Vyplatila se vám svatební koordinátorka?

Profilova fotka
Máme malou svatbu, takže jsem neuvažovala o koordinátorce. Nemáme vývazky, kolonu aut, vše máme na jednom místě (od příprav po párty), restaurace je dobrá na to, aby neudělala kiksy s jídlem. Ale i tak mám obavy, zda bych si někoho neměla najmout. Co vám koordinátorka všechno zařizovala? V čem byla nepostradatelná? A co při obřadu? Mám obavy, abych to bez ní nějak nezvrtala a nešla třebas později, než bych měla (uličkou) :-)
Odpovědět
pokud máš malou svatbu, tak bych spíš zaúkolovala některé hosty. Jeden zorganizuje nástupy, jeden focení atd
Odpovědět
řeším úplně stejnou otázku...protože ani vlastně nedokážu odhadnout, co se všechno bude za ten den řešit (zdobení od externí floristky? někdo přiveze dorty? odvoz hostů? no prostě nevim). Na druhou stranu, pokud to máte v restaruaci/hotelu a máte vše na jednom místě (plánuju to přesně tak), tak tam bych třeba čekala, že tam bude jeden člověk, který to bude mít tak trochu pod palcem. Ale čert ví? A zase zaměstnávat hosty - nevim, jestli by se mi chtělo, jsou to přece jen hosté...Nevim, tak jsem taky zvědavá na zkušenosti ostatních nevěst!
Odpovědět
Já za sebe můžu říct, že i když máme svatbu o 35 hostech, plánovat to znovu, rozhodně bych si na to někoho najala.. Můžu ti říct, že už teď jsem mimo z toho, jak mi to všechno doslova padá na hlavu.. ]-(
Odpovědět
Profilova fotka
Mít na koordinátorku peníze, jdu do toho. Měli jsme nízkonákladovou svatbu a vše stálo na mě + na kamarádkách....musela jsem myslet na spoustu věcí, spoustu věcí zařizovat - den předem i v samotný den a musím říct, že jsem toho měla plné kecky . Za ten pocit klidu a toho, že si svůj den užiješ jako nevěsta, že máš za zády někoho, na koho se můžeš 100% spolehnout ta investice rozhodně stojí ;-)
Odpovědět
jak jsem tu už četla, tak koordinátorka je dobrá na prvotní přípravy, prý dokáže dojednat hudbu, hostinu,.... za menší peníze a to díky svým kontaktům, během svatebního dne je k ruce a pomáhá den organizovat. Pokud už máš vše dojednané, tak si myslím, že je lepší domluvit se s kamarádkami nebo svědky (na které je spolehnutí) a určitě rádi pomůžou. Podle mě bys koordinátorku platila za práci, kterou jsi už udělala ty. Neboj, hosté si sami ohlídají, abyste jim neujeli :-D Konečný počet hostů ještě neznáme, ale tak 60 nás bude, vše si s přítelem zařizujeme sami, naplánovali jsme s čím nám kdo pomůže při organizaci dne... všichni, kterých se to týká to přijali rádi a těší se z toho, že dostali funkci :-D
Odpovědět
Profilova fotka
Kdybych se vdavala znovu, tak bych si ji vzala. Meli jsme cca 70 hostu, kamaradky i rodina pomahali hodne, ale rodina ma uz od svateb daleko a z kamaradek jsem byla prvni nevesta, takze nemeli zkusenosti :) Hodil by se nekdo, kdo by hned po obradu dobehl rict do restaurace ted noste kolacky (zapomelo se na ne) po foceni vydal pokyn ze za 10 min. chceme jit ke stolu a at zacnou pripravovat na talire (cekali jsme pak dost dlouho) kdo by v 6 vecer rekl, ze ted zacina raut (ja nehlidala cas a zacal az v pul 9). Byly to detaily, kterych si nikdo ze svatebcanu nevsim a vsichni byli spokojeni, ale ja o nich vedela a byla jsem pak preci jen nervozni abych na ni nezapomela.
Odpovědět
no my jsme si objednali koordinátorku na svatební den-taky jsem si prvně říkala že je to blbost vyhazovat takhle peníze ale po tom co mě víc kamarádek co měly svatbu říkaly že bych měla mít někoho kdo bude vše zařizovat a o vše se starat-jinak je to na nevěstě (dělá to prý svědek ale u nás jsou oba svědci téměř nepoužitelní v této záležitosti) tak jsem se nakonec rozhodla že ty peníze obětuju a chci si svatbu užívat a ne furt lítat a řešit problémy..ale svatební přípravu taky řešíme sami.
Odpovědět
my jsme meli obed 50 lidi, vecer 100 lidi, v kostele jeste o mnoho lidi vice, svatebni koordinatorku jsme nemeli a vubec nevadilo, v kostele si stejne knez seradi lidi jak je potreba, pak jsme meli uzasne svedky, kteri pomahali.... takze za me je to zbytecnost, vse probehlo bez problemu i bez ni
Odpovědět
Profilova fotka
ja si osobne myslim, ze zalezi na tom, jaky planujete svatebni den. Jestli vam nevadi obcas juknout na hodinky, co zrovna jste si naplanovala udelat, co jak ma byt atd. je zbytecne mit koordinatorku, ale jak tu nektera z vas psala - koordinatorka je dobra v tom, ze je tam kvuli vam, kouka na hodinky, rozda vyvazky, doveze-odveze dort, shlukuje lidi pro dalsi zabavu, nebo informuje, co se bude dit, rozda vysluzky, pomaha, kde se da, zabavi deti atd. Pokud ale mate svatbu ve stylu volneho radu, je koordinatorka opravdu zbytecna. Pokud mate nejakou predstavu o tom, co vsechno se ten den ma delat, jak to chcete a jste z toho cela nervozni, koordinatorka se hodi. Nekdo by mohl rict, ze to, co se chce po koordinatorce ve svatebni den, zvladne i lec jaka kamaradka, ale ta jde na svatbu prece taky za zabavou a ne koordinaci. Prece jen je to dalsi zodpovednost. Rekla bych, ze zalezi na tom, jak to vy jako nevesty citite :)
Odpovědět
Profilova fotka
Měli jsme 130 hostů a koordinátorku bych si nevzala, ani kdybych na to měla peníze. Zařizování a organizování mě baví, je fakt, že někdy toho měl člověk plné zuby, zvlášť, když něco nevycházelo podle představ. Ale osvědčilo se mi všechno zapisovat do časovýho harmonogramu a zaúkolování rodiny, přátel, bylo samozřejmostí. Chce v tom mít systém (např. v dubnu budu řešit to a to, v květnu to a to..) a dá se to bez problémů zvládnout. Nakonec jsme to krásně zvládli a večer před svatbou jsme spolu se svědky a ženichem hezky v pohodě seděli a popíjeli.. Tak to všechno bylo připravené :-) V samotný den byla tak trochu koordinátorkou moje svědkyně, kteér jsem poslala časový harmonogram s úkoly, abych se nemusela o nic starat. Zvládla to s přehledem :-) Prostě chce to mít trochu organizačního ducha a schopné lidi kolem sebe, pak se dá zvládnout vše v pohodě a v klidu :-)
Odpovědět
my jsme měli svatební agenturu, která nám zařizovala veškerou výzdobu obřadu i hostiny a pouštěla hudbu na obřadu a koordinovala nás před a během obřadu a potom jsme měli koordinátorku z hotelu, kde jsme celou svatbu měli a ta zaštitovala všechno - za 1. nám pomohla sestavit harmonogram na celý náš svatební den, abychom na nic nezapomněli a měli na vše dostatek času a potom během celého dne se starala o harmonogram hostiny, řešila když byl nějaký problém, pomáhala svědkům když bylo potřeba a byla náš spojný bod mezi mnou a manželem (když jsme se fotili nebo potom před obřadem, když jsme byli schovaní) a mezi svědky. Za sebe můžu určitě doporučit. nemuseli jsem se během dne o nic starat, všechno klaplo na jedničku a my i svědci jsme si mohli celý den parádně užít ;-). ze začátku mi to přišlo jako zbytečné vyhazování peněz (ačkoli to není drahá služba), ale zpětně bych se rozhodla úplně stejně a rozhodně nemám pocit, že bych se ochudila o něco ze zařizování svatby, protože to vše jsem dělala, jen jsem se nemusela ve svatební den děsit, jestli je všechno na svých místech a nazdobené podle mých představ ;-). Jo a zapomněla jsem říct, že jsme měli "jen" malou svatbu - 30 lidí a přesto nám to stálo za to, takže u velkých svateb bych rozhodně neváhala ;-)
Odpovědět
Koordinátora nechci, skoro všechno si děláme sami. U nás jsou všichni schopní, sestra má i hotelovku, svědci moc šikovní lidi a myslím, že to bude v pohodě. Nesejde mi na tom, jestli se bude dort krájet o deset minut dřív nebo později :-D
Odpovědět
Článek se načítá
Není to zase tak drahá záležitost, mužeš si koordinátora najmout jen na obřad nebo na 4-5hodin. O zařizování tě koordinátor neochudí, jen se dohlídne aby to v den svatby, klaplo vše podle plánu. Ceny za koordinaci obřadu jsou 1500kč, za půl den 3000Kč a celý den 5-6.000Kč. V porovnání s tím, co nevěsty dají za výslužky, není organizace vůbec vysoko. Zahrunuje to i přípravné schůzky, časový plán dne, brief dodavatelům, dohlídne na výzdobu, přesuny hostů a vyřeší 1000 a jeden malých drobných úkonů v den svatby.
Odpovědět
Profilova fotka
Kedže svadba je o neveste povečšinou a záleží na nej čo chce a nechce,tak v prípade či mat koordinátorku či nie je len na neveste i ked musí s tým súhlasit ženich.Je krásne ak sa dáma ,ktorá má pred sebou najkrajší den v živote cítí ako princezna, že može dávat rozhodnutia čo chce a nechce na svadbu, vymýšlat ...je to úžasné ked ludia robia čo práve len vy chcete a vidiet ked práve to kaderníctvo ktoré Vám koordinátorka odporučila je to ,čo ste chcela a vy ste tam oblietaná s každej strany ešte k tomu úžasnú zľavu máte , tak to sú tie krásne vychutnané chvíle pred svadbou..a nevravím ked na svadbe ide presne podla vašich predstáv .Ved sa práve vydávate a celý den je len Váš tak prečo nevyužit možnost aj túto - mat pri sebe koordinátorku , ktorá je Vám najbližšie a čo Vám vidí na očiach ihned to vie riešit...a pak že nemusíte lietat den pred svadbou po šaty a pod, v den svadby po dort , kytku ....a po svadbe ráno odviest šaty táce a neviem čo...proste užit si ten nádherný den ked patrí len Vám so všetkým je myslím sen každej nevesty..svadobné dni sa predsa odlišujú od normálnych dní ..a potom vojst do každodenného stresu a mat v pameti ako Vám bolo krásne počas svadobných príprav a samotnej svadbe je to čo dáva plus v manželstve a spomienky sú najkrajšie ..prajem každej dáme či s koordinátorkou či bez nej zažit len to krásne a mat tie najkrajšie spomienky na Vašu svadbu .
Odpovědět
Profilova fotka
Tak já má zatím před svatbou. Máme cca 60 lidí a koordinátorku jsem se nakonec rozhodla mít. Chci, aby si mamka se ségrou svatbu užili a ne, aby lítali kolem organizace. Vše si zařizuji sama a když nevím konzultuji s koordinátorkou. Dává mi dobré a praktické rady ze zkušeností a když nemohu sehnat dodavatele tak doporučí. Cena koordinace je 6 tis za celý den a já mohu být v klidu, že pokud bude problém tak bude řešit ona. Zakázala mi ve svatební den mobil, že se všichni musí obracet jen na ni, tak uvidíme jak to dopadne.
Odpovědět
Profilova fotka
Já už bych se bez koordninátorky nevdávala! I když doufám, že jedna svatba stačila! :) Pořádně se o tom rozepisuji na svém profilu, tak se kdyžtak podívej tam. Měla jsem vůbec štěstí na dodavatele, ale svatební agentku jsem si nemohla vybrat líp, dokonce nám dělala svatební web, pomáhala připravit rozlučku, vymyslet oznámení a v den svatby byla vždycky tam, kde jsme ji potřebovali!!
Odpovědět
Ahoj holky. Já mám svatbu za 3 týdny (9.6.2012) na zámku Loučeň a musím říct, že bez svatební koordinátorky bychom se neobešli. Oba dva máme náročnou práci a normálně nestíháme... Koordinátorka za nás organizuje téměř vše, od kytek (které jsme si samozřejmě domluvili individuálně), přes jídlo až po ubytování svatebních hostů. Kromě toho bude ve svatební den celý den "při ruce" , a pravděpodobně kromě ženicha bude jediná kdo bude pořádně vědět co se bude dít... A taky bude koordinovat to jak se hosté přesunou na svatební místo, následné focení a ubytovávání lidí a spoustu dalších věcí. Před rokem jsem si taky myslela, že koordinátorku nee, ale dnes jooo... Mějte se krásně...
Odpovědět
Byla jsem na svatbě, kterou řídila koordinátorka a bylo to super. Řídila, kdo pojede první v koloně, kdo půjde v jakém pořadí na obřad a tak, připadlo mi to dobré, bez ní by to bylo asi chaotické, jak na všech svatbách předtím.
Odpovědět
Myslím, že koordinátorka se hodí pro větší a klasické svatby, ale už ne pro netradiční a malé. Ale je to na každém - já bych naopak byla ochotná platit za to, že na svatbě nebude nikdo cizí... a co si neudělám sama, to nechci, vše musí být po mém. Myslím, že je to jen a jen o osobnosti těch, co se berou (mně třeba mírný chaos nevadí, naopak by mi extrémně vadilo, kdyby někdo řídil mou svatbu za mě).
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 1 roce
Profilova fotka
Ahoj, no já jsem si "koordinátorku" zapllatila a byly to úplně vyhozené peníze, bohužel. Ve svatební den nadělala víc zmatku než užitku a nemohla jsem se na ni vůbec spolehnout a to já jsem z těch, které vše řeší docela dost dopředu. Kolikrát jsem se s ní sešla, dala jí seznam aut - kdo s kým atd. Psala maily. Zkrátím to - svatební kolona se rozdělila, ženich jel úplně jinam než druhá část se mnou, protože já odjížděla jako poslední, to mě jako docela dost naštvalo. Pak už nebyla schopna zkoordinovat vůbec nic. Nakonec při obědě snědla jen polívku, a to ještě s kecama, jak jsem se později dozvěděla od kámošky co seděla vedle ní, a slehla se po ní zem. Ale ona mi to druhý den jak jsem přišla vracet šaty sama stejně řekla, že jídlo bylo prý hrozné - zbytku ze sedmdesáti hostů chutnalo. Při rozbíjení talíře byla Bůhví kde a pak prý střepy tahala z koše, aby nám je předala na památku :-S No bylo toho víc. Jediné s čím mi pomohla bylo oblékání svat. šatů, ale za tři tisíce Vám holky řeknu - byl to drahej špás.
Odpovědět
Profilova fotka
My měli koordinátorku v den svatby, jinak jsem vše zařizovala sama. Všichni nám jí chválili a mě to moc uklidnilo. Určitě to za to stálo a ani nebyla drahá. Moc mi to pomohlo, takže určitě doporučuji. Hostům řekla co a jak, dala jim stužky. Odvezla věci, které jsem potřebovala a rozmístila je v místě hostiny, protože jsem je zapoměla ráno dát floristce. Zjistila, kde parkovat v místě obřadu, dovezla tam ozdobu na stůl. Pak jela dřív, aby zkontrolovala místo hostiny a doupravila to tam. Přivítala hosty, starala se o ně, když jsme se jeli fotit. Rozdala svatební noviny, pomohla s ubytováním a nás ubytovala, když jsme byli pryč ( dokonce nám pokoj vyzdobila). Zorganizovala krájení dortu a 1. tanec. Moc mi to ulehčila a já si mohla víc užít hosty a vůbec celý den :-). Nelituju ani koruny, stálo to za to.
Odpovědět
Profilova fotka
Já jsem koordinátorku neměla a zpětně bych si ji objednala minimálně na koordinaci obřadu. Při obřadu jsme měli oddávající, matrikářku a nějakou paní z úřadu, která to tam koordinovala a to úplně jinak než jsem chtěla. Naštěstí to vše dával do pořádku můj švagr (např.chtěla jsem, aby hosté povstali při mém příchodu, ale paní málem lidi donutila udělat špalír. Pak by tam byla velká časová prodleva než by si všichni zpátky posedali). Všichni měli svou hudbu k příchodu (rodiče, svědci a já), ale hudebníci neviděli, kdo přichází, takže můj slavnostní pochod hráli při příchodu svědků. Pak to přerušili :-D Ono to nakonec bylo ale úplně jedno, za čas si na takové detaily ani nevzpomeneš, ale v tu chvíli si řekneš, že by ty 2 tisíce na koordinaci obřadu stály za to.. Jinak si myslím, že se zvládnout vše dá, jen tím někoho musíš pověřit. A neboj, oni ti dopředu řeknou, jak to bude probíhat, kdy nastoupíš apod.. Takže zvládneš to i bez koordinátorky ;-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
Já bych si to osobně asi taky chtěla zařídit a naplánovat sama, ale taky mám z některých věcí strach. Možná, jak tady holky píšete, aspoň na ten obřad by byla koordinátorka fajn. :)
Odpovědět
Profilova fotka
Mě celou svatbu organizovala manželova svědkyně a moje družička v jednom. Je to profesionální fotografka a fotí i svatby, takže věděla jak to chodí a co je všechno potřeba zařídit. Byla nepostradatelná když hosté přijížděli, před obřadem, po něm když jsme se jeli s manželem fotit atd. atd. Takže určitě doporučuji nějakou osobu na organizaci. Nedávno jsem byla na svatbě kde to právě nikdo neřešil a obřad začínal na 3x protože nevěsta měla zpoždění. Bylo to strašná komedie :-D :-D
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Diskuse pokračuje po 2 letech
Ahoj všem, četla jsem zde vaše příspěvky a většina je pro koordinátorku. Já se přikláním také k ANO :-). Jsem toho názoru, že svatebčané mají juchat se mnou a vyvádět a o praktické věci se nestarat. Obskakování bychom si v tento den měly, dámy, dopřát. Můžete, prosím, vy, které jste byly spokojené, doporučit agenturu či přímo jméno koordinátorky? Zajímaly by mne kontakty z Brna, případně blízkého okolí. Děkuji. Radka
Odpovědět
Já rozhodně doporučuji, bo jsem ji sama neměla a byla to chyba. Ale jako každá služba, i tady je potřeba dobře vybírat. Stejně tak špatně můžete vybrat koordinárku, nebo fotografa, ale rozhodně bych to nezavrhovala, protože někdo "narazil" na špatnou službu. Nejlepší asi reference...
Odpovědět
Profilova fotka
My jsme před svatbou koordinatorku nechtěli, catering nám dal brouka do hlavy a nakonec jsme ji měli a bylo to to jediné nepovedené na naší svatbě. Vybrali jsme si ji na základě našich sympatií z veletrhu. Myslím si, že kdybychom ji neměli, nic hrozného by se nestalo. My jsme vůbec nevěděli, co se kolem nás děje, takže jsme si mysleli, že je její zásluha, že vše šlape jak má. Bohužel druhý den jsme se od.hostů dozvěděli, co paní dělala, jak se k nim chovala atd. Zatímco vše ostatní nám vychvalovali, paní koordinatorku nazvali babou, co všechny znervoznovala a nedělala co mela, a chování taky neměla jako profik. Problémy, které nastali stejně řešila moje sestra. Byli jsme z toho opravdu zklamaní. Vše se nám vydarilo na 100%, ale paní koordinatorku bych ohodnotila tak na 50%. Musim ji nechat, ze precejen s nekolika drobnostmi pomohla. Ale čekali jsme víc...
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?