Svatební salón Valery, Šternberk. Máte zkušenost?

25. čvn 2020170

Máte některá zkušenosti se salonem Valery ve Šternberku? Např Půjčení šatů nebo koupě? Díky!

  • Ahojky, zkušenost nemám, chci se zeptat ale jestli ty už máš nějaké informace o salonu Valery...

  • holky se šatama vůbec nevím, ale jestli vám jde o komunikaci a tak, tak jsem tam objednávala doplňky a vše bylo nádherný a přišlo v pohodě 🙂 ale to jsem asi moc nepomohla 😃

  • chci obnovit téma taky by mě zajímalo jestli se tu najde někdo kdo kupoval v tomto salon šaty a jak to dopadlo, díky 🙂

  • Sponzor fóra
  • Příspěvek byl smazán adminem, neboť nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.

  • ráda bych obnovila tuto diskusi, máte někdo zkušenost se šaty odsud? Našla jsem jednu negativní zkušenost a ta je celkem stará, máte někdo něco aktuálního?

  • Ahoj ráda bych obnovila tuto diskuzi - máte někdo zkušenost se šaty v součastné době ?

  • Taky by mě to zajímalo, uvažovala jsem nad tímto salonem

  • Tak nakonec tento e-shop bohužel nedoporučuji. Objednala jsem si svatební bolerko, které mělo být na míru. Komunikace ze strany majitelky výborná, ale ze strany majitele arogantní a bolerko bylo nakonec špatně ušité, bylo jakoby celé hnuté-šikmé a majitelka neuznala reklamaci s tím, že bylo šito na zakázku a tak to nelze. Bohužel ani tento fakt nebyl pravdivý, protože ode mě chtěla znát pouze konfekční velikost.

  • Vracím se k diskuzi - se salónu jsem měla půjčené šaty, krásně seděli a všem se líbii. Komunikace s majitelkou super. Doporučila jsem dalším dvou lidem a obě dvě nevěsty spokojené. Nevím jakým způsobem paní šije, ale půjčené šaty na 1

  • @masim89 : Oni ve skutečnosti na míru nešijí, je to vidět i podle toho jaké velikosti chtejí - v podstatě si jen zkontrolují jakou máte konfekční velikost a podle toho objednají bolerko. Dodavatele mají v Polsku a tváří se, že bolerka šijí sami, to mě osobně dost vadí. A taky mě dostali jejich obchodní podmínky, kde chtějí vymáhat nepřevzetí balíčku vymahačskou firmou Deredes.

  • @masim89  Rády bych po Vašich příspěvcích řekla i svůj názor. Dala jsem si tu práci a dohledala e-maily ohledně Vašich objednávek. První bolerko jste vůbec nevyzvedla( jak jsme ověřovali u přepravní firmy chyba nebyla) a po nějaké době udělala novou objednávku. Požádali jsme o platbu předem, než ušijeme druhé.
    Po doručení jste hovořila s manželem který Vás pouze odkázal na moje číslo protože nemohl hovořit. Nelíbil se Vám stojáček.Spolu jsme se po e-mailu dohodly že máte možnost vypsat vadu a bolerko zaslat zpět a já Vám ho ihned a bezplatně opravím a obratem odešlu na naše náklady zpět.Bylo to také kvůli tomu, abych posoudila zda pověřená švadlena opravdu udělala chybu a v jaké míře.Na to jste mi poděkovala že se snažím o nápravu, ale že nebude třeba a dáte si ho opravit ve vašem místě bydliště.
    Všechny maily od Vám uložené ráda přepošlu. Ještě k výrobě bolerek. Šaty , závoje i bolerka si šijeme samy i když nejsou fotky bolerek naše.O podrobné míry (mimo uvedené u produktu) , píšeme zákaznicím které si objednávají bolerka sáčkového typu a ty které mají zapínání nebo jsou na tělo.Pokud má někdo zájem, ráda ho na dílnu zavedu.Na stránkách bývala i galerie z dílny a půjčovny ale místo ní jsme vložili zajímavější příspěvky jako videa, galerii navěst atd.. Vypadá to ale že ji budeme muset vrátit zpět.

  • @a_heidenreichova  U prvního bolerka byla chyba v převzetí díky přepravní společnosti, jejíž řidíč jezdil v naší oblasti pouze dopoledne a to bohužel já ani manžel nejsme doma, jelikož oba máme pouze ranní směny. U druhého bolerka, pokud si matně vzpomínám, jsem již žádala dopravu českou poštou. U něj byla chyba ve stojáčku, který byl ušit šikmo a rukávy byly každý jinak dlouhý díky tomu, že to bylo ušito šikmo. A ano máte pravdu, o opravu ve vaší dílně jsem již po předchozích zkušenostech ohledně komunikace a kvality, která nebyla adekvátní svatebnímu oděvu, nestála a raději jsem si to za další peníze nechala opravit u odborné švadleny. Ukamenujte mne za svůj názor, ale s Vaším obchodem jsem nebyla spokojená z více pohledů a to jsem také napsala do této diskuse, protože se přímo zkušenostmi s vámi zabývá. P.S.: Nemyslím si, že když ode mne chcete znát pouze konfekční velikost, tak se jedná o šití na míru, což jste uvedli jako důvod neuznání reklamace.

  • " majitelka neuznala reklamaci s tím, že bylo šito na zakázku a tak to nelze. Bohužel ani tento fakt nebyl pravdivý, protože ode mě chtěla znát pouze konfekční velikost."
    Příspěvkem ze 3.3. si protiřečíte s tím co píšete dnes " A ano máte pravdu, o opravu ve vaší dílně jsem již po předchozích zkušenostech ohledně komunikace,...... nestála"
    Ať si každý udělá vlastní názor.

  • Ráda bych napsala svou zkušenost se salonem Valery. Společenské šaty si u jmenovaného salonu půjčuju cca od roku 2010 za sezózu několikrát a nikdy jsem neměla žádný problém. Majitelka vždy vyšla vstříc mým požadavkům a spokojené byly i moje kamarádky a rodinné známé, které jsem několikrát vzala s sebou. Proto, když jsem sháněla svatební šaty, šla jsem na jistotu. Šaty mi paní majitelka ušila na míru, přesně podle mých představ. Za mě můžu jedině doporučit 🙂 vždy jsem byla naprosto spokojená a budu se tam i nadále vracet 🙂

  • Sponzor fóra
  • Tohle jsem si měla přečíst dřív 😞

    My jsme měli problém z organizací obřadu a výzdobou na hostině. Každopádně jsme to moc neřešili, poslali mail, kde jsme v několika bodech shrnuli naši nespokojenost, pochválili květiny (ty byly opravdu na jedničku, ale nevím, kdo je dělal) a slušně požádali o odstranění fotek naší výzdoby z FB stránek Salonu Valery, protože se nechceme podílet na jeho propagaci.

    Bylo nám řečeno: "Fotografie které jsou zveřejněny, jsou našim produktem a stejně tak i focený předmět. Nemáme žádné fotografie pořízené Vašim fotografem nebo jiné osoby,stejně tak vaše osoby nebo jména nefigurují u žádné z fotek v příspěvku."
    Nikdo nám ani neřekl, že se bude něco fotit a někde zveřejňovat....taky ani netuším, jak je to možné na soukromé akci, jakou svatba je...samozřejmě to chápu v případě, že jsou všichni spokojení a dotyčný se dopředu zeptá (fotograf, cukrářka apod.), ale přijde mi dost ubohé chlubit se něčím, s čím nebyli zákazníci spokojeni...hlavně, když je na všech fotkách pavučinka, kterou jsem sháněla sama a taktéž myrta z naší zahrady 🙂
    Celkově mě spíš mrzí chování majitelky a nedostatečná komunikace se zákazníkem. Špatné recenze jsem nepsala, požádala jsem o odstranění...ale bohužel teď už nemám jinou možnost.

    Vše viz Gerberová svatba na FB stránkách Salonu Valery z 27. 9. 2016

    Ještě tip: pokud vám někdo řekne: "vše mi pošlete mailem a nebojte se napsat", nedělejte to, nakonec z vás totiž udělají hysterickou nevěstu, která: "po první dvouhodinové schůzce posílá několik desítek e-mailů"...na schůzce s přítelem jsme byli hodinu a většinou jsme mlčeli, to je pravda, protože se nám nikdo na nic neptal...já dělala svatbu poprvé, takže úplně nevím, co je organza atp... vzorky nebyly, obrázky taky ne a když vás někdo odkáže na web, je to přímo v salonu bez PC docela blbý...

    ...a když není myrta, vyřeší to břečťan: "Věneček omotáme břečťanem." a pak vám taky nabídnou zavařovačky jako vázy na stůl...to pak člověk musí psát dost e-mailů...pravda...aby se mu z klasické svatby s valčíkem nestala letní zahradní slavnost v plážových šatech (nic proti nim, jen jsem měla jinou představu).

    Tři minuty před obřadem se mě došla majitelka zeptat, proč nejdu odjinud, že ona to tam s nevěstama dělá (nikdy předtím ani slovo), všichni už byli nachystaní, ženich, družičky, družby, hudba....STRES největší..pak jsem ji už nikdy neviděla.

    Pravda ale je, že kamarádka od nich měla šaty a moc si to chválila....za mě velké NE, zaplatili jsme do tří dnů, ale co se dělo potom...nikdy víc.

  • Také salon nedoporučuji, objednávka kamarádce přišla asi až za 5 týdnů a to jen polovina věcí i když zaplaceno bylo vše. Volala tam a pán jí řekl že hned ten den pošle zbytek, to udělal a druhý den kamarádka vyzvedávala balíček kde zas pár věcí chybělo.

  • Ahojte, pridavam recenziu. Objednavala som si od nich 2 podvazky, jeden s datumom svadby. Objednala som ich 15.7. Najprv mi objednavku stornovali bez udania dovodu. Potom som im musela vypisovat, preco to zrusili, dostala som len odpoved, ze preto, ze som uviedla platbu na dobierku, uz sa mi to cele nezdalo ten pristuo, ale kedze som chcela presne tieto podvazky tak som trvala na tom, ze chcem znivu obnovit objednavku, tak som im to aj predom vyplatila. A cakala som, dnes je 25.6 a 27.6. mame svadbu. Za 10 dni mi neboli schopni poslat kurierom podvazky. Pritom velmi dobre vedeli o aky datum svadby ide. Tak som im volala, zdvihol ma pan, bol neprijemny a ukoncil so mnou rozhovor s tym, ze tak zajtra mi to poslu a vypol ma ??? Chapete ten pristup? On mi to posle vraj zajtra 26.6 a kurier mi to zrejme prinesie na svadbu 27.6. Uplna drzost, nikdy viac. Aj ich cele obchodne podmienky su nastavene tak, aby sa nic nedalo reklamovat, vratit, a vsetky naklady plati kupujuci. Cele zle, takyto pristup.

Přidej příspěvek

    Nenašli jste co jste hledali?

    Hledat pouze v názvech témat
    Doporučení dodavatelé
    Nový svatební salon v Brně.
    Nabízí půjčení i prodej svatebních a společenských šatů.
    Parkování přímo před salonem, online rezervace na zkoušku.
    Svatební salon EL je nově otevřený salon zaměřený na exkluzivní a originální modely svatebních šatů MAGGIE SOTTERO, SOTTERO AND MIDGLEY a společenských šatů FLIRT BY MAGGIE SOTTERO.PŘI REZERVACI SVATEBNÍCH ŠATŮ...
    Půjčujeme originály svatebních šatů MAGGIE SOTTERO z USA od r. 2006.
    Nabízíme snubní prsteny Rýdl, Retofy, zlato se zirkony i brilianty, ocel, titan.