Svatba únor 2015

Ahoj, kdo se vdáváte v únoru a co máte už zařízené? :-)
Odpovědět
1
2
5
jááááá a téměř nic :-D dneska jsem předběžně zamluvila fotografa, termín na matrice ještě nepotvrzují, takže nemůžeme dohodnout místo na hostinu...spíš si tak v hlavě srovnávám co a jak bychom chtěli... mám objednaný závoj z aliexpresu, jinak korunka a figurka na dort už jsou doma :-) pořád si říkám, času dost, ale je fakt, že se to blíží :-)
Odpovědět
Právě,že blíží :) . Když se tak koukám a někdo plánuje svatbu rok dopředu,tak já jí začla plánovat tedko.Máme potvrzenou matriku,zamluvenýho fotografa,zamluvený dort,svatební šaty z půjčovny mám zamluvený , prstýnky dostaneme v prosinci.Svatební oznámení mám už doma.A tedko jel přítel domluvit , tam kde máme hostinu jak si co představujeme
Odpovědět
U nas je domluveny pouze termin, misto oslavy, predbezne fotograf a svadlena na saty. Nemame oznameni, prstynky, jidlo, sladke, dort. Takze mame co delat.
Odpovědět
Ono se to nezdá,ale je toho docela dost :) a k tomu ještě vánoce :-D
Odpovědět
Tak holky jak jste pokročily?Už za 2 měsíce
Odpovědět
@sync U nás to dost usnulo. Vybouchla nám cukrárna na dort, takže zvažuju, jestli si to neudělám sama... Za dva týdny rozvážíme oznámení. Ještě nemáme prstýnky, ani nemám boty. Šaty se mi šijí, i kabátek. V průběhu svátků vezmeme fotografy na místa, kde se chceme fotit, abychom si ujasnili představu. Ladíme i výběr jídla po obědě. A ještě nemám představu o výzdobě. Co ty? V jaké jste fázi?
Odpovědět
Tak já už mám šaty,přítel oblek,domluvenou mám kadeřnici,líčení.Nakoupenou dekoraci na stoly,zaplacený kytky,dort mám domluvený s jednou pani,co peče doma.Prstýnky se nám už dělaj.Muzikanta máme zamluvenýho,fotografa.
Odpovědět