Co uvádět do programu pro hosty a kdy jim předávat..

rozmýšlíme na programem pro hosty, aby měli rámcovou představu co se kdy bude dít.. oznámení kde bude obřad mají, pozvánku ke svatebnímu stolu kde bude následná hostina také.. ale rádi bychom to doplnili o nějakou stručnou osnovu co se bude dít.. popř. poradíte jak zábavu uspořádat.. program od obřadu po příchod na místo hostiny a uvítání, usazení a přípitek + následný oběd je jasný.. následně dát tanec novomanželů, nebo nějaké zábavné hry či jak to máte? každou zkušenost uvítáme, díky:-)
Odpovědět
Já jsem nakonec ustoupila od hamonogramu, protože bychom se jen stresovali, kdy co je a není atd.... nejspíš jen takový rámcový hamonogram dám bráchovi-svědkovi, protože bude mluvit i na mikrofon, tak aby on věděl
Odpovědět
Profilova fotka
Taky tohle momentálně řešíme, mám ale připravený jenom nejdůležitější info v kolik a kam se dostavit, v kolik zhruba začne a hostina, uvedla jsem kde přesně hosti můžou počkat než se dofotíme, kdo bude po zábavě hosty odvážet (jméno řidiče + mojí kamarádky, která to bude trošku koordinovat) a to je vše..Ostatní necháme plout :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Říkám si ze možna umístíme někam na stoly nebo ve forme plakátu, aby trochem bylo věděno, ale jinak bych asi předem hostům nic nerikala, vesměs je to nezajímá (narozdíl od nás ;-) ) a chtějí si nechat večer plynout a nechat SE bavit.. Jinak přímo po obědě taky nevím, chtělo by to nejaky klidový mezicas, asi dame skupinové foceni. Dort, kafe, tance az pak, další žrádlo, a mezi tím už nainstalované aktivity - lukostřelba, dětský koutek (budou, a hodně! ]-( ) , výstava fotek, trampolína, a zlatý hřeb legrandy - bubnování. A někdy mezitím asi soutěžní novomanželský kvíz, a dost.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?