Svatební salón Nevěsta - Praha

Zdravím všechny nevěsty, chtěla bych se podělit o zkušenost ze salónu Nevěsta a zeptat se, zda máte některá podobnou zkušenost. Tohle je moje zkušenost z tohoto salónu: Varuji všechny nevěsty před tímto salónem! Udělala jsem tu obrovskou chybu a šla tam a opravdu toho velice lituji. Recenze má salón tady na googlu poměrně slušné, proto jsem věřila, že vše bude v pořádku, opak byl pravdou a i když normálně recenze nepíšu, o tohle se musím podělit, aby nenaletěly zbytečne i dalši nevěsty. Na začátku bylo vše v pořádku, šaty za dobrou cenu, paní mi slibovala, že šaty budu mít nejpozději do 2 měsíců doma, že až budou v salónu dojdu si je vyzkoušet a oni mi provedou na šatech úpravy, aby mi seděly (zkrácení, našití tělových nebo bílých košíčků, zabrání dle potřeby). Na šaty jsem čekala od konce ledna do půlky června, přestože měly být k odběru na konci března! Do salónu jsem opakovaně volala a paní vedoucí mi vždy sdělila, že šaty budou na konci týdne, a že mi koncem týdne zavolá. Nezavolala ani jednou! Tohle se táhlo více jak dva měsíce. Záloha byla zaplacená a já jsem si byla téměř jistá, že se jedná o podvod a šaty nikdy mít nebudu. Paní byla absolutně nespolehlivá, vždy slíbila, že zavolá, ozve se a nikdy se tak nestalo. Od paní jsem se později dozveděla, že šaty dováží z Číny, tím se vysvětluje nižší cena v salónu. Ovšem když si je objednáte na aliexpressu, ušetříte mnohem více a budete je mít dřive doma a hlavně bez starosti. Takže se nenechte zmást tím, že se šaty tváří jako “značkové”. Já jsem šaty z Číny nechtěla a stejně je mám:-D Když se konečně v půlce června paní ozvala, že jsou šaty připraveny k odběru ( a posléze zapomněla na naši dohodnutou schůzku) byla jsem ráda, že bude věc vyřízena. Najednou mi paní sdělila, že žádné úpravy neprovádí, že si vše musím obstarat sama, pouze mi dala kontakt na svou švadlenu. Byla jsem v šoku. Na začátku totiž tvrdila, že šaty upraví a tak jsem s tím počítala. Měřím zhruba 170cm a šaty mám jako pro dvoumetrovou slečnu, zkrácení si musím zařídit (cena dle sdělení mé švadleny v řádech tisíců, jelikož má sukně hodně vrstev). Našití košíčků a jejich barvy ( horní díl je z krajky a je tak částečně průhledný) jsme měly domlouvat až šaty dorazí, ale v šatech již byly našity košíčky bílé a nikoliv tělové, jaké jsem chtěla. Posledni kapkou bylo, když měla paní u placení sečíst dvě položky a vyšla ji suma zhruba o 500 vyšši než mě na kalkulačce. Nebýt toho, že jsem součet na kalkulačce provedla přímo před ní, okradla by mě o 500,-Kč. Možná to byl omyl, ale v kontextu toho, jak se paní chovala si to nemyslím. Takže sečteno podtrženo, šaty objednány v lednu, dorazit mají na konci března a nakonec jsou dodány v půlce června.. Čekali byste alespoň omluvu a upřímnou snahu, aby komunikace a vše ostatní bylo v pořádku? Rozhodně ne v tomhle salónu a u téhle arogantní páni. Opravdu nedoporučuji a přeji všem nevěstám více štěstí u výběru šatů pro váš velký den.
Odpovědět
Se salonem Nevěsta mám také čerstvou zajímavou zkušenost. V únoru jsem přišla na zkoušku, jedny šaty jsem si vybrala. Zaplatila jsem zálohu a šaty měly dorazit do 3měsíců. Ještě jsem tam byla v březnu jen pro ujištění šaty vyzkoušet, slečna prodávající se ptala kdy mám svatbu, řekla jsem že v červnu, tak mávla rukou to máte čas ještě na objednávku. Tak jsem jen odpověděla, že už jsem si je objednala v únoru, že je čekám v květnu... Když uběhly 3 měsíce přesně, zavolala jsem do salonu, kdy šaty dorazí, že už lhůta vypršela do maxima. Paní majitelka mne ujistila, že přijdou další týden, že čekají zásilku. Další týden jim zásilka dorazila. Zůstala jsem v šoku, když mi volali a informovali mě s výsledkem, že moje šaty už nevyrábí a pak něco o tom, že tam kde šaty šijí (myslím si že Čína nebude daleko od pravdy) si přečetli špatně kód šatů. Tak že jsem z toho byla celkem zmatená. V tu dobu jsem měla měsíc do svatby. Takže jsem si přišla pro vrácení zálohy, při té schůzce mi paní majitelka nakonec ukázala co vlastně přišlo, úplně jiné než jsem si vybrala. Peníze jsem do 2dnů měla po urgencích na účtě a dostala jsem nabídku jako kompenzaci, závoj zdarma. Když jsem tam psala, že bych v sobotu dorazila, tak mi paní majitelka odpovídala, že nebude mít na mě čas - já jsem ji u výběru závoje nepotřebovala, takže jsme s mamkou přišly, omrkly závoje a odešly...Žádný se mi nelíbil... Když to shrnu, šaty jsem si chtěla koupit, nakonec si půjčuji, protože už bych nestihla objednávat. Systém objednání je špatný, protože si myslím, kdyby se o zákaznice chtěli opravdu starat, chtělo by to objednávku šatů průběžně kontrolovat. Takhle jsem ztratila 3měsíce. Takže tak :-)
Odpovědět
Já s tímto salonem také nemám dobrou zkušenost, i když tak daleko jako vy jsem se ani nestihla dostat. Byla to moje první zkouška šatů vůbec, v té době jsem si to ještě představovala jako ve filmech: že přijdu, dostaneme s holkama šampáňo a tak... no, tak to se nestalo :D Realita byla taková, že na schůzku paní zapomněla, prý jsem objednaná nebyla. Jsem si celkem jistá, že jsem si termín napsaný v kalendáři nevymyslela, ale ok. Uctivě si našla čas a mohla jsem si šaty vyzkoušet. Cítila jsem se naprosto nevítaně, že tam otravuju v sobotu. Raději jsem po 3 vyzkoušených šatech odešla a nechala si je ušít. Byla to tedy moje první a zároveň poslední návštěva svatebního salonu. A jen taková poznámka. To, že jsou šaty ušité v Číně, ještě neznamená, že je to kus hadru jako z Aliexpresu. V Číně se šije/vyrábí téměř vše, ale v různých kvalitách. Tím se nechci zastávat kvality šatů v Nevěstě, protože to nedokážu posoudit, ale šaty z Ali, které tu vídám, to je fakt něco otřesného a odporného. Rozhodně jsem si ale jistá, že takhle nevpadá všechno, co Čína vyprodukuje. Podporu českých návrhářů ale jedině podporuju :)
Odpovědět
Mrzí mě, že jste měly také negativní zážitky z návštěvy salónu. A souhlasím, že si člověk představuje nákup šatů jako z filmu a pak přijde tohle..V mém případě se paní chovala arogantně od začátku až do konce a je asi i částečně má chyba, že mě její chování nevarovalo. Ovšem to co se stalo nevěstě Freckles23 to už je vážně síla! To už je na skoro na náhradu škody z titulu předsmluvní odpovědnosti. Takhle shánět šaty na poslední chvíli, i když si to člověk zařizuje s dostatečným předstihem. A všechny víme, že okolo svatby je milion jiných starostí a detailů, které člověk musí zařídit, pokud chceme mít svatbu krásnou, dle svých představ. Jen mě překvapuje, že má tento salón jedinou negativní recenzi na googlu, a to tu moji. Já se na tyto recenze vždy dívám a musím říct, že kdybych si tam přečetla zkušenost některé z vás, určitě bych salón nenavštívila a vyhla se tak tomu všemu, co jsem si tam zažila. Snad alespoň tahle diskuze pomůže ostatním nevěstám...
Odpovědět
Profilova fotka
Jj a před cca deseti lety fungovali jako něj půjčovna v Praze vlastně jediná konkurence Adiny a byli super. Tenkrát jsme museli svatbu zrušit a na půjčení šatů nedošlo letos jsem tam přišla a zase rychle odešla...
Odpovědět
Profilova fotka
Vážená slečno Filipcová @91 , musím reagovat . Máte pravdu , šaty přišly později , než měly .Ano , bohužel jsem se spletla o 500 Kč , Ostatní je snůška lží a polopravd . Vážená slečno Kupková , @freckles23 , máte pravdu , vrátila jsem vám zálohu , šaty nepřišly , což mne velmi mrzelo , ale bohužel se to stalo a několikrát jsem se vám omluvila . V sobotu jsem měla úplně plno , nabídla jsem vám termín kdykoliv v týdnu , abych se vám mohla věnovat . Závojů máme mnohem více, než jsou vystavené , mohla jsem vám je ukázat , jen bohužel jsem se musela věnovat objednaným nevěstám.
Odpovědět
Vyprošuji si nařčení ze lží a polopravd. Konec konců něchť si každý udělá úsudek, kdo má a kdo nemá důvod vymýšlet si lži a polopravdy. Já to tedy rozhodně nejsem (ostatně, co bych z toho měla?) a vše, co jsem napsala je čirá a smutná pravda. I tak Vám přeji vše dobré!
Odpovědět
Profilova fotka
@91 Pro shrnutí a popořadě : Ano , šaty přišly později , než měly, za což jsem se vám několikrát omluvila. Neni pravda , že jsem vám nevolala ani nepsala , podívejte se na mail a výpisy hovorů. mail z 3.6.2019 Dobrý den , nastalá situace mne velmi mrzí , ale jak jsem Vám již psala , Vaše šaty Vám budou dodány do 15.6.2019 , jak jsem slíbila. Nevím , jaké doplňky si chcete objednávat , ale jedná - li se o závoj , ten jsem Vám schopna nabídnout také , jak již zdobený krajkou , nebo jednoduchý , nebude - li skladem , naše modistka Vám jej vyrobí do týdne , je to česká výroba. Jakmile šaty budou v salonu , ihned Vám volám. S pozdravem Eva Macháčková Šaty šijeme v Číně , jako velká většina velkých firem , které prodávají svatební šaty , nijak se tím netajíme. Na dohodnutou schůzku jsem nezapomněla , byla jste objednaná na 13.hodinu , přišla jste na 12.hodinu. Úpravy již neprovádíme , posíláme nevěsty ke zkušené švadleně, to jste věděla. Košíčky tělové nebyly ani při zkoušení, u tohoto typu šatů se nedělají, takže těžko jsme vám mohli slíbit jiné. Nevím , u jaké švadleny jste byla , informace o úpravě, zkrácení délky v řádech tisíců je úsměvná, Přikládám foto šatů , které jste si u nás koupila za 12 500 Kč a můžete vidět , že ani zde nejsou košíčky tělové. Prodali jsme stovky šatů , bohužel se někdy stane , že šaty přijdou později , než slíbíme . Mrzí mne , že svou nespokojenost jste mi nesdělila při přebírání šatů , naopak jste se usmívala , děkovala za nádherné šaty a navíc jste mi slíbila foto ze svatby. Takže prosím , dříve , než někoho očerníte a pošpiníte , zamyslete se , zda to vše nebylo trochu jinak. Také vám přeji vše dobré. Eva Macháčková
Odpovědět
Vážená paní Macháčková, mám dokonce i fotku z Vašho salonu s tělovými košíčky a úprava šatů mi slíbena byla, jediné co Vás omlouvá v této lži je skutečnost, že se mnou šaty vybírala Vaše zaměstnankyně a ne přímo Vy, takže asi některé skutečnosti nevíte úplně z první ruky. Ovšem za svoje zaměstnance si zodpovídá každý sám. To, že uvádítě, že jste se mnou byla v kontaktu je skutečně úsměvné. Ano, e-mail jste mi napsala, ale k tomu došlo až poté, co jsem Vám minimálně 10krát volala a napsala e-mail s žádostí o reakci. Stejně tak jste mi zavolala až poté, kdy jsem opakovaně a vytrvale urgovala. Ke schůzce uvádím, že jsem si jistá, že jsem si ji zapsala dobře. Zaráží mě, že nejste schopná ani připustit, že by chyba mohla být také na Vaší straně. Obzvlášť pokud nejsem jediná, kdo zde problém s domluveným termínem zmiňuje. Za skutečně nehorázné považuji tvrzení, že jsem Vám děkovala za krásné šaty, usmívala se a slíbila fotku ze svatby. Jsem již několik měsíců z přístupu Vašeho salónu rozezlena a chování jaké popisujete je zcela vymyšlené o slibu zaslání fotografie ani nemluvě. Připouštím pouze, že jsem se chovala zdvořile, jelikož tak jsem byla svými rodiči vychována, rozhodně jsem Vám však opakovaně vyjadříla své rozčarování nad vzniklou situaci, a to jak v e-mailu, v telefonu, tak osobně. Nemyslím si tedy, že by to pro Vás mohlo být nějak zvlášť překvapivé.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?