Hledá se fotograf Praha 23.3.2018

Jsem blbá!!! Měla jsem od října domluveného fotografa, psali jsme si tady zprávy a já všechno vymazala. Bohužel si ani nepamatuji jméno. Poznáte se někdo?
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud nenajdete rádi vyfotíme:) Přesezoní ceny:) S pozdravem Iva a Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Já se také připojuji. Ráda vám svatbu nafotím. Jsem z Prahy. Můžeme se i sejít ;-) . Hezký den, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
Já to také myslím nebyl, ale také rád posloužím případně. :-) Posílám zprávu.
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, Váš termín máme volný, budeme rádi, pokud se podíváte na naše webové stránky, kde naleznete potřebné informace a naše portfolio. S přátelským pozdravem Hanka z HSphoto
Odpovědět
Profilova fotka
HLEDÁTE SVATEBNÍHO FOTOGRAFA? JEZDÍM FOTIT SVATBY PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE A DO ZAHRANIČÍ. ZACHYCUJI VÁŠ SVATEBNÍ DEN VE SNÍMCÍCH TAK JAK PROBÍHÁ. ZACHYTÍM TY NEJDŮLEŽITĚJŠÍ OKAMŽIKY A VAŠE EMOCE.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Mrkněte na mé webové stránky a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat. Přeji pěkný den Martin Máslo
Odpovědět
Profilova fotka
Já to nejsem! :-D Ale můžu být. Mrkněte na můj web a třeba se dohodneme ;-) Přeji prima den. David
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, já to také nejsem, ale jsem z Prahy ;) Koukněte na můj web Hezký den Markéta Peterková
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Nabízím vám focení vaší významné životní události, mé portfolio naleznete na FB stránce Portréty a svatby. Lenka Hoffmannová
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, pokud byste nakonec nenašli původního fotografa, tak já mám pořád ještě volno a ráda Vám Váš den zdokumentuju. Mějte se krásně <3
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.