Pozor na neprofesionální jednání www.luxusni-dorty.cz

Mám velmi velmi špatnou zkušenost s chováním paní Jaroslavy Kasálkové provozující v Brně luxusni-dorty.cz V březnu jsem objednávala dort na svatbu 24. 6. Paní objednávku přijala. Na stránkách vypadá vše růžově osobní schůzkou počínaje přes kalkulaci ceny předem a konče aranží dortu na místě - samozřejmě zdarma, jak tvrdí. Jen dopravu budete platit od kilometru. Ok, počítali jsme s tím. Kalkulaci jsme nedostali, zato si paní řekla o zálohu 2.000,- Kč na dvoupatrový dort (30 porcí). Po zaslání zálohy její reakce na e-maily začaly mít dlouhé prodlevy. Několik týdnů se neozvala a na e-mail s otázkou, zda s objednávkou počítá a zda se můžeme prosím konečně domluvit na podobě dortu a podrobnostech (objednávali jsme i dopravu), jsme dostali odpověď velmi příkrou, jako kdybychom obtěžovali: že doprava nebude, máme si dort vyzvednout den předem, uchovat přes noc v chlaďáku a instalovat na místě sami. Výsledná cena 6.000,- Kč. Rozhodli jsme se zrušit objednávku (nechtěli jsme riskovat, že dort nebude vůbec, nebo bude stát 10.000,- , až si pro něj přijedeme, navíc uchování dortu v chlaďáku a riskování poničení při transportu či instalaci, když tohle měla zajistit ona, je pro nás velká komplikace). Požádala jsem o vrácení zálohy, protože podmínky se náhle změnily a jsou pro mě nepřijatelné. Dozvěděla jsem se, že se jedná o "rezervační poplatek termínu, který je samozřejmě nevratný" a mám být ráda, že po mně nechce odškodné za ušlý zisk. Když jsem trvala na vrácení zálohy, protože k pochybení došlo na její straně a proto od objednávky odstupuji, k mému velkému překvapení mi paní Kasálková napsala, že na mě pošle právníka a ať ji už v této záležitosti nekontaktuji. Zálohu vrátit odmítá. Dejte si velký pozor, tohle není věc, kterou by chtěla nastávající nevěsta těsně před svatbou řešit, zvažuji podání trestného oznámení. Ještě někdo s podobnou zkušeností? Přidáte se k oznámení?
Odpovědět
Profilova fotka
Rozhodně to nenechejte jen tak, pročetla jsem si teď ze zvědavosti celé jejich stránky a nikde není ani slovo o rezervačním poplatku termínu. Jedinou zálohu, kterou jsem našla je 50% při velkých objednávkách. Dokonce nikde nemá ani obchodní podmínky v celém platném znění, pouze info o dopravě, osobním převzetí a o způsobu platby. A ještě ke všemu je to v kontaktech, kde by to nikdo ani nehledal. Doporučila bych Vám, než se na někoho obrátíte, udělat si printscreeny celých stránek a uschovat. Případně, kdyby jste chtěla zkusit zajít osobně za slečnou/paní, tak bych doporučila načíst její stránky a chtít po ní, aby Vám ukázala, kde má obchodní podmínky a kde je řeč o nevratné záloze za termín. Objevila jsem tam také odkaz na stránku na facebooku, kde jsem objevila litanii od slečny/paní k vysvětlení situace proč nestíhá(z 10.května, když budete hledat), což pochopitelně neomlouvá. Když člověk nestíhá, má na to zákazníka upozornit ještě předtím, než mu pošle podklady k jakékoliv záloze. A její vysvětlení mi nedává smysl, když vidím, kolik stihla dát příspěvků na stránku namísto komunikace se zákazníky. No přeji Vám pevné nervy a doufám, že i přes komplikace budete mít jistě nějaký krásný dort ;-)
Odpovědět
@lydieg Moc děkuju za podporu. Rozhodně to jen tak nenechám a zálohu se budu snažit získat zpět. Může péct třeba nebeské dorty, ale s takovýmto jednáním jej od ní nechci ani náhodou. Nakonec objednávám v cukrárně Pusinka v Královém poli a bude za 1.200,-. Paní se aktuálně odmlčela, asi nemá čas odpovídat ;)
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?