Fotograf 7.9.2018 Praha

Dobrý den, sháníme fotografa na nafocení svatby 7.9 2018 v Praze ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den přeji,   Termín  Vaší  svatby mám  volný. Gratuluji k zasnoubení ☺️ Nabídku zasílám v soukromé zprávě. Pokud Vás má  práce zaujme ozvěte se a domluvíme podrobnosti. Velice rád se stanu Vaším svatebním fotografem. S pozdravem a hezký den   Tomášek Foto
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, dovoluji si připojit svou nabídku - toto datum mám stále volné.:) Více informací, fotek a i jednotlivé svatební balíčky naleznete na mém webu.:) Budu se těšit na Vaší zprávu. Márty
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je 1000 kč za hodinu fotografování. Doprava zdarma. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsme z Prahy. Více informací najdete na webových stránkách. Doporučení máme na facebookových stránkách. Pokud budete chtít vědět podrobnější informace, neváhejte mě kontaktovat. Přeji krásný den, Lenka
Odpovědět
@adobe22 Dobrý den poslal jsem Vám nabídku do zprávy hezký den Radek
Odpovědět
Profilova fotka
@adobe22 Dobrý den, když Vás s partnerem zaujmou fotky, rád budu Vaši svatbu fotit. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
:-) Dobrý den, Váš svatební den, budu ráda fotit třeba celý den. Fotografů je nás mnoho, vyberte si pouze toho, jehož tvorba Vás víc chytí, když jím budu já, můžete mě míti. Podívejte se na stránky webové, Fotografky Martiny Plichtové.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín máme volný. Nabídku posíláme do SZ. S pozdravem Iva a Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
@adobe22 Dobrý den, mohu být k dispozici. Více info prosím viz zprávy zde. Zdraví Jakub
Odpovědět
Profilova fotka
@adobe22 Dobrý den, Váš termín mám volný. Odkaz na mé svatební portfolio naleznete hned pod vloženou fotografií. Budu velmi rád za Vaši případnou návštěvu. S pozdravem a přáním krásných dnů Honza
Odpovědět