Varování před jednáním společnosti Pamas Bohémia

Milé nevěsty, chci se s vámi podělit o zkušenost se společností Pamas Bohémia. Rozhodně nedoporučuji služby společnosti Pamas Bohémia. Samotné oznámení bylo sice hezké, ale to je bohužel všechno. Jednání společnosti je špatné. Obálky, které jsem objednala, nebyly dodány a místo nich mi byly zaslány jiné, podle mne horší. Když jsem se po přijetí objednávky bránila, že jsem dodané obálky neobjednala, bylo mi řečeno, že to mají napsané na stránkách, že obálky mohou zaslat jiné. V době objednání i v době, kdy jsem si na toto stěžovala, na stránce, ze které jsem objednávala, o této skutečnosti nebyla žádná zmínka. Stejně tak toto nebylo napsáno v ani v obchodních podmínkách, ani v dodacích podmínkách a ani v ceníku. Bylo to napsáno na stránce Obálky, kam však z objednací stránky nevedl žádný odkaz. Navíc mi společnost zaslala potvrzení objednávky a dále i 1. a 2. korekturu, a potvrzení druhé korektury, kde vždy bylo uvedeno číslo objednaných obálek. Kromě toho ani na jednom z těchto dokumentů nebylo napsáno, že mohou poslat jiné obálky. Zmíněné dokumenty i fotografie výše zmíněných stránek mám k dispozici. Jediné, co mi společnost nabídla, bylo to, že mám obálky zaslat zpět a koupit si jiné. I když jsem kontaktovala mnoho obchodů, nikde mi nebyli schopni zajistit ze dne na den tolik požadovaných obálek. Všichni mi nabídli, že mi je připraví do pondělí. Ale jelikož byl čtvrtek a v sobotu jsem musela oznámení rozvážet, nemohla jsem na obálky čekat do pondělí. Musela jsem dát oznámení do těch špatných. A přitom stačilo, aby společnost Pamas Bohémia včas uvedla, že dané obálky nemá. Místo toho mne nechali přitom, že objednávka je kompletní a zabalili mi něco, co jsem si neobjednala a ještě to musela zaplatit, protože už nebylo jiné řešení. Tato firma opravdu neumí jednat se zákazníkem, místo toho, aby se omluvili a snažili se alespoň částečně napravit své chybné jednání (např. vrácením alespoň nějaké částky z ceny obálek) mi pracovnice této společnosti odeslala tento e-mail cituji v úplném znění (pouze bez jména pracovnice, které jsem vymazala): „Dobrý den, je mi líto, že obálky nejsou dle Vašich představ, ale nezlobte se na mě, ale přece záleží hlavně na sv. oznámení ne na obálce, nemylsíte ? Ano, vím, že každá nevěsta chce mít vše dle představ, ale zlobit se kvůli obálkám ... ?! Níže Vám zasílám odkaz, kde je napsáno info o obálkách ... najde jej ve spodní části stránky ... https://www.pamas-svatebni-oznameni.c... S pozdravem ………………… PAMAS Bohémia“
Odpovědět
Na obalkach bych to tedy opravdu nestavěla. To jak vypadá obálka je každému srdečně jedno, důležitý je obsah obálky. My máme od nich také oznámení a je moc krásné, dobře zpracované, ale promiňte, kvůli obalkam hanět jinak kvalitní firmu si myslím, že je pomílené, zejména ve chvilky, kdy obálky jsou jejich druhotným dodávaným produktem. Nevím, kdy jste objednavala, ale když jsem objednavala někdy začátkem března, informace o tom, že ne všechny obálky nemusejí byt skladem, na stránkách měli.
Odpovědět
Profilova fotka
Já tedy vaše rozčilení chápu. No a co že jde jen o obálky, je to přece objednané zboží (stejná situace v jiném kontextu by rozčílila každého např. kdyby vám eshop poslal jiné boty). Jeden hloupý email o tom, že bohužel nemají skladem by to celé vyřešil. Nevím, asi to větším prodejcům přerůstá přes hlavu a namísto vstřícnosti vymýšlí pravidla a skryté obchodní podmínky. Raději vedu pohodovou konverzaci o změně obálek, místo vracení zboží a naštvaného zákazníka.
Odpovědět
@kkarollkaa Tak já v tomhle zakladatelku diskuse chápu. Když si něco objednám, chci to taky dostat. Jasně, na obálkách bych ve výsledku asi nebazírovala a pokud by se mi dostalo alespoň omluvy a slušného jednání, neřešila bych to už. Ale pokud není ani mnou objednané zboží, ani ochota nějakým způsobem vyjít vstříc nebo se jen omluvit, byla bych taky pěkně naštvaná. A kvalitní firmu nedělá jen kvalita jejího hlavního produktu, ale i těch druhotných a samozřejmě i profesionální jednání (které tedy v uvedené e-mailové komunikaci dost postrádám).
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?