komunikace s Glamirou zkončila a banka mi na konci září vrátila peníze a já odeslal prsten zpět.
Glamira už se znovu neozvala.

Přikládám fotky prstenu. Kaz na kameni je tam jasně viditelný.
15. lis 2016 v 00:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
glamira
Registrovala se 23. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidala 3 příspěvky.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
glamira
Registrovala se 23. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidala 3 příspěvky.
  • Neví, kdy bude svatba
 @ashev4ld Vážený zákazníku, je nám líto, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojen. Jen bychom si dovolili upřesnit několik detailů.
1. Výrobek byl objednán 17. 8. 2016 a ne na začátku srpna, jak uvádíte. Výrobek jsme tedy doručili včas. Mrzí nás, pokud jste měl problém s doručením. Snažíme se naše služby každým dnem zlepšovat. S doručováním po celém světě máme zkušenosti dobré, faktor lidského selhání třetí strany se bohužel někdy stává, ale rozumíme, že to může být nepříjemné.
2. Máte zcela jistě právo reklamovat výrobek, se kterým nejste spokojen. Naší povinností je se reklamací zabývat. Podle smluvních podmínek (dále SP) máme na vyřízení reklamace 25 pracovních dnů. Safír jste vyhodnotil jako nekvalitní a je přirozené, že Vás odpověď reklamačního oddělení nepotěšila. Nechceme zabíhat do detailů, nicméně: Všechny drahokamy jsou přírodní kameny, které mají různou kvalitu. Čisté safíry bez inkluze jsou velmi vzácné a tomu odpovídá i cena. Kolem prstenu je rovněž 22 briliantů. Veškeré informace o drahokamech byly pro Vás dostupné.
Jelikož jsme online shop a nemáme kamenné prodejny, vyzýváme zákazníky, aby nám zakoupené produkty vyfotili a nahráli přímo pod výrobek. Někdy může zkreslovat i obrazovka počítače či mobilního telefonu.
3. Vrácení zboží: Nechceme unavovat zákazníky dlouhosáhlými SP, nicméně jednou z našich podmínek je, že pokud je prsten s gravírováním, nelze jej vrátit. Při objednávání jste s těmito podmínkami souhlasil.
4. Naposledy jste komunikoval se zákaznickým servisem v říjnu, peníze Vám podle našich informací vráceny ani námi, ani Vaší bankou nebyly, rovněž jste znovu zaslal prsten k nám (před několika dny).

Věřte, že takové záležitosti neřešíme rádi a přáli bychom si, aby byl výrobek podle Vašich představ a všichni naši zákazníci spokojeni. Považujeme ovšem za důležité poukázat i na druhou stranu mince. Prosíme, abyste se případně obrátil na náš zákaznický servis. Příjemný den GLAMIRA
23. lis 2016 ve 14:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
ynez
Registrovala se 10. června 2016 na beremese.cz. Přidala 40 příspěvků.
 @ashev4ld jo jo, to je jejich styl..prsten s glavírováním nejde vrátit (jako u nás), reklamační oddelení arogantní..pokud máš tedy peníze zpet, tak ti gratujuji..můj prsten se zakaleným akvamarínem je doma v šuplíku emoticon HUMUS UŽ NIKDY VÍCE
23. lis 2016 v 16:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
ashev4ld
Registroval se 14. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidal 2 příspěvky. Region Most.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
ashev4ld
Registroval se 14. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidal 2 příspěvky. Region Most.
  • Neví, kdy bude svatba
 Ynez, to je moc líto, příště když se něco takového stane, tak se nesmíš dát emoticon

Milá Glamiro,

Vaše výmysly mě vůbec nezajímají. Já si stojím za tím, co jsem napsal. Laskavě tu přestaňte lhát, uváděli jste kvalitu hlavního kamene AAA. Pod příspěvkem najdete, jak asi takový AAA kámen vypadá. Kvalita dodaného kamene byla ale stěží A. Pokud si o tom něco chcete zjistit, tak tady je odkaz na stručný článek o safírech.
http://www.diamondere.com/blog/a-buyers-guide-to-sapphire-qualities-natural-aaa-vs-natural-aa-vs-natural-a/
Dal jsem Vám tam znovu i prsten, aby jste mohli porovnat obrázky, jen podotýkám, že prsten je na této fotce focen s bleskem, takže v kvalitě AAA by měl být průhledný jako křišťál. Nakonec přikládám fotku certifikátu, kde je uvedeno, že safír v prstenu je AAA.

Na Váš zákaznický servis se obracet nehodlám. Dostal jsem zpět peníze a nechci s Vámi mít nic společného.
23. lis 2016 v 18:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
vlado70
Registroval se 15. února 2017 na beremese.cz. Přidal 1 příspěvek.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
vlado70
Registroval se 15. února 2017 na beremese.cz. Přidal 1 příspěvek.
  • Neví, kdy bude svatba
 Prosím všetkých návštevníkov dajte si na firmu Glamira veľký pozor . Pred mesiacom sme objednali prsteň za cca 600 EUR. Pred pár dňami sme reklamovali skutočnosť , že doteraz nebol doručený . Odpoveď bola, že ho už viac ako pred týždňom odoslali , údajne všetko preveria a ozvú sa . Samozrejme tak nespravili , po opätovnej urgencii nám prišiel email s textom, ako pochybila firma UPS a tovar ná nedodala . Samozrejme nás ubezpečili , že začali šetrenie , ktoré potrvá 4-8 týždňov a potom sa nám ozvú . Po prečítaní som teda poriadne nazlostený volal priamo do firmy, ale pani nadruhej strane linky má s takouto činnosťou skúsenosti , pretože neustále kľudne opakovala svoje, na moje otázky či je v poriadku urobiť zo zákazníka rukojemníka ich údajného sporu s dopravcom . Na poźiadvku o vrátenie peňazí nereagovala , neponúkala žiadne riešenie. Isté je, že tento príbeh si vymysleli za účelom zlodejiny . Dajte si na nich veľký pozor, neuvidíte ani šperk a ani peniaze.
15. únor ve 20:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
katka3232
Registrovala se 16. února 2017 na beremese.cz. Přidala 1 příspěvek. Region Opava.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
katka3232
Registrovala se 16. února 2017 na beremese.cz. Přidala 1 příspěvek. Region Opava.
  • Neví, kdy bude svatba
 @vlado70 Mně se stalo něco hodně podobného. Už jsem taky měla v plánu napsat špatnou referenci.  Už dlouho čekám na náušnice a taky problém s UPS. Dneska mi ale napsali, že budou vyrábět náušnice znova a omluvili se. Takže podle toho, co píšete vy, to vypadá že jim UPS asi dost zavařila.  Už předtím jsem si u nich objednávala prsten a vše přišlo úplně v pořádku a včas. I mi volali, jestli jsem dostala zboží a ptali se, jak se mi líbí.  Asi záleží.  Jen by mě zajímalo, jestli to u vás vyřešili. Ale asi by měli vyměnit firmu, co jim to rozváží.
16. únor v 10:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
glamira
Registrovala se 23. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidala 3 příspěvky.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
glamira
Registrovala se 23. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidala 3 příspěvky.
  • Neví, kdy bude svatba
 @vlado70 - Zboží již máte v pořádku doma. Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu za vzniklé problémy s dopravou. V žádném případě jsme Vás nechtěli rozlobit a vyvolat pocit, že neplníme naše závazky. Je naší vysokou prioritou, aby se podobné problémy do budoucna nevyskytovaly. Přejeme vše dobré! Tým Glamira
1. bře v 08:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
nimoka1
Registrovala se 2. března 2017 na beremese.cz. Přidala 1 příspěvek.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
nimoka1
Registrovala se 2. března 2017 na beremese.cz. Přidala 1 příspěvek.
  • Neví, kdy bude svatba
 @vlado70 Hm, to určite riadne naštve. Ja som od Glamiri objednavala už 3x, posledna objednavka este na ceste, ale som velmi spokojna. Ked porovnavam ceny v kamennych obchodoch, lepšie, a vyber je uplne fantasticky, tym že si môžeš naozaj všetko prispôsobiť. Glamira by mala prehodnotit dlzku dodania, uvadzaju 5-7 prac. dni ale nikdy to nestihnu emoticon. Je to určite negativna skúsenosť, ale podľa mňa si mal smolu.
2. bře ve 14:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
vtx
Registroval se 20. července 2017 na beremese.cz. Přidal 1 příspěvek.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
vtx
Registroval se 20. července 2017 na beremese.cz. Přidal 1 příspěvek.
  • Neví, kdy bude svatba
 Tak se chci taky podělit o zkušenosti s tímto eshopem. Objednával jsem zásnubní prsten s 1ks hlavním diamantem a 6ks menšímy brilianty. Glamira stihla prsten vyrobit do uvedené doby a UPS doručila hned do druhého dne. Zde bylo tedy vše naprosto v pořádku a byl jsem mile překvapen, že vše stihli v uvedeném termínu, vzhledem k tomu co jsem četl na cz i zahraničních diskuzích. Ovšem jakmile mi prsten přišel, nechal jsem ho u ČGL prověřit a bylo... hlavní diamant a zlato je v pořádku, ale všech 6ks briliantů je kvalitou o několik tříd horší, konkrétně čistota briliantů výrazně neodpovídá. Prsten už mám na reklamaci ovšem zde jsem se dozvěděl, že reklamace vyřizují cca 25 pracovních dnů a zákonná lhůta je 30 kalendářních dnů. Takže prsten bude měsíc ležet a já ani nebudu vědět, jak se k reklamaci postaví a jaký je verdikt reklamace.
20. črc v 11:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
glamira
Registrovala se 23. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidala 3 příspěvky.
  • Neví, kdy bude svatba
fotoportrét
fotoportrét
glamira
Registrovala se 23. listopadu 2016 na beremese.cz. Přidala 3 příspěvky.
  • Neví, kdy bude svatba
 @vtx Dobrý den, Vaši reklamaci jsme prověřili. Bohužel jste nedodal oficiální zprávu z ČGL. Brilianty, které nabízíme, odebíráme od prověřených dodavatelů a velmi dbáme na jejich kvalitu. Vaši reklamaci můžeme tedy posoudit pouze na základě Vašeho tvrzení.
24. črc ve 13:42  • Odpověz  •  To se mi líbí