Svatba ve vlastní režii. Podělíte se o rady a tipy?

Zobraz úvodní příspěvek
Ahoj holky! Z mojí nastávající svatby se nakonec stala velkosvatba, budeme mít asi 100 hostů a protože se nám nikde nepodařilo sehnat restauraci vhodné velikosti, domluvili jsme si sál v jednom kulturním domě. Mám z toho strach, protože to znamená obstarat všechno sama, kuchaře, jídlo, výzdobu. Založila jsem toto téma, pro všechny, kdo mají stejný problém a otázky něho se týkající. Třeba se najde někdo zkušený, kdo se vším poradí :-) Co je nutné zařídit, čeho se vyvarovat, kde sehnat věci na výzdobu sálu v dobré ceně. A dá se vůbec prožít pěkný svatební den, když vše záleží na vás? Díky za reakce.
Odpovědět
Profilova fotka
ahoj holky, chtěla jsem se zeptat, kolik platíte kuchařkám a obsluze? Sice už jsme akci ve vlastní režii dělali víckrát, ale už je to taky nějaký ten pátek zpátky, tak netuším, jak se teď pohybují ceny, nemáte s tím některá zkušenost? Moc děkuji za jakékoliv reakce..
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Diskuse pokračuje po 2 letech
@p.mariquita , ahoj, jsem tu nová... precetla jsem si, ze bys mela tip na místo hostiny, hledám něco v okolí brna pro cca 80 lidí, nejlépe vnitřní prostor a terasa, se zahrádkou, něco, kde by se dalo udělat prase atp. Nevím přesně jak to tu chodí, jestli se můžou zmiňovat konkrétní firmy, ale to je to, co mi tu chybí, konkrétní typy na místo hostiny, název keteringové firmy, se kterou máte dobrou zkušenost atp. Prosím poraďtě, místo nemůžu najít a další věci ani pomyslet, a svatba se blíží a blíží... Děkuji moc.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 1 roce
Tak zkusím oživit diskuzi. :-) taky by mě zajímal prostor v Brně a okolí, který by se dal pronajmout a udělat si vše po svém. Budu vděčná za nějaké tipy!
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, taky o tom uvažuju poslední dny. Nějak nemůžu najít to pravé ořechové... každý penzion/hotel má něco co mi vadí, tak přemýšlím i o variantě pronajmout sál a vzít si catering a mít to tak nějak podle sebe snad. Jen jestli je ještě dost času to stihnout :)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 měsících
Profilova fotka
ahoj holky, potrebovala by som miesto na svadbu vo vlastnej rezii v okoli Ostravy - cca 70 ludi, idealne keby tam siel mat aj obrad, a hlavne - bude to asi na zaciatku jari, ked bude este celkom zima.. mali sme zamluvenu stodolu na leto ale zislo z toho a na jar by sme tam umrzli kedze sa tam netopi.. nejake napady?
Odpovědět
@xneli ahoj, vim ze je to starsi diskuze ale muzu se zeptat kde jste nakonec meli hostinu? My to ted taky resime a nemuzu nic najit, predem dekuji:)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 1 roce
My budeme mit svatbu ted 23. Cervna v kulturaku :) jidlo mame zajistene od mistni restaurace,ktera je hned vedle. Obsluhu jsme si zajistili sami "jen" nazdobime se sestrou sal a tabuli a nakoupime. Budeme mit ridice kdyby nahodou neco chybelo, lehclehce nekdo zajede do mesta (cca 8km) :-) ale mam stresy ze se to nekomun ebude libit apod. :D a mame mensi svatbu cca 35 lidi
Odpovědět
Profilova fotka
Já třeba dělám svatbu ve vlastní režii z důvodu, že nechci žádné moc zvyky, nechci oběd, nechci ranní sešlost u rodičů, nechci nic nucenýho, nechci být omezená nabídkou restaurace nebo že bychom museli v deset večer skončit.Každý má jinou představu o svatbě, to je na tom pěkný :). Levněji to konkrétně u mě nevyjde, ale bude to podle našich (i když přítel se moc neangažuje, má pár věcí, co by chtěl a budou) představ :). Jinak doporučuji si hlavně udělat třeba tabulku v excelu, kam si vše psát, co je potřeba zařídit, co už je, co ještě chybí, co koupit apod. :). A hlavně to chce mít pro tento případ chápající rodinu, která do toho nebude kecat (což naštěstí máme)
Odpovědět
Profilova fotka
Přesně, právě to je hezké, že každému se líbí něco jiného :) My si děláme hostinu sami, taky jsme nechtěli oběd, klasické zvyky a líbí se nám spíš uvolněnější a méně formální atmosféra a venkovní prostředí. Kupodivu rodina to přijala s nadšením a chtěli se hned zapojit.Takže bude raut, který chystá budoucí tchýně a grilování, na které máme domluvené lidi jako obsluhu. Sestra zase dělá grafiku a soused hraje v kapele, takže pozvánky a hudba zajištěné :D Bude to taková DIY hostina :D Zbytek řešíme se snoubencem sami. Ale chce si to fakt všechno někam psát, ať má člověk přehled. ;)
Odpovědět
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?