Fotograf - 28.5.2021 za rozumnou cenu Zlínsko

6. dub 202117

Ahoj,
sháníme fotografa na naši svatbu v pátek 28.5.2021, která bude ve Slavičíně (Zlínský kraj).
Najde se tu někdo takový?
Děkuji za nabídky

• Rozumná cena je prosím cca kolik?

• @fosingr  představa je do 12tisic

• Já mám tento termín zatím volný 🙂 Jezdím po celé ČR.

• Sponzor fóra
  • Dobrý den,

termín mám volný a ve Zlíně se taktéž pohybuji, pokud Vás osloví cenová nabídka a portfolio na webu, ráda nafotím Váš svatebný den.

S pozdravem,
    Marcela 🙂

• Dobrý den, jsem fotograf z jižní moravy a do Slavičína bych mohl přijet. Mrkněte se na můj web, kde jsou fotky i podrobnosti ohledně focení svateb. Cena se dá přizpůsobit Vašim požadavkům. Přeji hezký den.
    Lukáš Zeman

• Dobrý den, jezdím po celé ČR a ráda za Vámi přijedu.

• Hezký den,
    fotím ve Zlínském kraji. Pokud by se Vám líbila má tvorba, můžeme se domluvit. Píši zprávu. 🙂

• Dobrý den, já jsem ze Zlínského kraje a moc ráda přijedu. Více informací zasílám v soukromé zprávě. Pěkný den Gabriela

• Dobrý den,
    váš termín mám volný a pokud vás mé fotky zaujmou, ráda přijedu. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu.
    Hezký den Markéta

• Dobrý den, Váš svatebbní termín mám volný. Pokud Vás má práce osloví, jsem Vám k dispozici.

Děkuji, hezký den
    S pozdravem

Robin

• Mrkněte ke mně na web nebo na profil a pokud se vám moje fotky budou líbit, napište.
    Jsem z Klobouk a na všední dny mám 25% slevu 🙂.

• Do 12ti? Tak to je spíš amatér než fotograf... Pardon...

• Hezký den,
    tento termín mám volný, z Hodonína do Zlína je to v rozumné dostupnosti a ceny mám také rozumné. Mrkněte ke mně a když se Vám bude moje práce zamlouvat, ráda se domluvím na termínu předsvatební schůzky.
    S pozdravem
    Veronika Tvrdá

• Dobrý večer, váš termín svatby mám stále volný a moc rád nafotím vaši svatbu.
    Mrkněte na naše stránky a v případě, zájmu napište a můžeme se domluvit. 🙂

Budu se těšit na spolupráci.

• Dobrý den,