Dream agency - pozor!

Dobry den, chtela bych upozornit na pujcovnu dekoraci od firmy Dream Agency z Brna. Na svatbu jsem si od nich chtela pujcit spandexove potahy a masle na zidle. Vse bylo telefonicky dohodnuto a bylo mi slibeno, ze dostanu potvrzeni e-mailem. Nic takoveho se nestalo. Opet jsem do agentury volala a bylo mi sdeleno, ze maji hodne prace, ale potvrzeni poslou. Ani po urgencich mailem nic. Tyden pred svatbou jsem se opet ujistovala, zda je vse v poradku - dle agentury bylo. Ve stredu pres svatbou (v den odesilani zasilky) mi pan Danek z Dream agency zavolal, ze se potahy od posledniho zapujceni nekde ztratily a nikdo nevi, kde balik je. Dal mi nabidku nahrady, a to potaxy sametove, ktere jsem ale nechtela. Potahy jsem nakonec sehnala jinde, samozrejme ze mnohem draz. Chtela jsem od nich tedy zapujcit alespon ty masle. Misto 20, jich ale poslali jen 15... Celkove je komunikace s touto agenturou na dalku komplikovana a nejspise firma nestiha vse resit. Dejte si proto pozor a uplne na pujceni dekoraci nespolehejte.
Odpovědět
Profilova fotka
Já se přidávám, taky s nimi nemám nejlepší zkušenost...
Odpovědět
Doporučuji jednat s paní Daňkovou a ne s panem Daňkem. S panem Daňkem jsem před svatbou několikrát jednala telefonicky, ale přišel mi neustále hrozně zmatený a taky mi přišlo, že ve chvíli, kdy položí telefon, tak už neví, co říkal. :-D Pak jsem si našla kontakt na paní Daňkovou a jednala s ní. Jak po emailu, tak po telefonu byla komunikace perfektní a já se nakonec "svých" potahů i mašlí dočkala. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Taky nedoporučuji.
Odpovědět
Profilova fotka
Já jsem bohužel neměla na výběr, protože paní Daňková nemluví anglicky.... a vzhledem k tomu, ze si beru angličana, tak pro mě bylo důležité, abychom schůzku mohli mít v angličtině... Kažzdopádně jsem od nich chtěla minimálně organizace svatebního dne a zařízení všech dekorací, v lepším případě organizaci celé svatby a nedočkala jsem se ničeho. Na schůzku s námi zapomněli, pan Daněk pak se tedy 'uvolil' schůzku s námi mít, byl strašně zmatenej, nasliboval hory doly, měl poněkud arogantní jednání a pak už jsme od něj nikdy neslyšeli. A přes emailové urgence nic!!
Odpovědět
Také se přidávám se špatnou zkušeností. Měli jsme u nich rezervovaný bílý koberec na zítřejší svatbu a půjdeme po trávě :) Šílené chování. Někdo slíbí, že zavolá za půl hodiny a nezavolá, tak voláme my a je nám opět řečeno, že máme počkat 20 minut a třetí telefonát už raději nikdo nebral. Raději se této agentuře vyhnout, ikdyž nabízí zboží za poměrně atraktivní cenu.
Odpovědět
Profilova fotka
@iv_zam Dobrý den, docela mě zaráží Vaše chování a to co zde píšete, zboží Vám bylo dodáno v počtu dle objednávky, kromě potahů, které se bohužel nevrátily, tak jak měly. Byla jste informována a byla Vám nabídnuta kompenzace v jiné variantě se slevou, kterou jste odmítla, zboží které jste měla zapůjčená na 1.7. 5 koberců a 20 ks tylových mašlí jste nám vrátila až po urgencích za měsíc od data svatby. s pozdravem, Veronika Daňková
Odpovědět
Profilova fotka
@zuzkka88 Dobrý den, bohužel dle Vašeho jména si nevybavuji, že bychom Vám zasílali kalkulaci na Vaši svatbu nebo něco podobného. S pozdravem, Veronika Daňková
Odpovědět
Profilova fotka
@alaw Dobrý den, já anglicky hovořím :) Každopádně děkujeme za referenci, bohužel nedokážu říci, z jakého důvodu jste nakonec s naší agenturou nedohodli na realizaci. S pozdravem, Veronika Daňková
Odpovědět
Profilova fotka
@dreamagency Že si mě nepamatujete, ještě neznamená, že jsme spolu nejednali. ;-) Tím bych to uzavřela.
Odpovědět
Profilova fotka
@zuzkka88 Píšete, že nás doporučujete, bylo by tedy dobré všem včetně nám sdělit z jakého důvodu. S pozdravem, Veronika Daňková
Odpovědět
Profilova fotka
@dreamagency Opakovaná urgence z mé strany, vaše nereagování na zprávy, když jsem chtěla vrátit část zálohy ze zrušené svatby. Vše se protahovalo několik týdnů. Opravdu jsem měla jiné starosti a vy jste mi to vše ještě komplikovali a více znepříjemňovali. Tolik za mě a více to rozvádět opravdu nebudu, protože je to pro mě uzavřená kapitola. Jen jsem chtěla přidat názor pro další nevěsty.
Odpovědět
@zuzkka88 :Ono je velice těžké , zvednout se a vše si osobně vyřídit ,co ? Když máš čas na kritiku ,tak sis měla udělat čas a vše si zařídit osobně.Já si to tak vždycky dělám :-)
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
@makynahol proc se tu do ni navazite? Proc by mela zarizovat vse sama, kdyz si k tomu prizve nekoho, kdo by mel byti odbornikem? To je snad jeji rozhodnuti a kritika je opravnena, pokud se nekdo, kdo za urcitou cinnost pobira penize, nechova jako profesional...
Odpovědět
@morrighan :Já se do nikoho nenavážim ,pokud vím ,každý můžeme říct svůj názor. Můžeš mi sdělit ,jak jsi přišla na to ,že měla někoho ,kdo jí vše zařídí? Když paní viz .nahoře píše ,že si na dotyčnou nevzpomíná.. To ti to nepřijde divný?
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol Myslim, ze mate problem s pochopenim psaneho textu stejne jako s jeho vytvorenim. Prosim, prectete si diskusi jeste jednou...
Odpovědět
@morrighan:Já nemám problém orientování v diskuzi ..Spíš by sis to měla přečíst ještě jednou ty!!!
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol Pokud někdo chce zaplatit za tyto služby, tak je na místě, aby mu bylo vyhověno a aby vše proběhlo rychle a bez zádrhelů. Náš zákazník, náš pán 8-)
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol Ok, tak jinak. Vase tykani, prestoze vam vykam, vynecham... Stejne jako vas zpusob zapisovani interpunkce. Probiraji se zde zkusenosti s agenturou, ktera se specializuje na svatby. Tudiz? Jejim cilem je pomoci cloveku se svatbou. Nasledne zde mame nazory, ktere poukazuji na to, ze se jim od daneho profesionala nedostalo ocekavaneho a ocekavatelneho jednani. Vy tady zacnete vykrikovat "udelej si vsechno sam". Otazka se naskyta... Proc?
Odpovědět
@emendem :To samozřejmě chápu ,ale pokud někdo nereaguje na e-maily a telefony ,tak je přece jednoduší se s osobou sejít né? Pořád nechápu proč to dotyčná neudělala a pak si vylívá srdce.Když asi mě nepřijdou ani peníze zpět ,tak to budu řešit osobně ,ikdyž bydlím kde koliv .
Odpovědět
@morrighan :Nepotřebuji tvoje vysvětlení..
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol no, evidentne ano.
Odpovědět
@morrighan :Ty asi ve všem taky..
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol Uz tichucko. Ztrapnujes se.
Odpovědět
@morrighan :Moudřejší ustoupí ,divím se ,že stále reaguješ... Je vidět ,že nemáš nic jiného na práci .Těšilo mě ,měj se hezky :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol No, na toto teda musim reagovat... Ono nekdy nejde tam osobne zajit... Ono treba kdyz to clovek ma 2 tisice kilometru, tak mu nezbyva nez se spolehnout na emaily a telefony...
Odpovědět
Holky, trochu off-topic, ale už to vidím několikrát v různých tématech. Je zbytečné se urážet kvůli tykání. Na takovýhle fórech je to obvyklé, tyká se všude (omlazeni, emimino, modry konik) a dokonce v uvítací zprávě, která nám všem přišla po registraci se píše "všichni si tu tykáme". ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@makynahol Jste úplně mimo :-D Buď jste kamarádka majitelů agentury, nebo máte sama nějaký problém a zde si ho potřebujete léčit. Jinak nerozumím Vašim poznámkách, když o dané záležitosti vůbec nic nevíte. Přeji pěkný den a klidné nervy ;-)
Odpovědět
Bohužel také nedoporučuji, několik měsíců rezervované světelné řetězy, které si pár dní před svatbou potvrzujeme a domlouváme vyzvednutí. Na místě máme nachystány řetězy jiné, máme přijet druhý den (den před svatbou), kdy dostaneme ty správné. Druhý den obchod zavřený, telefon nikdo nezvedá. Po několika hodinách a x telefonátech zavolá pán zpět, že bohužel dané řezy nemá, ale zkusí sehnat u konkurence. Po několika dalších hodinách volá, že sehnal pouze řetěz 3 x 10 m za 1500,- (původně jsme měli dostat 1x 100 m za 500,-) :) Kolegyně úplně stejná zkušenost, po mém upozornění si řetězy potvrzuje několikrát, naposledy tři dny před smluveným vyzvednutím - nic pro ni neměli, prý paní, se kterou si to domlouvala, už u nich nepracuje ( po třech dnech :) ) Nikdy více.
Odpovědět
Profilova fotka
@martaduch Dobrý den, objednávku jsem od Vás přijímala já a bohužel ji zanesla do objednávek jako světelný pás (velké žárovky) velice se omlouvám objednávku jsme si potvrzovaly 29.5.2017 s tím že prosím až budete vědět den předem o kontaktování který den a v kolik si přijedete, bohužel jste se ozvala pár hodin předem kdy jste pro inventář už jela. Kolega Vám tedy nabídl jinou variantu, kterou se mu podařilo sehnat.
Odpovědět
Dobrý den, to, že se pro světýlka zastavíme kolem 14. hodiny, jsem Vám psala kolem půl osmé ráno ten den. Stane se, ano, to jsem si říkala, když se stalo nedorozumění mě. Totéž se ale stalo kolegyni. Už bych na Vás bohužel více nespoléhala.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?