Svatební fotograf 6.7.2018 Yard Resort Předboj

Profilova fotka
Dobrý den, sháníme fotografa na focení naší svatby po celý den. Nevíte náhodou o někom kdo má krásné fotky a měl by ještě volno v tomto termínu? :) Děkuji
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den přeji,   Termín  Vaší  svatby mám  volný. Gratuluji k zasnoubení ☺️ Nabídku zasílám v soukromé zprávě. Pokud Vás má  práce zaujme ozvěte se a domluvíme podrobnosti. Velice rád se stanu Vaším svatebním fotografem. S pozdravem a hezký den   Tomášek Foto
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je 1000 kč za hodinu fotografování. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
@rencao Dobrý den, také se hlásím s volným termínem. Pokud vás moje práce zaujme, neváhejte mě prosím kontaktovat. Mám to do resortu kousek! Krásné místo! S pozdravem, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
@rencao Dobrý den, tak věřím, že krásné fotky nabídnout mohu a přidám k tomu i chuť udělat takové fotky, ke kterým se budete vracet i pro Vás :-). Prohlédněte a uvidíte, když to bude ono...můžeme více domluvit při setkání. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, volno mám a moc rád Vaši svatbu nafotím. Zaměřuji se hlavně na přirozenost – výstižné momentky a nenucené portréty. Fotím vždy tak, aby měl výsledek podobu smysluplného svatebního příběhu. Budu moc rád, pokud se budeme moci potkat na nezávazné předsvatební schůzce zdarma. Podrobnější nabídku i ceník Vám posílám do zprávy. Přeji příjemný den, Honza.
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, Váš termín mám ještě volný, pokud by se Vám líbil můj styl, stačí napsat a nějak se určitě domluvíme :) Teri
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, rádi bychom Vaši svatbu nafotili a termín máme ještě volný. Vždy se snažíme svatbu mít jako celý příběh, který vás přesně vystihuje a budeme moc rádi, když se ozvete. :-) Těšíme se na vaši odpověď Monika & Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka