Frýdek-Místek svatební fotograf a kameraman za rozumnou cenu na srpen 2015 poradí nám někdo děkuji

:-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím své služby fotografky a kolegy kameramana. s pozdravem
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, dovolím si nabídnout také své služby. Orientační ceník a ukázku práce naleznete na mých webových stránkách. V případě zájmu mohu zaslat nabídku i kameramana. Hezký den Jakub Horák - VyfoťMě.cz
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, určitě se někdo najde :-) . Dovolím si Vám nabídnout i své služby. Jsem z Ostravy, takže byste nemusela platit dopravu. Budu i na svatebním veletrhu v Ostravě 14. - 15.3. Jsem student umělecké školy, takže díky tomu mám ceny celkem v normě. :-) Do soukromé zprávy Vám zasílám ceník. Mariana
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád bych Vás tímto pozval na naše stránky. Fotíme ve dvou fotografech a nabízíme i službu vizážistky na místě. Pokud Vás zaujmeme, tak se můžeme osobně sejít a Váš den probrat. S pozdravem Martin Hnátek | MarLin Photography
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný dobrý den nabídku máte v poště. Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, v srpnu mám ještě volný termín 29.8. Pokud je to zároveň termín vaší svatby a mé fotky se vám líbí, tak se klidně ozvěte. Budu se těšit na spolupráci. S pozdravem M.Krusberský
Odpovědět
Profilova fotka
Info zašlu zprávou :)
Odpovědět
Doporučuji Michala Krusberského!
Odpovědět
Profilova fotka
@nasesvatba : Ještě jste nikoho nevybrala ? Tohle už je Váš třetí dotaz na to samé během 14 dní a píšou pořád ti stejní ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@nasesvatba tak já ještě neodpovídala :) a pokud Vás má práce osloví ozvěte se :) hzeký den Lucka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také přidávám svou nabídku. Více fotografií a ceník na webu. Rád s Vámi proberu možnosti fotografických služeb dle Vašich požadavků. V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat. Hezké dny přeje Radek
Odpovědět
Profilova fotka