Fotograf, České Budějovice, 2.8.2019

Dobrý den, sháním šikovného fotografa na malou svatbu pa 2.8.2019 v CB. Pište prosím na Lucii.L@seznam.cz Děkuji :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také se připojím, jen my mame svatbu 27.9.2019 :-D
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem fotograf a rád budu součástí Vašeho dne a zachytím tak krásné a neopakovatelné okamžiky. V příloze posílám ukázku mé práce, pokud by Vás zaujala, budu rád za osobní setkání, kde se můžeme domluvit na podrobnostech. Pro více informací mě neváhejte mě kontaktovat 😊
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :) Krásný den, Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný a pokud vás má práce zaujme, ráda přijedu. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, kdyby Vás zaujala moje práce, mám Váš svatební termín ještě volný ;) Přeji hezký zbytek dne S pozdravem Vratislav Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, hlásíme volno - vše potřebné naleznete na našich webových stránkách.
Odpovědět
Profilova fotka
:-) Mám volno na oba zmíněné termíny, budu ráda, když navštívíte moje webovky. S pozdravem Veronika
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, gratulujeme k zasnoubení a přejeme vám ať máte svatbu přesně podle vašich představ. My svatby fotíme a natáčíme ve dvou a jezdíme zdarma po celé ČR. Dostanete od nás krásné dřevěné balení s tištěnými fotkami, dřevěný USB disk se všemi upravenými fotkami a videoslideshow z nejlepších fotek. Máme rádi přírodu a tak v ní také nejčastěji fotíme, určitě se ale podívejte na náš web, kde najdete naši nejnovější práci. Rádi vás poznáme na osobní schůzce a moc se těšíme vaši odpověď. Monika & Tomáš
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí