Reklamace dortu

Ahoj nevesty. Zajimalo by me, zda jste nektera resila reklamaci dortu. Objednala jsem si dort u renomovane a tedy drazsi cukrarny s tim, ze jsem mela jasnou predstavu a chtela pomerne narocnou upravu, kterou se zavazali, ze dokazi udelat. Predtim me v mnoha cukrarnach odmitli s tim, ze to nedokazi. Vybirala jsem dodavatele mesice. A ma podminka byly stribrne platy na dortu, zadny prasek ci nastrik...proste platy stribra. Vysledek byl naproste zklamani a stribrne platy na nem ani nebyli. Dort mel jiny tvar nez jsme se dohodli, mel jednu ze dvou naplni take jinou (misto cokoladove s limetkou a boruvkami byl tuctovy kakaovy s bilym kremem), preciznost zpracovani byla zoufala, fondan naprosto nepozivatelny...nic hnusnejsiho jsem neochutnala, ani to nebylo moc sladke, jen jakasi mastna hmota, cena navysena o 2000 jen kvuli modelaci pivonek...jedna chybela uplne atd. Dort jsme zaplatili predem vcetne zalohy za tac 1000. Jak bych ted mela postupovat? Mam sanci se dobrat vraceni casti penez? Nebo mi nezbyde nez jim udelat dukladnou "reklamu" na internetu?
Odpovědět
1
2
Podle mě se to dalo řešit v situaci, kdy jste dort přebírala, ale po svatbě už je pozdě
Odpovědět
Taky si myslím, že teď už moc nezmůžeš. Mělo se to řešit při převzetí... Teď jim jen udělej "příjemnou" reklamu...
Odpovědět
tak jedině to hrát na tu chuťovou stránku, že byl nepoživatelný..a je teda fakt strašný :-(
Odpovědět
Profilova fotka
Myslím, že pokuď se dort snědl tak s tím stejně asi moc nezmůžeš.
Odpovědět
Byla jsem utajena a neprebirala ho. Videla jsem ho az pri krajeni. A proc to hrat na chut spis nez na design? Chut obrazkem neokecam. Ale to ze nesplnuje zadani dle obrazku spis ne???
Odpovědět
Profilova fotka
Taky myslim,ze se to melo resit pri vyzvednuti,ikdyz myslim,ze by reseni neprevzit svatebni dort a cekat na napravu,stejne bylo na nic..... .ted snad jen zkusit ,aby dle toho fota uznali ze to nebylo uplne o.k. a vratili vam nejakou cast penez nazpet vramci dobrych vztahu,pod naklady se jim jiste chtit jit nebude.Hodne stesti a pak nam dej prosim vedet jak to dopadlo.
Odpovědět
A máš písemnou smlouvu s popisem toho, jaký měl být? Bez toho podle mě moc šancí k reklamaci nemáš. Ale pokud máš ve smlouvě napsáno jaký má dort být a jak píšeš náplň byla jiná, což při převzetí nemáš šanci zjitit, tak bych určitě možnost reklamace viděla.
Odpovědět
Napsala bych jim písemné vyjádření, zaslala doporučeně a požadovala vrácení X% ceny. Ovšem šanci na úspěch bych viděla spíš v případě, že byste si požadavky určili písemně.
Odpovědět
pokud jsi ho převzala tak si s ním v podstatě souhlasila, nezaplatila bych při převzetí plnou cenu, teď už nevím jestli něco zmůžeš
Odpovědět
Profilova fotka
@ambera Dort jste měla reklamovat už při převzetí. Teď už je na reklamaci pozdě a dělat firmě kvůli tomu špatnou reklamu by bylo v tomto případě od Vás dost ubohé. Navíc pamatujte že i firma se může bránit (viz. podmínky používání tohoto webu) a může Vás i žalovat. Bohužel jste udělala chybu že jste takový dort převzala.
Odpovědět
Myslím, že rozdíl ve vzhledu u obou dortů je daný i způsobem nafocení, mě přijde dort, který jste dostali, odpovídající. Není dobré, pokud jste na cenu modelovaných květin nebyli upozorněni dopředu, ale je pravda, že jejich výroba je hodně dlouhá a pracná. Ohledně chuti je po bitvě každý generálem, ale neměli jste ochutnávku? Mimochodem jakým způsobem je možné reklamovat dort, když chuť nelze při převzetí nijak zjistit?
Odpovědět
Dort byl zaplacen mesic predem. A meli jsme dovoz na misto svatby. Prebiral ho personal. Pisemna byla objednavka s popisem jak ma dort vypadat. Tu si ale vzal cukrar a mne odtrhl jen cast s datumem a cenou. Ja se chci proste dobrat spravedlnosti, aby uznali, ze se regulerne vybodli na veci, na kterych jsme se dohodli a zaplatili a oni je nedodali. Ty stribrne platy jsou proste jasne dokazatelne, ze na dortu nejsou. Pokud by mi dali zpet 2000 za vsechny ty chyby tak to budu povazovat za fer jednani. Pod naklady se urcite nedostanou. Za dort jsme dali 8500 na 50 porci.
Odpovědět
Článek se načítá
Já vidím chybu v tom, že jste zaplatili celou cenu předem. My jsme platili zálohu a doplatek v den převzetí. Dělala to za nás koordinátorka (já byla utajená) a ta mi taky hned volala, že dort má jiný tvar než jsme chtěli, tak co s tím. Dort na místě vyfotila a poslala MMSku. Pak se mě zeptala, jestli to chci řešit s nimi já nebo ona: rozhodla jsem se, že já. Dozvěděla jsem se, že během zpracování cukrář zjistil, že velikost dortu nakonec neodpovídá mé představě. Já byla ale v takové euforii, že mi to v tu chvíli bylo jedno a dort jsem schválila a doplatek zaplatila. Od té doby máme v té cukrárně pokaždé slevu jakožto asi doživotní omluvu nebo co. :-D Nicméně jsem tím chtěla říct, že jste to měli řešit hned v tu chvíli a doplatek nezaplatit. Stejně tak jste měli jít na ochutnávku dortu, abyste pak nebyli nepříjemně překvapeni. Každá seriózní cukrárna to nabízí, obvykle v ceně dortu. Jinak co se týče nepřevzetí dortu, to mi přijde fakt na hlavu. Přece nejde, abych v den své svatby nic nepřijala a byla bez dortu. =-) To radši budu mít hnusný dort, který nedoplatím nebo nezaplatím než nic. Minimálně aspoň proběhne tradice krájení dortu a holt bude dort jen na ozdobu než vůbec nic. To mi upřímně jako vhodné řešení nepřijde. Jinak teda co se týče vzhledu, tak mě to z té fotky zase tak příšerné nepřijde. Naopak mi dort přijde celkem hezký, až na ty halabala vlnky, ale fotka samozřejmě není realita. Můžu se ještě zeptat, od jaké cukrárny to bylo? Klidně do soukromé pošty, dost mě zajímá, komu se mám vyvarovat.
Odpovědět
Ještě jsem se chtěla zeptat: nemohla bys sem prosím dát větší fotku dortu, aby byly vidět i detaily. Takhle je obrázek strašně maličký.
Odpovědět
Na dortu je vidět dost chyb...bohužel mi ses pak už neozvala, mohla jsi být ušetřena těchto starostí :-( Psala jsem Ti jak na takový dort, také nabídku a doporučení... Je jasné, že na předloze máš dort o váze tak 6-7 kilo, což pro 50 osob není, muselo být přidáno patro a uzpůsobená velikost korpusů, ale bohužel se to nepovedlo ani vzhledově, spodní patro je nízké, všechny patra jsou nerovné ( zešikmené) zoubky jednou řadou pak vypadají šíleně a tím to nesplňuje vizi předlohy, ani lesk u damašku není co měl být.. ale myslím, že je vždy lepší se s cukrářem domluvit o dodatečné slevě, než mu zbytečně dělat "reklamu" Tím nic nezískáš a můžeš uškodit i sobě.Je spíš potřeba, aby jste nakonec byly spokojené obě strany, on určitě chyby uzná, obzvlášť i jiné složení v korpusech a náplních... je to taky jen člověk, má toho asi moc a něco přehlídne... stalo se, nedá se to vzít zpátky, ale chce to najít cestu kompromisu, v tomto případě slevu a vrácení části zaplacené sumy. Přeji Ti, aby jste to vyřešili lépe než jakousi nesmyslnou doživotní slevou, neboť já osobně tam, kde jsem byla zklamaná už nikdy nevlezu a nic nekoupím. A hlavně, že vše ostatní dopadlo určitě dobře a přeji Ti do manželství hodně lásky, štěstí a porozumění :-)
Odpovědět
@itty no to je presne to co myslim. Svatba byla krasna, chybicky se nasly, ale dort byla ta nejvetsi. Pokud se doberem spolecnemu reseni, tak damozrejme zadnou 'reklamu' jim delat nebudu. A taky nechci zadnou dozivotni slevu...presne jak pises. Chci, aby uznaly ze to zvorali na plne care.
Odpovědět
@simone5 fotky jeste nemam. Jen par z mobilu.
Odpovědět
myslím si, že dort vzhledově není absolutně to, co na obrázku a jestli ti slíbili, že takový dort dle předlohy dokáží udělat, měli by to splnit a nebo solidně uznat chybu, omluvit se a dát slevu... měla jsi to řešit třeba hned ale pokud se dort přebírá den před svatbou je docela jasné, že na to člověk při všech starostech nemá moc čas a já bych se nebála firmě ozvat dodatečně a předložit jim tyto dva obrázky... a to jste se nedomluvili ani na tom, že dají o patro víc atd.? Promiň, ale dort se mi také nelíbí (má úplně jiné proporce než originál a proto nepůsobí tak ladně a preciznost za 8500,- tam taky teda moc nevidím :-(
Odpovědět
@kotriv privezli ho pred obradem do hotelu, kde byla svatba. Ne den predem. A na pazre navic jsme se domluvili. Jen melo byt nizke. To abychom se dostali na pocet porci. Coz original nesplnoval.
Odpovědět
Profilova fotka
Upřímně řečeno si myslím, že by dort v předloze pro počet hostů stačil, jelikož má podstatně vyšší patra než tento výtvor, ale to už je jiná věc. Jelikož se o dorty docela zajímám a sama ještě cukrářku vybírám, viděla jsem i "origo" foto od tvořitele tohoto dortu, kde dort takto "blbě" nevypadá - těžko říct, zda je to úhlem focení, nebo zda prostě nebyl v lednici a nějakým způsobem povolil a sesedl - zdeformoval se fondán i rovný tvar, protože to opravdu není moc hezky vyhlazené a rozhodně teda ne za takovou cenu (ale jinak nevypadá špatně, je to hezký dort, jen něco jiného, než jste si zaplatily a řekla bych, že určitě ne dané hodnoty..).. Pokud byl dort takovýto při předání, zkusila bych reklamaci, obsluha těžko mohla vědět, jak měl vypadat...Asi bych došla do cukrárny osobně, či je kontaktovala telefonicky či mailem a požádala o osobní schůzku kvůli nespokojenosti..
Odpovědět
Pokud jste byli domluvení, že dort bude kopie toho dortu z prvního obrázku, tak bych dort reklamovala. Ostatním doporučuji, aby při objednávce svatebního dortu dohodli s cukrářem i ostatní detaily - velikost pater, výška dortu. složení pater, použitý krém, použité potahové hmoty a sepsali písemně objednávku. Pokud nemáte nic v ruce, jen že dort je jiný než jste si představovala, tak stejně s reklamací zřejmě moc neuspějete. Co se týká fondánu a potahových hmot, tak ty ve většině případů nejsou chutově moc dobré a třeba s klasicickým marcipánem se to srovnávat nedá. Bohužel zase marcipán zase nelze úplně vybělit. Zde stačilo ochutnat a třeba by jste si fondán na dort také nedala. Cukrář Vás měl taky upozornit, že Vámi požadované jedlé stříbro v plátcích není chuťově úplně neutrální, ale některým i vadí. Co se týká zveřejnění autora dortu, tak to je na Vás, ale pokud nemáte písemnou objednávku, nebo něco s čím se lze domáhat svého práva, tak v případě že by Vás autor zažaloval, tak soud prohrajete. Zkuste se domluvit - hodně štěstí
Odpovědět
Profilova fotka
Pozdě bycha honit. Měli jste přebírat osobně a případně reklamovat ihned, teď už je pozdě.
Odpovědět
@lenka_kubova vedela jsem ze to stribro nebude k jidlu. Ale chtela jsrm ho, zalezelo mi na designu a zaplatila jsrm za to. Svatba je jen na jeden pokus a to zklamani z dortu uz nic nevyresi. Nechci nikomu delat problemy, chci jen aby dodavatel uznal chybu a nejakym zpudobem ji kompenzoval.
Odpovědět
Profilova fotka
A o jakou cukrarnu se jednalo...? Diky!
Odpovědět
Ahoj, u kamarádky na svatbě se stalo něco podobného. Na pohled byl úžasný,chuť také skvělá ovšem proti zkušebnímu dortu ze svatebního teklo komplet ovoce a i dort měl na kahánku. Obsluha byla naštěstí velmi pohotová dort musel do mrazáku a chudáci museli sundat 90 mini dortíků dát do pucu podstavec a pak je zase naskládat. Nicméně s cukrárnou jsme to řešili a byla učiněná dodatečná sleva. Takže po zkušenostech bych to zcela jistě šla hned zítra řešit.
Odpovědět
tady uz je jedno patro pryc...ale reknete, je tohle v poradku? To logo bych snad i ja udelala lepe... a o tom chevron vzoru ani nemluvim
Odpovědět
@kristynar Nezlob se, ale nechci to rikat verejne. Pokud se domluvime na reseni, neni treba jim delat zle...
Odpovědět
tak jako pardon... ?
Odpovědět
Já si myslím, že pokud je to slušná firma, tak se domluvíte na nějaké slevě... Ony ty detaily jsou opravdu jako od cukrářky "samo domo", ne od renomované firmy...
Odpovědět
Tak cena za takový dort je vážně šílená. Jasně to neodpovídá obrázku, je to křivé a ještě jiná náplň? Máš nárok minimálně na slevu a divím se, že ti ji nenabídli hned :-S Udělat krásný dort je fakt kumšt, ono se stačí podívat na předchozí realizace cukráře a hned si člověk udělá představu, jak umí. Podobný podle mě náročný dort bych si nechala dělat leda v Prague City Cake, kde fakt umí... Předpokládám, že máte jako důkaz min. mailovou konverzaci?
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?