Menu Forum

Ekzém, padání vlasů - pupalka dvouletá

10. lis 2016  • 
fotoportrét
fotoportrét
veru99 (28 r.)
Registrovala se 5. března 2014 na beremese.cz. Přidala 101 příspěvků. Region České Budějovice.
  • Svatba byla 26. července 2014
    Region Havlíčkův Brod
fotoportrét
fotoportrét
veru99 (28 r.)
Registrovala se 5. března 2014 na beremese.cz. Přidala 101 příspěvků. Region České Budějovice.
  • Svatba byla 26. července 2014
    Region Havlíčkův Brod
 Ahoj holky,
prosím o radu, pokud máte zkušenost nebo víte víc - cca v září jsem začala brát kapsle pupalky kvůli menstruačním potížím - z tohoto pohledu funguje na jedničku. Ovšem kolem nosu a teď už i kolem pusy se mi objevila vyrážka - ekzém - loupe se kůže, dělají se pupínky a zarudlá místa. Vlasy mi padají po chomáčích a došlo mi, že časově by to mohlo odpovídat době, po kterou beru pupalku.
Byla jsem u kožní, mam mastičku, ale pokud nezabere, dostanu nějaké prášky, z čehož nejsem nadšená a mnohem radši bych věděla, co to způsobuje a toho se vyvarovala. Mohla by některá z těchto složek způsobit alergie? Želatina, glycerin, D-alfa-tokoferol
děkuju vám!
10. lis 2016 ve 20:18  •  Svatba byla v červenci 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zatím žádné odpovědi.