Dobrý den, moc chválím Váš přístup. Velice ráda vidím, že nevěstám už přestává být lhostejné, jaké potahy a od koho si půjčují. My se například nebojíme mít hodnocení i heurece, protože od nás 99,99% klientů odchází naprosto spokojených :) Bohužel se ale často setkáváme s tím, že nám nevěsty volají den nebo dva před svatbou, jak jim JINÁ půjčovna poslala příšerné, špinavé a roztrhané potahy (nikdy nejmenuji, přestože bych mohla) a nakonec chtějí potahy od nás. Svatba je jenom jedna a nenechte si ji zkazit nespolehlivými dodavateli...
Dovolím si ragovat, pro dennyna:
Ano, i to se stává a bohužel i nám klienti volají že po rozbalení zásilky od "nějaké" půjčovny jsou ubrusy, potahy ušmudlané, atd. Ale, 90% klientů kouká na cenu a poté se diví.
No a Heureca, to je jen placený server.
Kostolnik
@kjlb Mým příspěvkem jsem nereagovala rozhodně na Vás, byla to zpráva pro nevěstu :) A jen pro upřesnění, hodnocení na Heurece si nelze zaplatit. V ČR se jedná o nejspolehlivější sdílení zkušeností zákazníků a klientů, hodnotit může kdo chce, my dokonce ani nerozesíláme dotazníky. Takže naši klienti hodnotí jen kvůli tomu, že jsou naprosto spokojeni a sami si najdou, jak tuto zkušenost sdělit. Hezký den.