Poraďte! Prosím..jak to uspořádat?

Ahoj holky, prosím můžete mi poradit? Rozhodli jsme se, že si svatbu budeme dělat sami. Máme k dispozici tohle místo, náklady na pronájem jsou nulové takže jsme do toho šli. Je to kulturák, kde je kuchyň, výčep, záchody. Máme představu udělat venkovní svatbu ale nevím, kam co dát a jak to celé uspořádat. Zda ještě vzít party stan? Chtěla bych využít prostor pod přístřeškem, který se vyzdobí. Velikostně je to 12m x 4 m a 70 lidí pod něj nejspíš nedám. Proto, mě napadla varianta dát raut a sladký bar pod přístřešek. V tom případě stoly a židle by byli v party stanu. Jenom že catering nás tlačí, aby raut byl ve vnitř kvůli hmyzu, takže by si nakonec lidi chodili do vnitr. Pak budeme mít DJ a taky nevím kam ho dát a kde bude tancovací prostor. Jsem uplně v prdeli, máme pul roku do svatby a nemáme vyřešené jak to vlastně udělame:-(( Zacinam litovat, že jsme si nerezerovali nějakou restauracku:-D
Odpovědět
A vchod do kulturáku je z právé strany...
Odpovědět
Profilova fotka
Náhodou to vypadá dobře :) Máte tam krásnou volnost. Přidal bych jeden párty stan, buď přímo propojit s terasou, nebo tam nechat třeba 2m mezeru a tu zaplnit nějakýma světýlkama. Párty stan není určitě nutnost, ale obecně se celkem hodí. Raut bych se nebál udělat venku pod tím přístřeškem, byl jsem na spoustě svateb kde to catering venku zvládl. Chce to mít na stole jen část cukroví, zbytek nechat v krabicích a třeba to co je na stolech tak dát pod skleněné poklopy. Teplé jídlo je většinou zavřené ve varnicích, tomu hmyz nevadí. DJ bych umístil pod přístřešek do krajního roku, ale lidi nechal tancovat venku na louce hned vedle toho. Ono ve finále vám lidi budou courat všude možně, válet se na trávě, posedávat kde se jim zlíbí. Připravil bych třeba několik posezení s dekami a polštáři a nechal je ať si tu volnost užijí :) Reálně na těchto svatbách lidi sedí u stolů jen chvilku...
Odpovědět
Jeee tak já moc dekuji:-) hned si to dokážu představit:-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, máte perfektní místo, pro které by většina nevěst vraždila :-) Máte ještě spoustu času vše vymyslet, předělat atd. Takže v klidu, to hlavní máte! Party stan bych určitě použila, ať už jako ochranu před sluncem nebo deštěm, bůhví jaké bude počasí :-) Místo pod pergolou využijte na bufet a část baru, jestli máte uvnitř výčep, tak ten bych nechala tam. Catering Vás sice může tlačit, ale hlavní slovo máte Vy ;-) a venkovní akce se zvládají venku úplně běžně. Jen to bude pro ně malinko náročnější, že budou muset častěji doplňovat, mluvím z vlastní zkušenosti ;-) Dj bych dala buď také pod střechu nebo samostatný malý stan a tancovani na trávě, ale když bude pršet, tak DJ dovnitř, parket také uvnitř a venku party stan můžete nechat. Kdybyste chtěla s výzdobou pomoct, tak ráda pomůžu. Mohu případně i mnoho věcí zapůjčit - světýlka, vázičky a spoustu další dekorace. Můžete mrknout na moje stránky v profilu. Nebo Vam můžu udělat nezávaznou kalkulaci
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?