Svatební prsteny od Brilas - naše skúsenost

Zobraz úvodní příspěvek
V žádném případě nedoporučuji tuto firmu! Objednaly jsme prsteny - nejen, že nám byla na dobírku účtována vyšší cena než měla být, ale prsteny přišly nejen v poničené krabičce - ale to je pouze maličkost. Pánský prsten nebyl hladký, ale byly tam dva sekance (rýhy), které tam absolutně nemají být! Jejich rytiny? :D Absolutně nečitelné, prťavé - jakoby ani nebyly... A jejich reakce na reklamaci? Že práce byla provedená profesionálně a žádné vady tam neshledávají?
Odpovědět
Ježkovy oči, co to je sakra za firmu, která zvěřejňuje údaje klientů a cituje konkrétní komunikaci se zákazníky? Hnala bych vás praklem na koberce!!! Recenze na heuréce neznamenají vůbec nic! :-D
Odpovědět
Všimla jsem si, že je v diskuzích stále hlad po zkušenostech s Brilasem ;-) Takže přidávám tu svou s časovým odstupem. Prstýnky máme rok a půl, já ho nosím denně a dělám s ním všechno Je stále skoro jako nový. Takže moje zkušenosti jsou výborné.
Odpovědět
@verap33 dobry den mohu poprosit fotku? Ve ctvrtek si mame vyzvednout hotove prsteny a mam trochu strach. Nechci se nechat ovlivnit internetem ,ale ..... Chapete
Odpovědět
Ahojte, i já mohu potvrdit podvodné jednání firmy. Snažila jsem se celou záležitost reklamace řešit přes vasestiznosti.cz, bohužel bez úspěchu. Odkaz naleznete zde: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost... Momentálně jsem již v komunikaci s ČOI. Všem přeji hodně štěstí a této firmě se vyhnětě obloukem !!!! Ivona
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 4 měsících
COI bez uspechu, podnikame dalsi kroky...Problem je, ze na vrstvu rhodia neni norma, takze v podstate prodavaji sunty v ramci legislativy.
Odpovědět
@veunkaaa3 máme úplně stejné prsteny a jsme spokojeni
Odpovědět
Profilova fotka
Tak sa teda pridam tiez.... vcera sme s priatelom navstivili Brilas v Prahe v hostivaři... pan zlatik bol pan svojho oboru vsetko oklo prstenov a kovov nam vysvetlil ... nakoniec som zvolila variantu z bieleho zlata a priatel ocel... na kamienky mam dozivotnu zaruku ... neviem ale ja sa tejto firmy nebojim zastresuje vsetkych zlatnikov v CR takze aj ked si kupite prsten neviem odkial stejne ho vyrobi na 90% Brilas :) ked mi prstienky pridu rada Vam ich vyfotim a podelim sa s Vami o skusenost a spokojnost. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@imka1 to mas odkud, ze Brilas zastresuje vsechny zlatniky v CR?
Odpovědět
Profilova fotka
Máme také od Brilas a jsme spokojeni :) Jednání na prodejte absolutně profesionální, slečna nám vše vysvětlila a poradila. Také jsem si vyhledávala na internetu různé recenze a jak se tu již psalo, někdo bude mít pozitivní a někdo negativní zkušenost. Proto jsem volila to, že se na prsteny půjdu podívat osobně a i osobně jsme si je vyzvedli a důkladně prohlédli, abychom to případně hned reklamovali. :-) Ve svém, albu mám fotky prstýnků kdyby se chtěl někdo podívat.
Odpovědět
Máme prstýnky od Brilasu a jsme naprosto spokojeni. Při vybírání nám pomáhala naprosto skvělá paní, dostali jsme zadarmo i čaj, jelikož jsme dorazili na plzeňskou pobočku zmrzlí a ještě jsme stihli poklábosit :-) Prstýnky byly asi za 2 dny hotové, jsou krásné a bez vad a za rozumnou cenu. :-) Mohu jedině doporučit. Po dlouhé době jsem zažila pěkné jednání.
Odpovědět
No, abych se taky připojil, jelikož mnoho let pracuji v marketingu, vím, že se negativně kritizují špatné firmy, ale také hodně dobré firmy, protože to prostě dělají dobře a stahují zákazníky těm ostatním (a že jich je:). V Čechách je závist a udělat XX negativních recenzí je snadné. My na prstýnky čekáme, ale přístup paní na prodejně byl super a zlatnictví působí velmi seriózně. Mí velmi blízcí příbuzní mají prsteny od nich, viděl jsem je a vypadají hodně dobře. Nemám obavy, je mnoho podezřelých zlatníků, ale tady jsem opravdu obavy neměl :-)
Odpovědět
@ivona_84 Co to je za bordel? Jak se to mohlo ošoupat? To jsou takový hajzlové, že to snad není možný. Prodali šmejd, tak ať vrátí peníze a nedržkujou...! Kdoví, z čeho je to vyrobený, když z toho sleze vrstva, tfuj...
Odpovědět
Článek se načítá
My si málem nechali dělat prsteny jinde, nejprve jsme byli v prodejně na Praze 10 a byla to čirá hrůza, zkusili jsme tomu dát šanci a přijít ještě jednou, ale stejně špatná zkušenost. Prsteny se mi moc líbily, ale kvůli tomuhle zážitku jsem je chtěla nechat dělat jinde. Nakonec jsme vyzkoušeli ještě pobočku na Praze 1 a tam úplně jiný přístup, hned jsme prstýnky objednali a jsou vážně skvělé, už je máme doma. Takže jsem ráda, že jsme nakonec Brilas zvolili, ale první návštěvy teda byly něco...
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
@akemi4 Jaká špatná zkušenost? My byli v Brilasu včera na Praze10, náhodou tam byl pan Linhart, majitel, a byl naprosto úžasný. Za celou dobu, co jsme tam byli, nám vše logicky vysvětlil, poradli, jeho letitá zkušenost v tomto oboru je k nezaplacení. Prsteny jsou na prodejně k vidění, ke zkoušení. Odcházeli jsme a jsme maximálně spokojeni s jednáním i s cenou. Zároveň bych Vás nevěsty ráda upozornila, že prsteny z bílého zlata se vždy ošoupou, jelikož je bílé zlato velmi měkké ;-) A myslím si, že logicky, se ošoupe každý, když ho běžně používáte, je to normální....
Odpovědět
Mame taky od Brilasu a spokojenost....nosim stale a je jasny, že se ošoupe,odře...
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
Čus nevěsty, budu se ženit a vzal jsem tu mojí na spanilou pražskou sobotní jízdu pro hledání prstenů. Nevěsta měla úkol, vybrat prstýnky z netu a já měl úkol najít nějaké výrobny/prodejce snubáků. Řekl jsem, že obejdem 5-6 míst po Praze. No pokud někdo zažil takovou PRAG Jewellery Tour, kde jdete do OC a řeknou, hele mi nemáme ani zlatníka, takže snubáky neděláme, nebo ty víc v centru, kde se nemluví v češtině, kde jo obsluha je asi dobrá, ale nic co by měl mít Váš svatební nákup. Nebo jdete do (ale zase se mi tam líbilo) do opravdu svatebních salónů, kde je to o maličko víc Kč. Tak si dáte poslední sobotní návštěvu právě na té zmiňované Hostivařské prodejně snubáku. A pokud budete mít štěstí, tak spadněte na hubu. Najednou uslyšíte sice story (ale hezkou) a když to pak porovnáte se vším co jste za ten den viděli se svojí nevěstou, tak se na sebe kouknete a řeknete, tak tady jdem do toho. Já sám jsem prodejce a vím jak to chodí, docela jsem čuměl na to přijetí, přístup, okomentováním, plusy a minusy jednotlivých našich výběrů prstenů. Takže, ještě je nemám v ruce takže nehodnotím final, pak doufám že sem napíši, jak to dopadlo. Ale tolik nevěst tak mimo a tolik negativních keců na ten obchod vs. moje realita, kde jsem fakt byl...no fakt jsem se musel tady k tomu vyjádřit. Ale zažít si to musí každej, já to zažil a možná někomu ušetřím čas.
Odpovědět
Tak já mám zkušenost s firmou Brilas zatím dobrou. Mám zásnubní prsten ze žlutého zlata právě odsud a vypadá pořád stejně :-) Je pravda, že jsem na tuhle firmu slyšela tolik negativních ohlasů, že snubní necháme vyrobit jinde, pravděpodobně v nějaké menší dílně :-)
Odpovědět
@zenichtomas Trapné. Profil zaregistrovaný dnes...
Odpovědět
to @lamice, tak mi řekni kdy sem se měl registrovat, když svatbu řeším jako chlap na poslední chvíli a byl jsem se na to obchody podívat tuhle neděli, ale klidně, hele bydlíme v bytě na Kubánském náměstí na desítce, klidně ti to řeknu :), tady v cukrárně naproti. Ale přijdu s mojí přítelkyní. Prostě ten hype jsem musel reagovat. Vůbec tady nezkoušej nějaký reverzní sociální inženýrství ohledně dnešní registrace. Kdyby šlo komentovat bez registrace, tak neudělám ani tu. PLUS: jsem si moc dal pozor, abych tady nedělal nějakou reklamu, v tom mém prvním příspěvku, žádnou firmu jsem přímo nejmenoval, protože jsem věděl, že nějaká aktivní členka se toho hnedka chytne.
Odpovědět
Profilova fotka
ja mam od brilasu zasnubni prsten bile zlato a taky bez problemu😊Zatim ho mam pul roku😊
Odpovědět
Profilova fotka
My máme od Brilasu také snubní prsteny a oba dva s mužem jsme spokojeni . Byli jsme osobně na prodejně a ochota byla vynikající . Vše vysvětleno , mohli jsme zkoušet jak chtěli . Takže 100 lidí , 100 chutí .
Odpovědět
Profilova fotka
teda, nebudu se vyjadřovat k tomu, zda nespokojené holky měly pravdu nebo ne (ale popravdě, kdo by chtěl tři měsíce po svatbě měnit prstýnky jen tak pro zábavu?) . Ale vyjadřování pána, který tady firmu zastupuje, mi dost vyráží dech. Ať tady - ve zveřejněných mailech, nebo na zde odkazované stránce s neuznanou reklamací. takhle povýšeného a arogantního člověka jsem dlouho neviděla. Kdyby nic jiného, tohle by mě opravdu HODNĚ odradilo od nákupu u této firmy (kdyby mě nerozkývaly už zprávy o tom, že prsteny jsou po třech měsících vlastně měděné). Uvědomuje si to pán vůbec? že tu dělá reklamu své firmě a ne úplně dobrou? Vlastně spíš dost mizernou - protože takhle profesionální přístup a jednání nevypadá. A rozhodně takhle nevypadá motto "náš zákazník, náš pán".
Odpovědět
Profilova fotka
@barbora2019 Pracovala jsi nekdy v obchode? Asi ne co. Ono nekdy byt uplne mily nejde. Nekteri lide jsou zla a protivna hovada (ano jsou a jinak to napsat proste nejde), kterym neni nic dobre a neustala si stezuji. A za motto: nas zakaznik, nas pan, bych davala par facek. Takze lidi se muzou chovat arogantne, sproste a prodavaci se z nich maji potentovat? To je duvod, aby se chovali sproste, hnusne, arogantne, bez spetku ucty a nejake empatie? Na hruby pytel hruba zaplata!!Nechapu, proc by se meli chovat k nekmu pekne, kdyz si to vubec nezaslouzi. Nechci se nikoho zastavat, ale kazda mince ma dve strany.
Odpovědět
Profilova fotka
@iviiiii Pracovala jsem v podobném typu služeb, kde jsem také byla v pozici "zákazník proti mně". A také vím, že v tu chvíli jsem já ten profesionál, který má udržet nějakou formu a nějaký postoj, já jsem ta, která má být slušná a nad věcí, jakkoliv je zákazník protivný. A že jsem toho zažila dost, on je ten buran, který tomu nerozumí, ale to neznamená, že já klesnu na jeho úroveň. To si bohužel mnoho lidí a mnoho prodejců neuvědomuje. A nemyslím si, že tady by to bylo o hrubých záplatách - četla jsem jak zprávy psané zákaznicemi, tak zprávy psané panem z Brilas. Názor jsem si na to udělala dost jednoznačný.A člověk se nemusí hned chovat "pěkně k někomu, kdo si to nezaslouží", ale lze se chovat slušně. Ne arogantně.
Odpovědět
Profilova fotka
Nemluvě o tom, že mám plné pochopení pro to, že člověku ujedou nervy, když je na něj někdo hnusný tváří v tvář. Ale píšu-li email, zprávu, etc. z pozice zástupe firmy, tak mám prostor to jít vydýchat a odpovědět slušně. To není přímá komunikace, kde to člověk třeba neuhlídá.
Odpovědět
@iviiiii Nezlob se, ale nemáš pravdu. Já se toho ve službách napracovala až až a nemůžu s tebou víc nesouhlasit. Náš zákazník náš pán je možná přehnané úsloví, samozřejmě žádný poskytovatel služeb si nemusí nechat kálet na hlavu, ale vždy se problémy se zákazníkem mají řešit nanejvýš slušně a asertivně. V tom je to umění práce ve službách, na které se už bohužel hodně zapomíná a rozmáhá se pocit, že to může dělat každý, kdo má do zadnice díru. Opravdu ne. Kdo neumí udržet emoce a aroganci na uzdě, nezaslouží si, aby nějaké zákazníky vůbec měl. Co se týče Brilasu, bohužel mě tato diskuze taky odradila. I kdyby ty prsteny kvalitní byly, vždy raději nakoupím tam, kde se nemusím bát arogantního jednání.
Odpovědět
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?