Menu Forum

Svatební hostina v restauraci. Na co si mám dát pozor?

1. bře 2010  • 
fotoportrét
fotoportrét
mishabol
Registrovala se 1. března 2010 na beremese.cz. Přidala 13 příspěvků.
  • Svatba byla 9. července 2010
    Region Praha
fotoportrét
fotoportrét
mishabol
Registrovala se 1. března 2010 na beremese.cz. Přidala 13 příspěvků.
  • Svatba byla 9. července 2010
    Region Praha
 Ahoj, ráda bych poprosila o radu, na co obzvláště si dát pozor při jednání s restaurací ohledně svatební hostiny a případně i večerního mejdanu. Jako základ mě napadá, zda chtějí platit za pronájem místa a za to, že si člověk bude pouštět hudbu (případně za kapelu). Dál by mě mělo zajímat nejspíš cena, za jakou vyjde jedno svatební menu na osobu/oběd + cena za večerní raut. Jedna kamarádka řešila i problém uskladnění dortu. Prý na to někde nejsou uzpůsobení...Budu ráda za vaše příspěvky, rady, pomoc...Pomoc, už mám teď z toho obavy emoticon
1. bře 2010 v 09:16  •  Svatba byla v červenci 2010  • Odpověz  •  To se mi líbí
 Přidej příspěvek
fotoportrét
fotoportrét
kaci1
9
Registrovala se 21. července 2008 na beremese.cz. Přidala 1254 příspěvků a 4 alba. Má 24 přátel. Region Praha.
fotoportrét
fotoportrét
kaci1
9
Registrovala se 21. července 2008 na beremese.cz. Přidala 1254 příspěvků a 4 alba. Má 24 přátel. Region Praha.
 No já jsm řešila jestli budou chtít něco platit za pronájem, což skoro nikde nechtějí pokud si vysloveně nechceš pronajmou objekt bez dalších jejich služeb.
Řešila jsem parkování. Do kolika může hrát živá hudba, protože když je to např.venku, tak s musí dodržovat nějaký noční klid. Většinou stačí, když se hudba ztiší a může se jet dál.
Řešila jsem co všechno mi jsou ochotni nabídnout a zařídit. Aparaturu, ozvučení (kvůli obřad), výzdobu,.......
Já jsem řešila svatbu na zahradě, což znamenalo mít zastřešení pro kapelu.
Vybírali jsme společně menu. Řešili jsme, kdy co se bude podávat, jak se co bude podávat. Jaký alkohol se bude podávat, placení panáků.....
Řešili jsme ,aby se nikdo cizí na svatbu nedostal.
Samozřejmě platbu. Chtěli jsme přesný rozpočet a přesný doúčtování. Zaplatili jsme zálohu a navíc jsme dopláceli opravdu minimum. Bylo to pár panáků co zval manžel a já. Jinak nám paní udělala rozpočet, který opravdu sednul.
Taky jsem řešila uskladnění dortu a mini dortíků, který jsme si dovezli. Samozřejmě na to by každá restaurace měla být vybavená a mít zvlášť lednici na dorty. Pouze na dorty, protože jinak hrozí, že vám načichne od jiních potravin a zkazí se jeho chuť!
Samozřejmě je to jen na každém co si dohodne a jak moc do hloubky bude mít potřebu diktovat jak má co probíhat. Já jsem jsem to skoro až přeháněla.-D
1. bře 2010 v 09:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
mishabol
Registrovala se 1. března 2010 na beremese.cz. Přidala 13 příspěvků.
  • Svatba byla 9. července 2010
    Region Praha
fotoportrét
fotoportrét
mishabol
Registrovala se 1. března 2010 na beremese.cz. Přidala 13 příspěvků.
  • Svatba byla 9. července 2010
    Region Praha
 Děkuju za info...budu si muset připravit nějaký seznam všeho na co se chci zeptat-a přiložim k tomu i pár otázek od tebe emoticon .
Svatba bude v Praze, úplně jsem zapomněla řešit otázku hudby. Měli jste živou kapelu nebo jen DJ???? Já váhám, kapeli neznám, moc nevim jak se s tim poprat emoticon .
1. bře 2010 v 10:53  •  Svatba byla v červenci 2010  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
kaci1
9
Registrovala se 21. července 2008 na beremese.cz. Přidala 1254 příspěvků a 4 alba. Má 24 přátel. Region Praha.
fotoportrét
fotoportrét
kaci1
9
Registrovala se 21. července 2008 na beremese.cz. Přidala 1254 příspěvků a 4 alba. Má 24 přátel. Region Praha.
 My jsme měli živou hudbu tady od nás a chtěli jsme hrát české hitovky. Myslím, že duet bohatě stačí (klávesy, kytara a zpěv). Nás to vyšlo asi na 8 hodin na 6000,-Kč. Jinak je tady spousta diskuzí co se týče hudby. Satčí použít vyhledávač.-) a nebo se obrať na ketchen ta je od fochu.-)
1. bře 2010 v 11:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
mishabol
Registrovala se 1. března 2010 na beremese.cz. Přidala 13 příspěvků.
  • Svatba byla 9. července 2010
    Region Praha
fotoportrét
fotoportrét
mishabol
Registrovala se 1. března 2010 na beremese.cz. Přidala 13 příspěvků.
  • Svatba byla 9. července 2010
    Region Praha
 O.k. Kouknu na vyhledávač ohledně tý hudby emoticon dík moc
1. bře 2010 v 11:13  •  Svatba byla v červenci 2010  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
nikar
Registrovala se 20. června 2008 na beremese.cz. Přidala 267 příspěvků a 1 album.
  • Svatba byla 24. července 2010
    Lázně Kynžvart, Region Cheb
fotoportrét
fotoportrét
nikar
Registrovala se 20. června 2008 na beremese.cz. Přidala 267 příspěvků a 1 album.
  • Svatba byla 24. července 2010
    Lázně Kynžvart, Region Cheb
 ahoj, díky za info kaci, zrovna o víkendu budeme mít schůzku v restauraci a včera jsme dávali dohromady, na co se zeptat apod...třeba ta lednice na dorty nás nenapadl...jinak můžu mít osobní dotaz? kolik chtěli zálohu a jak dlouho dopředu? děkuji za odpověď emoticon
1. bře 2010 v 19:06  •  Svatba byla v červenci 2010  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
lena.k (36 r.)
3
Registrovala se 30. července 2006 na beremese.cz. Přidala 209 příspěvků a 4 alba. Má 9 přátel. Ostrava - centrum, Region Ostrava.
  • Svatba byla 22. května 2010
    V Ostravě, Region Ostrava
fotoportrét
fotoportrét
lena.k (36 r.)
3
Registrovala se 30. července 2006 na beremese.cz. Přidala 209 příspěvků a 4 alba. Má 9 přátel. Ostrava - centrum, Region Ostrava.
  • Svatba byla 22. května 2010
    V Ostravě, Region Ostrava
 Na zaklade vlastni zkusenosti: zeptej se, jestli/kolik si uctuji za zalozeni stolu. V nekterych restauracich maji totiz poplatek za to, ze ti prostrou, ze pak po tobe vyperou pobryndane ubrusy apod. A pozor, neplest s extra vyzdobou, opravdu se jednalo jen o prostreni + ubrusy. Docela jsem koukala emoticon
Pokud budete chtit vlastni alkohol, tak se zeptat, jestli to jde a kolik je povinny odber. Nektere restaurace si uctuji tzv. spuntovne, nebo tak nejak, tj. sice si muzes donest sve vino, ale zaplatis 50-100kc za to, ze ti ho odborne otevrou.
K piti napr. zda misto tech malych dzusiku jsou schopni zajistit vetsi a rozlevat.
K vecernimu rautu napr. zda jsou schopni zajistit jidlo nad ramec predpokladaneho mnozstvi (kdyz se treba hosti hodne rozjedi).
1. bře 2010 v 19:30  •  Svatba byla v květnu 2010  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
kaci1
9
Registrovala se 21. července 2008 na beremese.cz. Přidala 1254 příspěvků a 4 alba. Má 24 přátel. Region Praha.
fotoportrét
fotoportrét
kaci1
9
Registrovala se 21. července 2008 na beremese.cz. Přidala 1254 příspěvků a 4 alba. Má 24 přátel. Region Praha.
 nikar, my jsme platili nejdřív 2.000,-Kč asi dva měsíce před svatbou. To měla být jako rezervačka, i když termín jsme měli zamluvený asi 8 měsíců předem a pak den před svatbou jsme složili 20.000,- za hostinu. Celkem nás celá hostina s vešekrým pitím a jídlem na celý den a večer vyšla na 47000,-Kč.

Je to ale všechno individuální . Když pročítám příspěvek od lana.k, tak je vidět, že záleží na restauraci. Účtovat si za založení stolu mi příjde přímo nehorázný a slyším to poprvé. To už teda nevědí na čem by vydělávali!
My jsme tam měli i obřad a peníze za to nechtěli. Prý když tam budeme mít hostinu, tak není důvod.
O vlastním alkoholu jsem už párkrát slyšela a ten poplatek bych chápala. Příjde mi trochu divné nosit si do restaurace alkohol.
Jinak nám nabídli, že pokud hosté budou mít málo, že není problém přidělat bez jakéhokoliv poplatku. Opravdu to záleží na restauraci.
1. bře 2010 ve 20:14  • Odpověz  •  To se mi líbí