Dělat zasedací pořádek nebo posadit hosty kam chtějí?

Profilova fotka
Ahoj holky, je dobré dělat nějaký zasedací pořádek kdo si kam sedne ke svatebnímu stolu nebo je lepší nechat si hosty sednout kam chtějí? díky za názory ;-)
Odpovědět
@petrapelech My jsme si původně řekli, že si sednou, kam budou chtít, ale pak jsme si uvědomili, že se stejně budou všichni dokola přes sebe ze zvyku ptát "Kde sedím?" a "Kde sedí nevěsta s ženichem? A kde budou sedět rodiče...?" a nastanou zmatky , takže jsme ho nakonec udělali dle našeho nejlepšího vědomí a svědomí, nicméně bude na nich, jestli se třeba nějak prohodí nebo ne ;-)
Odpovědět
My zasedací pořádek dělat budeme. Nechci, aby se lidé u svatební tabule presouvali sem a tam než se rozhodi tak, aby to trošku vyšlo, aby např. rodiny seděli spolu a ne v mezerach mezi ostatními apod. Budu chtít, aby třeba rodiče byli blízko nás, zároveň chci mezi některými hosty udržet odstup. Mimo jiné se to hodí i restauraci, protože tam budou vyznaceny alergie a odlišnosti v jídelníčku. Já jsem pro, ale v podstatě jde jen o oběd, pak počítám, že se lidi budou libovolně přesouvat.
Odpovědět
Profilova fotka
taky máme zasedací pořádek. chci aby se lidé z obou rodin poznali a aspoň u jídla si spolu popovídali.
Odpovědět
Profilova fotka
@mallorca123 takže jsme věkově lidi přeházeli k sobě, aby si měli o čem povídat. myslím že je to dobrá volba jak je seznámit
Odpovědět
Profilova fotka
Díky za názory. Taky jsem si říkala, že je by bylo dobré rodiny promíchat, aby se více poznali.. :-)
Odpovědět
budeme dělat zasedací pořádek, chci mít rodiče blízko nás budeme mít jeden rovná stůl v čele pro 8 lidí (pro novomanžele, naše děti a oboje rodiče) a pak kulaté stoly po 4-5-6 lidech, jak to vyjde, takže na oběd budou všichni rozesazeni, ale pak předpokládám, že se budou přehazovat a u kulatých stolů si líp popovídají než u dlouhých stolů
Odpovědět
Profilova fotka
Přidám zkušenost z nedávné svatby. Byli jsme zvaní až na raut, přišli jsme ve skupince šesti lidí na čas, ale stejně už jsme byli poslední, nebyl zasedací pořádek a hle- prostě nikde nebylo místo. Lidi si posedali tak, že asi nejspíš občas někde zůstalo jedno místo volné, ale nic pro naši skupinku. Stáli jsme tam jak páté kolo u vozu a pak nám obsluha zařídila stůl navíc, ale bylo to dost trapné. Takže já jedině zasedací pořádek, bylo to pěkně nepříjemné a svým hostům bych nepřála, aby se cítili, jakože se tam s nima nepočítalo...
Odpovědět
Doporučuju zasedací pořádek. Byla jsem na svatbě, kde nebyl a byly to šílené zmatky. Všichni se snad 10 minut pořád posouvali o jedno místo tam, potom o 2 zpátky atd... A stejně nebyla úplná spokojenost.
Odpovědět
Profilova fotka
Konkrétní zasedací pořádek se jmenovkami jsme dělali pouze u hlavního stolu, kde jsme seděli my s rodiči, sourozenci a svědky, ostatní zasedací pořádek byl volnější: byly celkem 5 velkých stolů, hosté věděli, k jakému stolu si mají sednout (dle plánku) - (řešili jsme to tak, aby lidé co se znají seděli u jednoho stolu), ale jak si k danému stolu sedli už bylo na nich. U každého stolu ještě myslím byla cca 1 - 2 rezervní místa, kdyby náhodou... Všechno bylo v pohodě, žádné zmatky, při vstupu si prostě hosté přečetli k jakému stolu se mají posadit a pak podle čísla stůl našli :-)
Odpovědět
Ja premyslim na dtim, ze rozdelim lidi do skupinek a te kazde skupince pridelime stul a tam bude na nich, jak si sednou... Krome teda asi hlavniho stolu, kde budeme my dva, rodice a svedci
Odpovědět
Profilova fotka
Zasedaci poradek urcite ano, jeho existence ma jen same klady :-) kazdopadne poznatky ziskane zkusenosti z par akci kde zasedaci poradek byl.. doporucuji bud hosty informovat predem nebo nekde nechat kompletni seznam k nahlednuti, aby nemuseli hoste behat kolem vsech stolu a hledat svoji jmenovku.. a nedoporucuji rozdeleni jmenovek nechavat na obsluze restaurace, bud si je rozdejte sami nebo delegujte nejakeho cloveka, ktery to zajde zkontrolovat pred hromadnym prijezdem hostu.. je to sice zarazejici, ale mnohokrat jsem zazila, ze personal nedokazal ani podle podrobneho planku jmenovky rozdat spravne :-/
Odpovědět
@petrapelech já osobně zasedací pořádek dělat nebudu. Všichni ví, kdo sedí v čele stolu a zbytek ať si sedne jak chce. Jako abych určovala že Pepa má sedět vedle Markéty, protože jsou si věkové blízko, tak na to fakt chuť nemám. A to že se budou klidně třikrát posouvat mě vůbec netrápí. Pro mě je důležité, aby si každý s námi tu svatbu užil. Přátele, kteří příjdou později bych stejně chtěla posadit do vedlejší místnosti nebo na venkovní terasu, protože už vidím, jak si budou s radostí sedat vedle babiček a strejdů, které nikdy neviděli :-)
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
@svetlovlaska Nasi kamaradi sami chodili pro moji mamku i tchyni a roztaceli to na parketu, tatka a tchan zase odchytili nase zname a posadili si je misto mne a zenicha a zvali je na domaci slivovici.. na nedavne svatbe kamaradu byla babicka zenicha neustale v oblozeni mladych jak na parketu tak i u stolu :-) naopak kdyz nas jini znami pozvali az na vecer a posadili nas k bocnimu stolu mimo rodinu, tak samozrejme k tomu promichani a vzajemne interakci s jinou skupinou nedoslo nasledne ani na parketu ani u baru :-( to ze poznam rodinu kamaradu je to proc mam svatby rada, vnimam to tak, ze se jeste vic priblizim k cloveku ktereho mam rada, tim ze poznam jeho rodinne zazemi.. a byla jsem rada, ze nasi nejblizsi kamaradi meli moznost poznat na nasi svatbe nase rodiny :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 9 měsících
Za mě zasedací pořádek určitě ano, jinak jsou zmatky...však korzovat už potom můžou jak chtějí :-) ale ze začátku je ta organizace třeba. A určitě bych nechala přátele i rodinu pospolu (jakože bych jim neurčovala samostatnou místnost :))
Odpovědět
já bych řekla, že pro jasnost a i rychlost je dobré u slavnostní tabule zasedací pořádek mít.....u neformálního stolu už jsme ho nedělali....Jinak si myslím, že když by zasedací pořádek nebyl, tak by lidé postávali, poposedávali, stěhovali si věci a bylo by to divoký a zdržovalo by to
Odpovědět
@kacenkakaca jo, to je vlastně taky výhoda zasedacího pořádku - přehlednější je to i pro personál.....vyznačovala jsem třeba, kde budou sedět děti - bez přípitku a třeba i dětskou židli, kdo je na co alergický apod...
Odpovědět
@daschenkatr To je přesně důvod, proč chceme všechny hosty pozvat na celý den prostě. Žádné- teď jedeme na oběd s rodinou, vy přijdete až večer na raut apod. Zjistila jsem, že jestli pozveme na hostinu 60 lidí nebo 70, tak už nám to velký rozbroj v rozpočtu neudělá, protože stejně za pronájem sálu, kapelu, fotografa apod. se dávají takové částky, že to vyleze díky nim a "pár korun" za těch pár obědů bych asi řešit nechtěla. Chápu, že někdo se snaží udělat svatbu kvůli financím opravdu minimalistickou, že na to prostě jinak nemá, což chápu, ale pak by si měl dát orpavdu dobře dohromady, jak to celé zorganizovat, aby to pro hosty nebylo ani na jednu chvíli trapné. My takhle přišli ve čtyřech jako jedni z mála až na raut večer na jedné svatbě (mezi obřadem a rautem jsme jeli sami jinam někam na oběd) a když jsme přišli, tak jsem měla taky ty samé pocity... Všichni k nám vzhlédli, kdo jsme a koukali na nás, jak jsme si tam hledali místo (to tam v tu chvíli ani nebyli novomanželé, protože se někde venku fotili) a když jsme našli volné místo, tak nám bylo trapné si jít dát něco k pití nebo k jídlu, protože na nás pořád všichni koukali:-) přitom nám nešlo vůbec o to, že jsme neměli svíčkovou jako ostatní, ale že to nebylo prostě nějak líp pojmuto a zorganizováno... Snad se mi povede se poučit z různých svateb a uvidíme no :-)
Odpovědět
@martaveg Škoda, že jsem si tohle nepřečetla před svatbou, protože to se nám přesně stalo. :-D Chtěli jsme to dát na starosti koordinátorkám (které nás všechny znaly), ale manažer restaurace nám přesvědčil, že to udělají oni a že ani nemusíme mít žádný kompletní seznam, který jsme chtěli vyvěsit před restaurací, že oni každého sami usadí. A jak myslíte, že to dopadlo? Jmenovky byly špatně rozdělené, rodinu jsme chtěli mít blíž, ale oni to popletli, takže seděli na konci restaurace, kde měli sedět naši přátelé. Dále nestihli příchod hostů (pravda, dorazili jsme o půl hodiny dřív, nicméně to už měli mít pro jistotu připravené, kor když mu předtím koordinátorka volala, že jsme obřad i focení zvládli rychleji, tak ať nás očekávají), takže tam samozřejmě lidé pobíhali a zjišťovali, kde kdo sedí. Ten zmatek naštěstí netrval dlouho, protože koordinátorky jsou profesionálky, takže se toho ujaly a po chvíli bylo po zmatku, ale stejně...tohle by se nemělo stávat. ]-( :-D
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?