Menu Forum

Jak vytvořit harmonogram svatebního dne?

14. čer 2013  • 
fotoportrét
fotoportrét
czacza
Registrovala se 17. května 2013 na beremese.cz. Přidala 54 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
czacza
Registrovala se 17. května 2013 na beremese.cz. Přidala 54 příspěvků.
 Obřad v kostele máme v 11,30. A já vůbec netuším kolik na co budeme potřebovat času. Plánujeme, že se všichni sjedeme u nás (u nevěsty) a ve vsi nám určitě cestou do kostela budou dělat zatahování. Poradíte prosím jak jste to měli vy??? Děkuji emoticon
13. čer 2013 v 19:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
 Přidej příspěvek
fotoportrét
fotoportrét
ninafuka (35 r.)
Koordinace svateb
Nina Fukalová PRO

Organizování svateb - Region Praha
16

“Potřebujete pomoci naaranžovat svatební výzdobu v den D? Sháníte někoho, kdo Vám s tím pomůže a bude za rozumnou cenu. Ozvěte se - www.koordinacesvateb.cz”
(Před 3 lety)

fotoportrét
fotoportrét
ninafuka (35 r.)
Koordinace svateb
Nina Fukalová PRO

Organizování svateb - Region Praha
16

“Potřebujete pomoci naaranžovat svatební výzdobu v den D? Sháníte někoho, kdo Vám s tím pomůže a bude za rozumnou cenu. Ozvěte se - www.koordinacesvateb.cz”
(Před 3 lety)

 Dobrý den, v kostele by bylo dobré být nejpozději v 11:15. Zeptejte se pana faráře jak přibližně dlouho trvá obřad, poté budou gratulace, pak většinou focení - tam je důležité jak se domluvíte s fotografem, zda nejdříve budou společné a poté se půjde na hostinu a nebo si uděláte fotky i před hostinou to trvá tak minimálně jednu hodinu. Poté hostina, zálěží kolik máte osob a zda ji máte servírovanou, většinou cca 1 - 1,5hod. a pak krájení dortu, první tanec - můžete to proložit focením či nějakou zábavou pro svatebčany. Důležité je, že je to Váš den a vy si ho musíte užít. Nina Fukalová, Vaše svatební koordinátorka
14. čer 2013 ve 13:34  •  www.koordinacesvateb.cz, www.weddingcoordination.cz  • Odpověz  •  To se mi líbí