Svatba únor 2021 ??

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda některá z vás planuje svatbu na únor 2021? Letní svatbu jsme odložili kvůli současné situaci a tak jsme se rozhodli pro svatbu v zimě, ale ted to zase vše vypadá dost hrozivě, tak mě zajímá, jestli je tu někdo se stejným problémem.. Díky za info 🙂
Odpovědět
Jojo, začínám se obávat, že to nakonec nedopadne :-/
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den @lenca_dostalova, měli jsme mít původně svatbu 30. 5., přesouvali jsme na 28. 11. a vypadá to, že budeme přesouvat znovu. Nechceme to nechávat zase až na léto a hlavně v tuto chvíli už jsou skoro všechny páteční a sobotní termíny na svatebních místech obsazené. Přemýšleli jsme i nad zimní variantou, ale vzhledem k situaci to vidíme zřejmě na jaro duben/květen. Držím palce, ať vám to vyjde! <3
Odpovědět
@pavla_srdcem Ahojte holky, taky máme mít v dubnu a dost se toho obávám, protože když budou zavřené hranice tak jsme v prčicích 🙄
Odpovědět
@miney1 já mám taky strach, ale zatím to tam máme stále na ten datum vše domluvené a ještě nic neruším..Tak uvidíme :/
Odpovědět
@pavla_srdcem My jsme to právě taky nechtěli přesouvat až na léto, v létě už budeme mít spoustu jiných starosti a vzhledem k tomu, že to letos odkládá skoro každý, tak přesně jak říkáte, všechno už je určitě obsazeno 😞 I já vám přeji, ať vše dopadne, jak si přejete! 🙂
Odpovědět
@martinaqwe tak duben je zas ještě o trochu dál, tak snad to dopadne dobře! 🙂 budu držet palce!
Odpovědět
Profilova fotka
My teda mame konec ledna 21, ale nic jsme nerusili a mozna jsem divna, ale nejak se nebojim a moc to neresim🙂 vetsinu veci jde operativne zmenit (kdyby se treba snizil pocet lidi) a tak se proste uvidi🙂
Odpovědět
My máme rezervovanou chatu na horách od čtvrtka do neděle (chtěli jsme obřad v pátek). Tak pokud nám dovolí alespoň těch 50 lidí, tak chceme v pátek mít klasickou svatbu s rodinou a v sobotu odpoledne pak mít party s kamarády. Není to ideální, už jen co se týče ceny cateringu, dál to, že party pro kamarády už bude bez fotografa, bez živé hudby, bez toho, že bych byla profi učesaná a namalovaná.. Nicméně je to lepší než to rušit a hledat termín jinde. Shodli jsme se, že pokud to nebude nutné, tak přesouvat nic nechceme. Jen mě mrzí, že jsem si říkala, jak máme na všechno hodně času, že všechno zvládneme připravit během podzimu a leden bude v pohodě. Všichni dodavatelé s námi chtějí řešit vše až po novém roce, prstýnky jsme taky nestihli.. no v lednu to bude mazec.
Odpovědět
Máme svatbu na začátku dubna 🙂 a pevně věřím a doufám v to, že po Novém roce se vše bude vracet do normálu 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Muzete mi prosim poradit, kde najdu podrobne informace o tom, jak to funguje, kdyz je pocet na 30 nebo 10 lidi? Kdo vsechno je do toho zahrnuty? Idealne, kdybyste mi poradili nejaky relevantni dokument, kde to muzu najit🙂 moc dekuji
Odpovědět
@lacikam_komarom Zahrnutí jsou i snoubenci, oddávající a matrikář 🙂
Odpovědět
@lacikam_komarom Doporučuji sledovat web https://covid.gov.cz/ 🙂
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
Ahaaa, tak tam pisou, ze max. je ted 15 ucastniku, ja myslela ze jen 10.. https://covid.gov.cz/situace/zivotni-...
Odpovědět
Profilova fotka
ale jinak to je dobré, ja jsem slysela ze vsech stran, ze se do toho poctu pocita i fotograf, dj a buhvi, kdo jeste...tak jestli jen hosté, novomanzele a oddavajici + matrikar, prijde mi to jeste v pohode.
Odpovědět
@lacikam_komarom No fotograf i DJ se samozřejmě počítají taky 🙂 Ale teď stejně nelze mít DJ, když nefungují restaurace, tak není kde dělat párty
Odpovědět
Profilova fotka
@zasnoubenazrzka no my to budeme mit v objektu, ktery slouzi jen ke svatbam, takze to nebude v restauraci a muzou nam to otevrit🙂 diky za upresneni, zda se mi to teda trochu takove zvlastni...to uz bychom mohli pocitat i servirky a kuchare
Odpovědět
@lacikam_komarom Je v tom zmatek, to ano. Už aby bylo vše zase v normálu 🙂
Odpovědět
Tak už mám zas krizičku.. už jsem se začala těšit, že to zvládneme 2x 50 lidí.. a teď se snažím připravit na 2x 30 lidí. Ale zjistila jsem, že asi 30 je jen na obřad a pak vevnitř 10? Ale jakto, že hospody mohou mít 50% bez omezení celkového počtu... to taky přeci můžu udělat stoly po čtyřech v sále :-/ V září jsem si vysnila dort pro 100 lidí, teď vymýšlím 2 pro menší počet, druhý den s kamarády už mít fotografa, kadeřnici a vizážistku by se strašně prodražilo a catering se prodraží, protože bude 2x delší pracovní doba.. Takže jsem trochu zoufalá. Ale dekorace i šaty už mám na zimu.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?