Svatba v Hulíne

Milé budoucí nevěsty, budete mít některá příští rok svatbu v Hulíně? Kolik budete platit při pronájmu celého areálu? Děkuji za odpověď...
Odpovědět
1
2
Týjo, fakt nikdo? A to nás skoro strašili, že nebude na náš termín volno :-D Kdyby se náhodou někdo našel, jsem jedno velké ucho, co se týče plánů výzdoby, jídla atd... každá rada dobrá, děkuji....
Odpovědět
mimochodem - jedná se o Hulín u Sedlčan ....
Odpovědět
Profilova fotka
@lentilcka Tak na tohle místo tady v diskuzi je pár názorů, zadejte do vyhledávání a podle data seřadit. Jsou tam z letošního roku někteří, kterým svatba akorát proběhla, tak zkuste napsat rovnou jim, abyste měla čerstvé informace.
Odpovědět
@dualmusic - jj, diskuzi už jsem pročítala, to bylo první, co jsem hledala :) ale i tak děkuji moc za reakci....
Odpovědět
Ahoj, my už máme zamluvený termín na 4.6.2016, na konci září jsme domluvení s paní provozní na schůzku, tak jsem docela zvědavá co nám poví.Jinak plánujeme svatbu pro cca 70 lidí, počítala jsem rozpočet a cca jsem se dostala na 120 000, tak mě to celkem položilo :-D ráda bych to tak o 50 tisíc zkrouhla :-D asi budu muset začít čarovat a hledat, kde ušetřit :-)
Odpovědět
@marketkrs No, tak to bude dost podobný :-) Jinak pani provozní je super, mně i druhý nevěstě sedla maximálně - je to taková pohodářka... Budete si pronajímat celý areál? Už se vám dostalo odpovědi - kolik za to zaplatíte?
Odpovědět
Abych pravdu řekla, tak jsme se zatím neptali, na stránkách mají pránájem celého areálu za 10 000, tak počítám to + hostina a raut... Spíš se spoléhám, že se dohodneme na hodně věcech až se potkáme, respektive, že nám řekne, zda můžeme mít vlastní výzdobu, co nám doporučí na raut a kolik toho.... Po telefonu byla pani provozní moc milá, tak doufám, že bude i nadále :-)
Odpovědět
Mne paní ze statku Hulín napsala, ze pronájem areálu na jeden den bude 25 000.
Odpovědět
@nikolabedrich - Moc děkuji za reakci :-) Půjdete do toho nebo hledáte jinde?
Odpovědět
Hledáme jinde, preci jen 25tis + k tomu ubytování zaplatit zvlást mi prijde dost drahé. Hledáme neco, kde pronajmeme celý statek i se spaním za jednotnou cenu. Rozhodujeme se mezi statkem Zápy, kde nám zatím nesedí smlouva, tak cekáme, co z toho bude a statkem Výstice, kde je to nádherné, smlouva rozumná, jen je to dve a pul hodiny cesta autem, tak nevím, zda to muzu hostum udelat :-D
Odpovědět
@lentilcka- odpoved výse ;-)
Odpovědět
@lentilcka Jo a jeste bych dodala, ze se mi vubec nelíbilo, ze mají na strankách napsáno : Pronájem areálu 10tis. a pritom chtejí 25 tis. s vysvetlením, ze 10 tis. je pouze mimo víkend. Tak aby jste vedeli :-)
Odpovědět
Článek se načítá
@nikolabedrich - já jsem se ujištovala, protože nám právě na schůzce bylo řečeno, že se od roku 2016 cena bude měnit z 10 tis. na 25 tis.... To navýšení nás dost překvapilo, ale nakonec jsme se rozhodli, že nás to místo natolik uchvátilo, že do toho půjdeme :)
Odpovědět
Nás to práve trochu pobourilo :-N Ale verím Vám to, místo je to opravdu nádherné a pokud pocítáte s trochu vyssími výdaji, tak proc ne :-) Kazdopádne preji, at se Vám tam líbí. @lentilcka
Odpovědět
Moc děkuji, máme velkou výhodu v tom, že se budeme o výdaje dělit ve 4, což nás úplně nepoloží a přes to dostaneme, co chceme :) Taky vám přeji, ať se vše vyvede přesně podle vašich představ :) @nikolabedrich
Odpovědět
Zdravím, svatbu jsme tam měli loni, areál jsme nepronajímali a nikdo cizí tam nebyl:)
Odpovědět
@kkacca87 a mohu se zeptat, který den to byl? Taky me napadlo, ze bychom nepronajmuli cely areal, ale proste jen chatky na spani. My stejne chceme vsechno venku v party stanu.
Odpovědět
@nikolabedrich sobota, platila jsem pronájem restaurace 2500Kč a 1000Kč za obřadní místo...
Odpovědět
@nikolabedrich coooo žeeee? vždyť na internetu mají psáno pronájem areálu 10 000, no v úterý máme schůzku s paní provozní, tak uvidíme co nám poví...
Odpovědět
@marketkrs tak jak ste dopadli?
Odpovědět
Aho, tak v úterý jsme tam byli, paní provozní byla moc milá, potvrdila mi, že skutečně pronájem na příští rok bude těch 25000, ale je to z důvodu, že přistavují penzion a ještě další chatky a také buduou měnit nábytek a taky rozšiřovat zahrádku, takže jim rozumím, že si zvednou pronájem za celý areál. Nicméně jsme usoudili, že celý areál by nám byl stejně k ničemu, pač bychom ho nevyužili. Pronajmuli jsme tedy celou restauraci včetně zahrádky + altán s grilem za 3000 (gril s obsluhou +2000) a ještě vezmeme venkovní kurty a ty jsou za 1000, . Takže to je nakonec 3000 restaurace 2000 gril s obsluhou + sportovní areál 1000 = 6000 Ve finále to pro mne dopadlo nad očekávání dobře :-) dokonce už mi i paní provozní poslala návrh rautu s kalkulací, tam jí to trochu proškrtáme, ale jinak paráda :-) S živou kapelou také nemají problém, výzdobu si taky můžeme dělat sami... opravdu skvělá dohoda. A co vy, už jste měli schůzku?
Odpovědět
@marketkrs jojo, my měli schůzku už někdy v červenci, v podstatě hned, jak jsme se tam jeli poprvé podívat a taky ochutnat jejich kuchyni ( která je mimochodem vážně vynikající - už jsme tam byli několikrát, abychom otestovali více druhů jídla a všechno bylo fakt luxusní ( a že já si tu hubu fakt neošidim a jen tak něco mě neuspokojí :-D ) :) ). Několikrát jsem taky zvažovala, jestli to nevymyslet trochu jinak, ale jelikož to nezáleží jen na mě a ostatní byli pro celej areál., tak jsem ani neprotestovala.... Jinak, nevím, jestli už si zkoušela zamlouvat termín na matrice v Sedlčanech, ale tam nám řekli, že na rezervaci je zatím brzy a máme volat v prosinci - tak se jen modlim, aby nám v prosinci neřekli, že už je to obsazený... Jak to máte do Hulína daleko? Už si přemýšlela, jak to zmáknete s tou výzdobou atd??
Odpovědět
@lentilcka na matrice v Sedlča nech nebyl problém s temínama vůbec, neoddávají ve svátek akorát:) jinak za mě Hulín super, ale 25 je masakr:)
Odpovědět
@lentilcka My jsme si tam teď také dávali oběd a byl opravdu výborný! jinak já pocházím z Votic (15 km), takže jsme tam jezdili dřív hodně na bowling. Obřad máme na Červeném Hrádku u Sedlčan (tam už máme rezervovaný termín), matriku jsem řešila asi jako první :-) bohužel jsem se dozvěděla to samé co ty. Holt musíme doufat, že to vyjde no... Jinak s tou výzdobou to máme tak: Mám kamarádky, které rozjíždí svatební agenturu, takže výzdoba bude n nich :-) Samozřejmě se domluvíme na tom jak by to mělo vypadat a tak, ale jsem ráda, že to tam budou dělat právě ony :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
Ahoj holky, také budeme mít svatbu v Hulíně...11.6.2016...stále zvažujeme jestli máme pronajmout celý areál nebo ne..je to přece jenom dost peněz. Pořád se utěšuju informací, kterou nám sdělila paní provozní, že bude případné hosty upozorňovat, že je tam ten víkend svatba. Což by mě, jako potencionálního hosta odradilo :-)...nevím, je to dilema.
Odpovědět
Profilova fotka
@verrrun máte lepší to projíst a propít :))
Odpovědět
Zdravím, my budeme mít svatbu také v Hulíně. Kvůli ceně jsme datum přesunuli na všední den. Stejně to bylo první datum, které mě napadlo, jen si kvůli svatbě budou muset vzít lidi volno, ale všichni jsou v pohodě a s radostí si ho vezmou :) Bohužel matrika nevyšla, takže teď budu řešit církevní obřad a benevolentní církev, tak snad to klapne :) Jen se chci zeptat, jestli nevíte, jak to tam chodí, když nechcete kapelu, ale svoje mixy....nebo i jak je to s produkcí hudby při svatebním nástupu? Máme vybranou srdcovku a nerada bych o to přišla. Jinak všem budoucím nevěstám přeji, ať Vám ve Váš den vše vyjde na jedničku :)
Odpovědět
@wewa87 - my taky nebudeme mít žádnou kapelu. Budeme pouštět hudbu normálně z pc, akorát na nástup a první tanec nám bude hrát živá hudba... Tyhle detaily ještě domluvíme s paní provozní, ale neviděla bych v tom žádný problém :-)
Odpovědět
Ahoj všichni, také uvažujeme o svatbě v Hulíně :-) Našla jsem zatím jen pozitivní reakce. Místo vypadá hezky, jen už to bohužel řešíme dost pozdě. Sobotní termíny v létě tento rok jsou již plné. Ještě jsou volné nějaké páteční. Co si myslíte o pátečním termínu? Myslím, že by to snad nemusel být takový problém, když to oznámíme včas dopředu. A aspoň by v pátek mohly mít volno ještě i další - fotograf, kadeřnice apod. Nemáme zájem ani o ubytování, chceme pak zařídit večerní rozvoz. Pojedeme se tam s přítelem tento týden podívat, tak jsem zvědavá. Jen ještě také nevíme, zda pronajímat celý areál. Těch 25000,- je dost. A jak jsem koukala na ceník, tak tam je ještě za pronájem mola 2500,- při pronájmu celého areálu? Takže celkově za pronájem 27500,-? Myslela jsem, že to molo už bude také v ceně pronájmu celého areálu. Jak jste se nakonec rozhodli, pronajímáte si celý areál, nebo jen restauraci a molo (8500,-)? A někdo tu psal, že to tam kvůli ceně bude mít ve všední den? Můžu se zeptat jaký všední den? Je tedy cena za pronájem ve všední den levnější? Nevíte, jestli se to vztahuje i na pátek? :) Předem díky za další informace. :-)
Odpovědět
@neznama17 Ahoj,svatbu budeme mit v utery. Levnejsi pronajem plati od pondeli do ctvrtka. Jedine,co zatim je cara pres rozpocet,ze ve vsedni den matrika v Selcanech neoddava,ani za spravni poplatek,ale uz jsme si to vyresili jinak a bude nam to vyhovovat vice. Takze nakonec nam zatim vse vychazi lepe,nez kdybychom to dali na vikend :)
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?