Fotograf 15.7.2017

Dobrý den, Sháním fotografa/fotografku na 15.7.2017 s velmi dobrými organizačními, komunikačními schopnostmi a profesionálním přístupem, který bude mít velmi příjemné vystupování a bude schopný neustále svatebčany navigovat a přesně instruovat, kam, kdy se dívat, atd. Místo fotografování Areál Botanika-Horní Bezděkov. Prosím o cenové nabídky do zpráv. Nejlépe Praha a okolí.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Termín máme volný a v areálu Botanika jsme již pracovali. Více Vám napíšeme do SZ. S Pozdravem Luboš a Iva Beauty foto
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den. Váš svatební termín mám zatím volný. S pozdravem, Robin.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Termín mám volný a velice rád bych vaši svatbu nafotografoval. Fotografuji svatbu čistě jako celodenní dokument. Dostanete ode mne velice kvalitně vytištěné album do 2 týdnů od svatby. Jsem vystudovaný fotograf (VŠ - Institut tvůrčí fotografie v Opavě). Detaily a referenční alba na mých webových stránkách (viz. odkaz níže pod příspěvkem). Na případnou spolupráci se těší Tomáš Chadim
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, areál Botanika je krásné místo pro svatbu, mohu být k dispozici. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Dovolím si vám zaslat i soukromou zprávičku. Prozatím klidně koukněte na web nebo FB, který mám uvedený na kartě. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí písnout. Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, to jsem přesně já:) S areálem mám také zkušenosti! Více o mé práci najdete na webu. Hezký den, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
Dobry den, take se hlasim. S dirigovanim nemam problem, ale vzdy s usmevem na tvari :D Psala jsem vice info do zpravy. :D
Odpovědět
Profilova fotka