Kolik stojí obřad v hotelu U Holubů v Čeladné?

Dobrý den holky, prosím chtěla bych se zeptat na vaše zkušenosti s tímhle hotýlkem. Zdá se mi ideální pro naše potřeby a hlavně splňuje všechny naše představy. Chtěli bychom obřad i hostinu na jednom místě a zajímalo by mne, která z vás zde měla svatbu, kolik jste platili za venkovní obřad i s výzdobou a za pronájem místnosti pro hostinu. Předem všem děkuji za odpovědi a vaše názory :-)
Odpovědět
taky by mě to zajímalo. Na kdy to asi plánujete?? Že bys pak dala vědět jak to probíhalo a jak jsi byla spokojená:-)
Odpovědět
Plánujeme až na příští rok :-) Měli jsme se brát v červnu tohoto roku v Třebovickém mlýně ale v květnu se nám narodí dcerka tak jsme plány přesunuli na přes rok. A už po zkušenostech s Mlýnem jsme se rozhodli nenechat to náhodě a termín si sjednat s dostatečným předstihem. Hezká místa v přírodě s venkovním obřadem kde by se vyřádily i děti se hledají špatně a termíny jsou obsazeny na dlouhooou dobu dopředu. Hotel u Holubů si všichni chválí, jen by mě zajímalo kolik máme počítat s cenou obřadu atd.... Snad někdo poradí.
Odpovědět
Profilova fotka
Ahojky!! Tak my tam máme svatbu v srpnu.. nemohla jsem tomuto místu odolat.. ;-) V Třebovickém mlýně jsme taky byli, ale bylo to pro nás malé a taky se tam vdávala kamarádka, tak byla spokojená s personálem, jídlem a tak, ale nešťastná z vlaku... :-| Tak tady jsou ceny.. nejsou nejmenší, ale vdáváme se SNAD jednou za život, ne? ;-) Cena za a) pronájem restaurace 3000,-Kč v době cca od 13.30 - 03.00 hod. b) pronájem celého areálu + 2000,-Kč k položce a) c) svatební obřad 2000,-Kč / možnost výběru ze 3 až 4 míst v našem areálu / d) hotel za smluvní cenu 17000,-Kč Výzdobu nám bude dělat jiná paní floristka než od nich... taky záleží, jakou výzdobu chcete... a co všechno od ní budete chtít... od toho se pak vyvíjí cena...
Odpovědět
Děkuji mockrát za odpověď. Moc jste mi pomohla. Ať se vám váš velký den vyvede jak má. Místo je opravdu kouzelné :-*
Odpovědět
Děkuji taky. Aspoň si můžeme udělat konkrétnější představu. Do světa svateb jsem zaplula teprve před pár dny, takže jen taková podotázka. Je floristka nutná, nebo to zvládnu vymyslet sama a pak jen nechám udělat?? Není moc na rozhazování a ráda bych si taky spoustu věcí zařídila sama...času na to mám fůru :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@baja09 Já kdybych doma neměla malé miminko, tak si to taky vymyslím sama.. respektive sama si to budu vymýšlet i tak, ale někdo jiný to bude shánět a realizovat mé představy... Záleží spíš na tom, kdo Ti to tam nachystá.. s tím bych já měla problém, protože hostům říct nemůžu a ostatních lidí moc nezbývá.. ;-) floristka nachystá i stoly a dekorace, svatební obřad.. prostě všechno.. Jestli máš ale komu říct, tak je to ideální... 8-) floristky berou nemálo peněz...
Odpovědět
No já mám strašný problém i v běžném životě, že jsem taková vybíravka a puntičkářka. Mám pocit, že co si neudělám sama, to dopadne zle. Blbá vlastnost při plánování svatby :-D Držím palce, ať se svatba vydaří no a budeme čekat na fotky samozřejmě :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@baja09 Jsem na tom podobně, ale myslím, že Tě to během plánování přejde.. že trošku polevíš, aby jsi si na svatbu nepřidělávala vrásky.. ;-) Děkuji :-)
Odpovědět
baja09 na kdy plánujete svatbu? My jsme kvůli miminka přesunuli termín až na srpen/září 2014 a musím říct, že krásných míst pro svatbu kde jsou venkovní obřady je opravdu málo a dokonce už na pár místech jsou termíny plně obsazeny. Opravdu je třeba začít co nejdříve :-)
Odpovědět
no zatím máme asi 7 termínů :-D , ale do konce tohoto týdne to zredukujeme na ten hlavní + jeden náhradní a ráda bych to do prázdnin zamluvila....pokud to teda bude U Holubů. Mým favoritem je září 2014 ;-)
Odpovědět
:-) My chceme srpen/září 2014 tak se doufám nepopereme o termín :-)))) My samozřejmě zvažujeme také ještě pár krásných míst a rozhodneme se podle ceny. Někde chtějí podle mě za pronájem prostor a uspořádání obřadu venku né zrovna malé peníze a někde za pronájem zase nechtějí nic. Zvažujeme, uvidíme ale i přesto že je to poměrně dlouhá doba tak volných termínů ubývá a stresu přibývá 8-)
Odpovědět
koukala jsem ještě na penzion Jízdárna a ještě na Toyer hotel. Původně se mi velmi líbil Zlatý orel, ale nevím...tam to s cenou bude taky napjaté :-|
Odpovědět
Článek se načítá
Zlatý Orel byl náš favorit, ale po tom, co jsme si tam zašli na večeři jsme jej vyřadili :-D ale čtu na ně i chvály, tak třeba jsme jen neměli štěstí, ale odradilo nás to a vycházelo to myslím trošku dráž než u Holubů ještě :-)
Odpovědět
hm, tak s tím jídlem to asi náhoda nebyla...můj táta si tam asi před 7mi lety dával tatarák a jako...řekněme, že já bych ho nejedla :-D no teď jsem našla diskuzi a taxa za pronájem celého hotelu je něco přes 30tis...+ jsou protivní chataři kolem hotelu...takže Holubi zatím vedou
Odpovědět
Holky a co si myslíte o svatební koordinátorce? Nejdříve mi to přišlo jako nesmyslné si najmout někoho když vlastně místo jsme schopní si vybrat sami, fotografa máme taky perfektního a prstýnky máme již vybrané. No ale jak teď nad tím uvažuji, kolik míst je třeba objet, co vše je třeba pozjišťovat ohledně cen, pronájmu a matrice :-( a vzhledem k tomu že mám pár týdnů do porodu tak zvažuji že si jí nakonec najmeme. Nerada bych přišla o termín svatby ale zase když budeme váhat, termín v dobu kterou chceme nemusíme zajistit tam kde by se nám to líbilo.
Odpovědět
Já to tak komplikované nemám. Já si to asi chci zařídit sama. Bojím se, aby mi něco nenutila nebo tak. Ale moje sestřenice, která se vdávala předloni říkala, že "příště" jedině s koordinátorkou :-D . Myslím, že se ale brali dost narychlo. Je fakt, že ty to s mimčem budeš mít náročnější. Ale myslím, že místo a takové ty základy zvládneš a na takový ten největší stres...cca 3měs do svatby si ji můžeš klidně najmout ;-)
Odpovědět
Právě že najímat si jí až těsně před svatbou kdy už bude skoro vše vyřízené už bude asi zbytečné. Takže budu zvažovat a najmu si jí hned na začátku nebo to prostě nějak zvládneme sami s partnerem. Jen snad na nic nezapomeneme :-)))
Odpovědět
myslím, že s tím šíleným plánovačem na nic nezapomenete :-D a když tam budeš ty a ženich, oddávající a prstýnky, tak se to zmákne :-D
Odpovědět
Profilova fotka
@maximsarah Ja si chtela koordinatora najmout, ale protoze v miste svatby jsem zadneho nenasla a mezitim jsme objevili hotel, kde manazer funguje jako koordinator behem svatebniho dne a pres nej domlouvame vsechno kolem hostiny, vyzdoby apod., tak jsme uz zadnou agenturu nebrali, protoze "drobnosti" jako oznameni a prstynky jsme si zvladli obehat sami.. Jinak myslim ze koordinator je dobra volba, pokud se clovek v pripravach vyslovene nevyziva, nema na to dost casu nebo svatba bude mimo bydliste (coz jsou nase tri duvody, proc jsme o tom uvazovali).
Odpovědět
Ahoj holky, plánujeme tady svatbu příští rok. Chtěla bych se zeptat, na kolik Vás vyšlo, resp. vyjde jídlo a pití na osobu v tomto hotelu? Cca? Diskuze jsem už prošla, ale hodně odpovědí je už staršího data a ceny se, bohužel, mění.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?