Kameraman na svadbu v Prahe 5.4.2014, nájde sa?

Dobrý vecer, povodne som myslela ze kameramana nebudem potrebovat. Zabezpecila som si dobrého fotografa. Ale nakoniec by som sa priklonila k natoceniu svad. obradu a mozno aj celého dna.- dolezité momenty. Prosím Vás, nájde sa tu niekto kto by mi mohol poskytnút tieto sluzby?- mám rada nenutenú, neumelú formu, ktorá vystihne to najdolezitejsie z celého dna. Dakujem krásne. Monika
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, můžete se podívat i na naše stránky. Váš termín máme ještě volný :)
Odpovědět
@zzproduction Dobrý vecer, dakujem za info . Prosím Vás, kde nájdem konkrétnu Vasu nabídku co sa týka videa? S pozdravom, M.
Odpovědět
Profilova fotka
Pokud budete mít zájem, napište mi prosím mail. Díky.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud jste si ještě nevybrala, zřejmě čekáte na naše služby. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, podívejte se na naše stránky a v případě zájmu nás kontaktujte. Přejeme pěkný den, Mirka a Petr Čočkovi
Odpovědět
Profilova fotka
@monikahanko Dobrý den, natáčíme profesionální technikou ve Full HD kvalitě 16:9, jezdíme po celé ČR. Video ze svatby může začínat vývojem ženicha a nevěsty ve formě fotek, každé naše videa mají i romantické klipy, nebo sestřih z celého dne, také mohu zajistit profesionálního fotografa z našich webových stránek, můžeme přijet jedním autem a vše v přijatelných cenách. Prosím koukněte na náš web, kde najdete i ukázky svateb. V případě zájmu se prosím ozvěte.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, u nás zatím také volno. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín máme ještě volný. Podívejte se na moje stránky.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud stále nemáte, termín mám volný. Jinak přeji nádhernou svatbu ;-)
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka