Zasedací pořádek ANO/NE?
My měli hostinu pro 40 lidí, zasedací pořádek jsem taky moc nechtěla, celou svatbu jsem chtěla nenucenou, nakonec jsem se rozhodla, že to pro hosty ale asi bude jednodušší a dala jsem si opravdu práci s tím, vymyslet kdo proti komu bude sedět (stůl do T). Se jmenovkami jsem se nevyráběla, zadala jsem naší cukrářce vyrobit perníková srdíčka se jmény. Po hostině se celá rodina rozutekla ven do altánů, mezi pozváné přátele a kam chtěla...a bylo to myslím fajn a dodnes slyším odezvy, jak byla celá svatba uvolněná a promíchali se přátelé s rodinou... takže zasedací pořádek mému "formátu nenucenosti" nijak neublížil.
30. zář 2016- Sponzor fóra
@fanino to je taky dobrej nápad, netisknout nějakou jmenovku, ale udělat něco takovýho... hmmmm..... díky za tip!
30. zář 2016@kachninka169 za málo...dá se říct, že to byl i osobní dárek pro ně. Každý si svoje jméno mohl sníst
30. zář 2016My jsme pořádek měli a zároveň neměli. Na stůl jsme dali cedulku např. Brňáci a bylo jasné, že si tam posedají moji kamarádi ze školy. Stejně tak sme měli na stole třeba cedulku ...ovi a bylo jasné, že si tam sedne takhle rodina. Pro rodiče, babičky a svědky jsme měli cedulky jmenovité u hlavního stolu. Neměnila bych.
30. zář 2016Já byla letos na třech svatbách, včetně své... Jedna kamarádka zasedák neměla a celkem problém než si to nějak posedalo.... Druhá ho měla a super, vše proběhlo rychle a hladce a večer si pak lidi chodili přisednout kam potřebovali... No a já ho měla, nechala jsem si udělat z dřevěné překližky puzzlíky a na ty napsala jméno gelovkou, vyšel asi na 3,- a super, nikdo nic nenamítal
Za mě ANO
PS: vše svatby 50-70 osob na oběd
30. zář 2016Ono to strašně moc záleží na hostech - pokud máš starší lidi (babičky, prababičky, tetičky, starší rodiče), tak ti jsou rádi, že si mají kde sednout a ví, přesně kam. Hlavně velká písmena na jmenovky
My jsme to tak udělali, bylo to rychlejší, dali jsme k sobě ty, kteří se znají, mají si co říci, strana ženich měli své lidi, strana nevěsty zase své.
2. říj 2016Já osobně lobuji za zasedací pořádek. I pokud je svatba menší. To se lidé celkem rychle najdou (zas nepodceňujte hosty) a u větších svateb se hodí vyvěsit zasedací pořádek třeba u vstupu. Většinou se po obědě hosté začnou rozkoukávat a v průběhu večera se pak rozhází a různě posedají. Ale pro mě to bylo vždycky nepříjemné, když jsme vešli do sálu a tam si lidé různě chaoticky seděli, teď rodina chtěla pohromadě. Občas se někdo nevešel, lidé se posouvali, přesedávali. Myslím, že zamyslet se nad zasedacím pořádkem není tak náročný úkol v celém plánování svatby...
My budeme mít 26 lidí a zasedací pořádek dělám. Byla jsem na svatbě sestřenky o 100 lidech a tam to bez kartiček bylo fakt děsný a trvalo to dlouho, než si lidé posedali.2. říj 2016Meli jsme na hostině 50 dospělých a 20 děti.Zasedaci pořádek jsme meli-tabule U, na straně nevěsty moje rodina a přátele, totéž z ženichovi strany.Nejbliz čelu rodina, potom kamarádi a na konci fotograf, kamera, dj...posadili jsme tak, aby blízko sebe seděli ti co se nejvíc znají. Jmenovky dospělým jsem dělala sama, detem jsem nechala udělat čokoládky se jménem (obdélníky) a dospěli aby nepřišli zkrátka, dostali malinké čoko s datem svatby a našimi jmény.
2. říj 2016@novyuzivatel23 Záleží, jak moc se spolu rodiny druží, my je radši oddělili...
7. kvě 2018
@verunecka84 mas pravdu, nase nejblizsi rodina si posedala bliz k nam a vzdaleni bratranci na konce stolu. Meli jsme je taky do U a bylo nas na obed cca 50. Navic prostor byl taky dost omezeny, protoze v restauraci byl zkoseny strop, neumim si predstavit, ze by nekdo hledal svou jmenovku a pak se pres vsechny vracel. Takze lidi nejsou blbi a vedi kam si sednout
ale jak je kazdemu libo