Agentura - smlouva s dodavateli, fakturace apod.

Ahoj, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Nemůžu se rozhodnout, zda si na svatbu najmout agenturu, nebo ne. Není mi jasné, jek to vlastně funguje. Já podepíši smlouvu s agenturou, domluvím se s nimi na tom, že to chci tam a tam, kakové kytky, takového DJ, tohoto kouzelníka apod., snad mi dají vybrat z nějakých osvědčených? A co se děje pak? Co třeba ten DJ - on vystaví fakturu a má třeba i nějakou smlouvu - to budu platit já, a smlouva bude psaná na mě, nebo to jde celé za agenturou, že faktura je napsaná na agenturu a smlouva s DJ také? Jak je pak ošetřené to, když třeba nějaký host kopne do reproduktoru a způsobí škodu? Škoda jde pak za tím, kdo má podepsanou s DJ smlouvu? Měla bych se pojistit, nebo by měla agentura být nějak pojištěná? Také mi uniká, co to vlastně znamená svatební agentura. Je to speciální firma, platí DPH, je to někde zanesené, takže poznám, že to skutečně je firma, nebo je to parta OSVČ, a uzavřu smlouvu s jednou z nich? Jsou takovéto agentury věrohodné? Na co si dát pozor při výběru? A nakonec ta smlouva s agenturou. Na co bych si měla dát pozor, aby tam bylo nebo nebylo? V těchto věcěch se vůbec nevyznám, a ráda bych agenturu hledala už trochu poučená. Děkuji
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?