Hledám fotografa na termín svatby 4.7. 2015 okolí Moravská Třebová?

Prosím o nabídku ceníku, děkuji.
Odpovědět
Profilova fotka
@pazda Dobrý večer, vřele bych doporučil manželé Pavlínu a Martina Vlkovi, jsou z Olomouce (vlkfoto.cz), fotí svatební den ve dvou a každý z nich má svůj neotřelý pohled na svět a i díky tomu vznikají originální fotografie. Jsou to úžasní lidé, kteří focení milují. Třeba by Vás jejich práce oslovila. S pozdravem Martin Lysek :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, ráda přijedu, pokud Vám moje tvorba padne do oka ;-) . Nabízím hlavně tvůrčí přístup, mám ráda momenty plné emocí. Dělám uměleckou školu, díky tomu, že ještě studuji, můžu mít ještě cenově příznivější focení. Zasílám ceník do zprávy.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, budu rád, podíváte-li se i na mé svatební portfolio.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný, info zašlu interní zprávou...
Odpovědět
Ahoj mužů doporučit Vojtecha Pavelcika a pak ještě Petra Marhoula. Ona jsou skvělý .
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poslali jsme Vám SZ;) J+P Nejedlí
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Dovolte mi nabídnout své služby. Podrobnější info o mé práci na mém profilu, případně přímo na mém webu. Zasílám vám i soukromou zprávu. Přeji krásný den. Vojtěch Pavelčík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabídku máte v soukromé pošte. S pozdravem Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín máme volný. Cenové nabídky, obsah svatebních fotobalíčků a další informace máme uvedené na facebooku a webu. Fotíme ve dvou, jezdíme po celé republice, předsvatební schůzka a smlouva jsou pro nás samozřejmostí. Pokud by se Vám náš styl fotek líbil, ozvěte se ;) Filip a Linda
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také přidávám svou nabídku. Více fotografií a ceník na webu. Rád s Vámi proberu možnosti fotografických služeb dle Vašich požadavků. V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat. Hezké dny přeje Radek
Odpovědět
Profilova fotka