Varuji před společenským salonem Yvettey

Holky, pozor na společenský salon Yvettey (spolecensky-salon.cz)! Objednala jsem si od nich a zaplatila převodem vak na svatební šaty za 160,- Kč + pošta (doporučená) za 69,- Kč. Vak jsem zaplatila 23.1.14. 30.1.14 mi po otázce, kde je balíček, zda byl již odeslán, napsali, že byl odeslán 28.1.14 a že trvá týden! -firma je z Český Budějovic, než dorazí do Prahy. Samozřejmě do dnešního dne nic nedorazilo, přes moje urgence mi nebylo sděleno podací číslo (podle mě to neposlali!). Dnes jsem jim napsala, že pokud do 14.2.14 neobdržím balíček, chci vrátit peníze. Pokud ne, jdu na PČR. Někdo od nich mi napsal, že doporučuje si nejprve zajít vyzvednout balíček na poštu. Ehm, nemám podací lístek, výzvu jsem neobdržela, ale na poštu jsem volala a víte co? NIC. Takže bacha na ně. Dám vědět jak to dopadlo....Je to sice jen 229,- Kč, ale půjdu na krev!
Odpovědět
1
2
zatím se to vyvíjí tak, že prý mi budou zítra opětovně doručovat...přes moje opětovné žádosti, podací číslo nesděleno...tak uvidíme
Odpovědět
Profilova fotka
@viki83 S tím podacím číslem je to divné, že Ti ho nechtějí sdělit. Ale jinak bych ještě počkala, nevím, co se to děje, ale měla jsem teď problém hned se dvěma balíčky po sobě. Byly poslané v tom datu, kdy mi odesílatelky řekly, a trvalo to, nevím teď přesně, ale 10 dní určitě, než to přišlo. Taky mě to zarazilo..
Odpovědět
no víš, pošta teď dělá s normálními balíky docela bordel a podle mých zkušeností i zkušeností známých když balík nepošleš jako balík na poštu ale jako "doporučený balíček" tak skutečně jde třeba týden... a pochybuju, že se to rozměrově vešlo do doporučeného dopisu. takže bych nedělala zle, vážně to může dojít. a co budeš dělat na policii fakt nevím, trestný čin musí překročit 5tis. jinak je to jen přestupek a to nikoho moc nezajímá. jsou to jen dva týdny od objednávky...
Odpovědět
Objednala jsem si od této "firmy" šaty na ples...a to 19.1. 2014, naštěstí na dobírku, šaty dodnes nepřišly. Psala jsem jim email, balík prý poslali 20.1. a já jsem si prý nevybrala nejideálnější způsob dopravce (ČP). Odkaz na sledování zásilky mi taky neposlali...A jednou za čas se prý, dle jejich slov, stane, že se balík ztratí. Začínám pochybovat, že nějaké zboží kdy měli...
Odpovědět
@kavinka Přesně! Hlavně mi přijde divný, že mi nechtějí dát podací číslo.
Odpovědět
@elesse Jde o princip. Na PČR bych se asi netáhla, ale musím na ně mít nějakou páku. Kdyby to byl týden tak to neřeším...vůbec mi jde o přístup té "firmy" -místo toho, aby to začala řešit mi nějaká paní doporučí ať začnu hledat na poště...bez podacího čísla....haha....a to jsem i na poštu volala a nic...
Odpovědět
@prcekverunka Česká pošta je hrozná svoloč...kdybych měla aspoň ten podací lístek tak si na ni (ČP) můžu dupnout, ale takhle? Nic...
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj výklad zákona dává dvě možnosti, jak postupovat. a) ze zákona pokud s prodejcem nemáš dohodnutý jiný termín je prodejce zboží zakoupené na internetu povinen poslat nejpozději do 30 dní (tzn. do 22.2.2014), pokud tento termín prodejce nedodrží, musíš písemně odstoupit od smlouvy a vyzvat prodejce k vrácení peněz a to nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou s tím, že po uplynutí této lhůty požádáš příslušný soud o vydání platebního rozkazu (chápu, že kvůli takové částce určitě soud žádat nebudeš, ale je to taková malá pojistka). b) protože to ještě není 14 dní máš právo využít ustanovení Obz a odstoupit od smlouvy uzavřené na základě telekomunikačních prostředků na dálku s tím, že požaduješ okamžité ukončení obchodu a vrácení peněz. Každopádně toto vidím jako jasnou chybu e-shopu a jednání podvodníků, takže bych být tebou využila té druhé možnosti a rychle odstoupila, ať máš papír, na nic bych nečekala, pokud ti nedali ani číslo balíčku, pak to není znak serioznosti....hodně štěstí já jsem už po jedné zkušenosti natolik opatrná, že lustruju obchodníka po všech čertech :-D
Odpovědět
Profilova fotka
@viki83 Ahoj, policie ti nějak nepomůže. Objednávala jsem přes net zboží kde se prodejce zachoval podobně. Zaplatila jsem a čekala měsíc. Neodpovídal na email. Tak jsem mu napsala, že to předám správním úřadům (orgánům). Pak začal reagovat na email. Trvalo to 2 měsíce. A do týdne jsem měla zboží doma :-)
Odpovědět
@ammy001 ahoj, já vím, že mi nepomůže, považuju to spíš za výhružku, že pokud mi nepošle zboží, ani nevrátí peníze tak teprve pak se obrátím na PČR
Odpovědět
@klarkak proto jsem jim napsala, že pokud to nebudu mít do 14.2.14, začnu to řešit...sice bych se na to mohla vykašlat, ale mohli by to pak takhle zkoušet na každýho...a to když si pomyslím, že jsem si od nich chtěla koupit svat. šaty...hrůza...drzí jsou jak opice
Odpovědět
@klarkak jo a na ten plaťák klidně půjdu...pracuju v advokátní kanceláři takže zívačka:-) nechám se zastoupit a ještě zaplatí náklady právního zastoupení:-))
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
nechtěla bys spíš informovat ČOI než PČR? :)
Odpovědět
Tak dámy, poštou balíček nedorazil ani po cca 3 týdnech, nicméně včera byla objednávka podaná u PPL a dnes doručená. Škoda, že to paní neřešila tak, že by se omluvila, že na to zapomněla a že to hned posílá PPL. To by mi naprosto stačilo. Její ostuda. Případ pro mě uzavřen. Ať je to ostatním ku pomoci 8-)
Odpovědět
@aninaaa věc vyřešena. Takže do toho ČOI tahat nebudu, jinak bych do toho šla.
Odpovědět
Profilova fotka
@viki83 Tak jim nevyhrožuj policií, pokud to neposlali, nejsou blbí a vědí, že s tím nic policie neudělá. Počkala bych ještě, jestli opravdu není chyba na poště a pak bych jim spíš pohrozila ,,pěknou´´ reklamou...
Odpovědět
@viki83 Balíky se ztrácejí, mně pošta jednou ztratila balík, kde byly tři kufry. A takhle šílet po 14 dnech kvůli obalu na šaty, když se vdáváš v srpnu....nepřipadá mi to jako adekvátní jednání.
Odpovědět
@handangervidda Tady jde o to, že si objednáš zboží a to ti prostě nedorazí. A když, tak se zpožděním. Že je to jen vak? No a co? Co kdyby sis koupila třeba nějaké zákusky? Nebo květiny? Taky bys takhle mluvila? Ty snad uzavřeš kupní smlouvu a prodejce by měl postupovat podle pravidel. I kdyby šlo o blbých 200 Kč, tak je to jejich vizitka.
Odpovědět
Kvůli 2 stovkám a pár drobným takový povyk???!!! Nezlob se, ale asi si v tom libuješ, někomu takto vyhrožovat! Já projela 5.000,- v jednom e-shopu, podala jsem trestní oznámení, byla nás hodně, škoda několik set tisíc a na policii mi rovnou řekli, ať s těmi penězi už nikdy radši nepočítám! Advokát dá od toho asi ruce pryč, protože podvodníci jsou dobře organizovaní a nepomůže ani občansko-právní spor, protože ty peníze už budou mít dávno fuč a majetek převeden na své příbuzenstvo!!! Vyhrožovat právníkama kvůli 2 stovkám mi přijde hrozně malicherné!!!
Odpovědět
@prcekverunka mrkni o zprávu výše, věc je vyřešena, nevím jestli se lekli, nicméně hned ten den to poslali PPL a druhý den jsem to měla.
Odpovědět
@handangervidda sorry, jestli je to nebo není adekvátní jednání si asi posoudím sama a jde mi hlavně o princip. Pokud si to člověk nechá líbit tak to budou dělat všem.
Odpovědět
@packaf pro někoho malicherné pro někoho ne. Jde o princip. Štve mě hlavně přístup majitelky, která tě posílá na poštu, dělá z tebe blba, i když moc dobře ví, že to neodeslala.
Odpovědět
a nenapadlo tě, že se zásilka opravdu mohla ztratit a naopak ti vyšli vstříc tím, že ještě bez vyřízení reklamace na poště, ti poslali další a raději už přes PPL, abys byla spokojená? Reklamaci na poště může podat stejně jen odesílatel. Tvoje jednání mi přijde nejenom malicherný, ale celkově unáhlený. Zajímalo by mě, jestli bys pak druhý vak vrátila, kdyby později poštou došel. Svatební salóny asi mají úplně jiný starosti než maskovat balíčky za 200,-
Odpovědět
@fialkovavila no, ale když prodejkyně odmítla napsat podací číslo zásilky ani po oakovan žádosti, tak je topodezřelé :-S taky už jsem na jeden balíček čekala 8 týdnů :-. ale prodejkyně celou dobu komunikovala, měla jsem podací číslo zásilky a ona sama na poště zjišťovala co a jak
Odpovědět
@viki83 Přesně tak, já bych si taky nenechala nic líbit. Je to jejich živnost, tak ať se starají. Jak říkáš, jde o princip. Dneska jde o 2 stovky, co přijde příště? A pokud Ti neposlali číslo zásilky, tak je chyba na jejich straně. Kdyby šli na poštu, měli by podací číslo. Moc těžké na pochopení to není, holky... Myslete...
Odpovědět
@fialkovavila podezřelé na tom bylo to, že mi nechtěli poslat podací číslo...moje jednání v žádném případě unáhlené nebylo, předcházely mu žádosti o informace...jak jsem psala výše, kdyby paní napsala, že na to zapomněli, nebo se balíček ztratil - neměla bych problém, ale takhle? Nejsem boxovací pytel, nenechám si vše líbit, asi jako Vy...
Odpovědět
No - ze strany prodávajících je podivné obzvlášť to, že nebyli schopni dát podací číslo, případně kopii podacího lístku. I kdyby se zásilka ztratila, tak očekávám komunikaci - došlo k tomu a tomu, omlouváme se, vyřešíme to takto nebo takto... Na druhou stranu - připadá mi to taky jako "mnoho povyku pro nic" - ale hlavně, že je všechno vyřešené. :-)
Odpovědět
Ahoj holky,mě se zase stalo,že jsem poslala zálohu na šaty 1000 Kč,pak mi došel balíček,který jsem doplácela 1700Kč.Jenomže k mému úžasu obsahoval nějaké staré tepláky a mikynu.Šla jsem okamžitě na policii,takže se mi vrátilo těch 1700Kč,ale když našly tu ženskou,která mi vlastně dlužila ještě 1000Kč,tak mi zdělili,že je to cizí státní příslušnice(Slovenka)a tak na ní nemůžou.Musela by to prý řešit cizinecká policie a ty na to nemají čas!A bylo vyřízeno.Od té doby už nic neplatím předem. ]-(
Odpovědět
Profilova fotka
@ivasei no to je síla. . A to bylo taky v tomhle salonu??
Odpovědět
Ne ne,kupovala jsem šaty přes bazoš.Vím,že to s tímhle moc nesouvisí,jen jsem chtěla upozornit,že fakt neposílat peníze předem.
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?