Fotograf - 26.5.2018 - Český ráj

Dobrý den, hledám touto cestou fotografa či fotografku na naší svatbu. Máme odpolední obřad od 14.30, který se bude konat venku v areálu kempu v Kněžnici. Máme představu kolem 3h focení - obřad, fotky s manželem a skupinové foto. Nemáte někdo nějaký nápad? Hezký den všem a děkuji za odpovědi :-) :-) :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, rádi bychom Vaši svatbu nafotili a termín máme ještě volný. Vždy se snažíme svatbu mít jako celý příběh, který vás přesně vystihuje a budeme moc rádi, když se ozvete. :-) Těšíme se na vaši odpověď Monika & Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je u takto dlouhé svatby 1500 kč za hodinu fotografování a doprava zdarma. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
@mispulina123 Dobrý večer, já bych měl nápad. Váš svatební den nafotím tak, že se k fotografiím budete opravdu rádi vracet. Prohlédněte jestli Vás osloví můj styl focení a můžeme se domluvit. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, moc ráda přijedu vyfotit vaši svatbu. Nafotím vám svatbu podle vašeho přání ovšem s vlastními nápady, ať máte originální fotky. Mé portfolio naleznete na FB stránce viz níže a na mém profilu. Dejte vědět jak jste se rozhodli ať se můžeme domluvit předem co a jak, cena se odvíjí od toho, co požadujete. Lenka Hoffmannová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, přidávám se ke kolegům s nabídkou volného termínu. Mé portfolio a ceny najdete na webu. Přeji hezký večer Markéta Peterková
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád nafotím Váš svatební den. Moje portfolio a více informací naleznete na mých stránkách. Pokud Vás má práce osloví, ozvěte se a domluvíme podrobnosti. S pozdravem, Miroslav Jungwirth
Odpovědět
Profilova fotka