Fotograf na svatbu, 13.7.19, Bruntálsko, do 8.000 Kč

Dobrý den, již před nedávnem jsem zde hledala fotografa, avšak neupřesnila jsem svá očekávání, a tudíž nabídky byly (mou chybou) často zcela odlišné. Proto tedy znovu a lépe. :-) Hledám svatebního fotografa na 13.7.2019 v Tvrdkově (cca 30 km z Bruntálu). Obřad je naplánován na 15 hod. z důvodu předpokládaného teplého počasí a proběhne na louce, celá svatba bude v přírodním, maličkém a přátelském duchu (do 30 osob). Ráda bych měla nafocené přípravy (stačí část), obřad, krájení dortu, první tanec, následnou zábavu do večerních hodin...a hlavně momentky, které snad nejlépe zachytí atmosféru dané chvíle. Jako výstup mi postačí upravené fotografie předané elektronickou formou či na USB. Nepotřebuji tisk fotografií, vytváření alb aj. Pokud se zde najde nějaký milý fotograf/ka, budu velmi ráda. Přeji krásný zbytek víkendu, Dáša
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, gratulujeme k zasnoubení a přejeme vám ať máte svatbu přesně podle vašich představ. My svatby fotíme ve dvou a jezdíme zdarma po celé ČR. Dostanete od nás krásné dřevěné balení s tištěnými fotkami, dřevěný USB disk se všemi upravenými fotkami a videoslideshow z nejlepších fotek. Máme rádi přírodu a tak v ní také nejčastěji fotíme, určitě se ale podívejte na náš web, kde najdete naši nejnovější práci. Rádi vás poznáme na osobní schůzce a moc se těšíme vaši odpověď. Monika & Tomáš ​
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :) Krásný den, Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, dovolím si nabídnout i naše služby. Pokud by vás a nastávající oslovil styl naší práce, domluvíme si nezávaznou schůzku, kde můžeme vše v klidu probrat. Všechny podstatné věci včetně ceníku naleznete na stránkách, které jsou zobrazeny zde pod tímto příspěvkem. Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka