Veľká svadba. Ako zvládnuť prípravy?

Pekne pripravy prajem vsetkym. Tak som sa snazila prehladat temy, ktore su uz zalozene a nepodarilo sa mi dopatrak k takej, co by hovorila o organizacii velkych svadieb. Preto mi napadlo, ze by mozno bolo fajn prebrat spolocne nastrahy, ktore mozu byt u takto velkych svadieb zasadnejsie, ako u malinkych a tych strednych. Ja osobne "bojujem" s miestom na hostinu, ubytovanim hosti, rozdelenie prac -agentura vs. my.... Predsa len, nie kazda restauracia - hotel - zamok - splna kapacitne poziadavky na organizaciu vacsej svadobnej hostiny. My planujeme cca 100 hosti a kedze chceme pekne prostredie, gulate stoly, kusok od kostola - kusok do hotela....je to boj, ale pevne verim, ze skonci stastnym vitazstvom :) Tak by som rada vedela, ako zvladate, pripadne uz ste zvladli pripravy na tento VELKY den :)
Odpovědět
1
2
8
brufinka:ahojky :-) taky planujeme vetsisvtabu, predbezne nejakch 100 lidi.jenze misto, o kt moc stojime na tolik lidi neni delany :-D :-D takze uplne rozumim tvymu boji. v patek se du presneji domlouvat do restaurace, tak jsem sama zvedava, co s pani vymyslime :-D
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
ahojte..tiez som chcela taku velku svadbu..ale nechcela som ju v ziadnom kulturaku a inej komunistickej budove..lebo tie su len predsa velke.. jeden hotel by mal kapacitu okolo 100ludi,ale rovno pred nim sa stavia,takze chodnik rozkopany a vyhlad zo saly rovno na stavenisko a este pri peknom pocasi velka pravdepodobnost pocutia stavebnych strojov pri tanci a aj veceri.. nakoniec sme mali 70 a dalo sa..aj ked viem,ak by to bolo na vychode,tak tam by sme urcite nieco nasli.. ale drzim palce,nech sa vam podari cosi najst..
Odpovědět
brufinka:u brna ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
ahojte kocky, tak my budeme mat tiez okolo 100 ludi a v nasom okoli je len jedno pekne miesto,kde sa tolko ludi pomesti,takze my sme sa datumom prisposobili tejto sale. i ked mam trosku obavu,kde bude tak vela ludi tancovat,ale bude k tomu aj terasa,tak snad sa to bude dat.... :-|
Odpovědět
ja myslim ze pokud je tak velka svatba tak je nejlepsi moznost fakt nejakej kuturak protoze v hotelich apod.clovek necha nehorazny prachy :-|
Odpovědět
Profilova fotka
Ja budem mať tiež okolo 100 ľudí a máme veľké šťastie, že máme u nás jeden hotel, kde sa zmestí okolo tých 120 ľudí, takže bude aj rezerva :) a je to blízko kostola, vlastne hneď vedľa, takže je to priam ideálne. Mali sme šťastie :-)
Odpovědět
Ahojte, my budeme mat do 150 ludi :-) , v marci sme boli zajednat salu na 15.maja 2010 a zial v maji volne uz iba dva ine terminy,takze sme dali druhy teermin, i ked to bol nas nahradny. Ale sme spokojny,lebo tato spolocenska miestnot je u nas vzdy plne obsadena kvoli velkosti, kvalite jedla a samozrejme skvelej cene. Nuz ale poviem vam, ze aj ja sa trochu na to organizovanie pozeram ako na boj :-D Vsetko je na mojich pleciach, co ma obcas mrzi a obcas tesi 8-) Aspon mi do toho nekecaju. Sama som zvedava...
Odpovědět
Profilova fotka
Ja som povodne chcela max 60 host a napokon sa to vysplhalo na 85. Ale nastastie do saly sa vojde aj 100 lusi. Salu sme si zajednali 3/4 roka vopred a to uz nemali volny ziadany termin, museli sme svadbu posunut o mesiac. My to mame uz za 2 mesiace, takze nervozita stupa. :-D
Odpovědět
Uf, tak my mame cas este vyse roka, no i tak uz po nociach rozmyslam ako to bude. Hoci teraz by ma viac mali zaujimat statnice 8-)
Odpovědět
Profilova fotka
Holky, tak to vás obdivuju a držím palce. Vůbec nevim jestli bych tak velkou svatbu dokázala zorganizovat. Asi bych si musela vzít nějakou tu svatební koordinátorku.
Odpovědět
kaci - zazila sem takovy svatby a je to v pohode i v takovym poctu zalezi to na lidech ;-)
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
ahoj brufinka, riesim podobne ako ty Velku svadbu :-N caka nas to uz o par mesiacov :-) s tym, ze s pripravami sme zacali v januari tohto roku, cize od zaciatku mi bolo jasne ze to bude jedna velka vyzva: casova, priestorova, poctova :-D ... teraz to vyzera celkom slubne, kedze priestor ktory sme si vybrali pojme do 120 ludi, a dal by sa dal pripodobit bielemu platnu na ktorom si zobrazime nasu predstavu, kedze mame k dispozicii salu, 30 izieb a zahradu... na cely vikend (od piatka do nedele) -catering mame externe (prave sme v zajednavacom procese s roznymi cateringovymi firmami, a to je jedna cela kapitola sama o sebe) a super je ze si mozme sami zvolit ci budeme mat len raut, -s vyzdobou a s caso-priestorou organizaciou mi budu pomahat (pomahaju) moje agentky Lidka a Lucka -mam uzasnu maminku, sestericku (nas svedok) a druzicky, tak vsetko to s ich tvorivostou a talentom zvladnem, v tom verim -len z mojej strany som mala na zaciatku take pocty ako 70 len .blizka. rodina (s celou rodinou sme si velmi blizki, aj ked momentlane zijem v zahranici, stretavame sa kazde vianoce, sme v kontakte cez net, a vlastne sa stretavame kedy sa len da :-N ) takze velmi tazko by sa mi vyberalo ze koho ano a koho nie, myslim pozvat aj ked viem, ze moje sesternice to predo mnou tiez nemali lahke a tieto nelahke volby museli spravit :-| , my sme sa s drahym dohodli ze vyberat nebudeme a pozveme vsetkych, plus kedze sme si povedali ze chceme mat vyvazene strany, tak drahy tiez pozyval 70 ludi, -momentalne sa nam to skresalo na 110 az 120, takze tak :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Tak to já jsem na tom podobně... Lidí máme zatím 130... To nepočítám děti... Ale do svatby častu dost, tak si myslím, že stejně nepříjdou všichni.. Místo mám vymyšlené, tak jen doufám, že mi všechno vyjde.... Ale je to opravdu něco... Lidí je hodně a míst málo :"o))
Odpovědět
Profilova fotka
My tiež očakávame, že nám nejakí ľudia neprídu a detí budeme mať dosť, čo sme počítali, tak spolu ich bude asi 14 =-)
Odpovědět
Hmmm... co potom my, ked v jednej rodine maju aj po 5-6deti a takto vyzera bezna rodina zo snubencovej strany... ani si to nechcem predstavit...preto to radsej este nepocitam,lebo by som sa ozaj nalakala a este by som si to rozmyslela :-D
Odpovědět
My mame zatial tych 100 ludi tiez.. salu sme rezervovali tristvrte roka pred nasim datumom svadby.. uz vtedy mali jeden termin plny... v nas v okrese nie je vela sal, resp. hotelov s takouto kampacitou.. a kulturak sme tiez nechceli.. tak som rada, ze mam o jednu starost menej... a organizovanie svadby.. hmm no uz by som mala zacat nieco chystat.. :-) hovorim si, ze mam stale cas, ale rychlo to ubieha...
Odpovědět
Profilova fotka
Ja som si tiež myslela, že času je dosť, keď sme v januári vybrali dátum svadby, ale teraz mám štátnice, bakalárku a všetko naraz, tak mi ten čas rýchlo beží
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj holky, tak my máme svatbu za necelý rok a už teď máme napočítaných 80 hostů :-D Jsem zvědavá na jakém čísle skončíme :-o U nás v okolí Hranic se rozhodujeme mezi dvěma sály, které jsou na tento počet osob jako stvořené, tak uvidíme.
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Brufinka, pro mě je teda stopro důležitější místo na hostinu, tam se přece bude trávit většina času, bude se tam hodovat, tančit a veseslit se :-)
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
No vidíš,hlavně když máš vybrané krásné místo na focení. My se taky nebudeme fotit v místě obřadu, ale v lázních které jsou kousínek odtud. Jak říkám, pro mě by bylo hlavní si vybrat krásné místo na hostinu, protože tam budete skoro celý den a třeba až do rána. ;-)
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Ahoj brufinka. Pre mna bolo velmi dolezite miesto obradu. kedze budeme mat sobas civilny, nechcela som na urade, ale nieco, aby to malo aspon nejaku "atmosferu" a vonku mat zo zdravotnych dovodov nemozem. Nakoniec sme nasli, aj ked to je celkom slusna palka, som ochotna ju zaplatit, pretoze miesto je to krasne. No a co sa tyka hostiny, tak tam zohravala rolu miestnost/cena/sluzby:-).
Odpovědět
Profilova fotka
ahojky holký, teda vás je? My plánujeme svatbu "zatím" o 88 lidech, ale myslim,že to naroste. koneckonců kapacita místnosti je až 300 lidí ,takže zas až tak se omezovat nemusíme. A protože si svatbu z větší části hradíme sami, vymysleli jsme, že obřad bude ve dvě a pak se rovnou půjde na zábavu, kde bude jídlo a pití formou rautu. Trochu se ušetří a zas na druhou stranu nemusíme řešit menu,páč ten nejí to tomu zas nědělá dobře ono. Každej si vezme cokoliv a kolik chce.Jídla bude,doufám :-) ,dost.
Odpovědět
Profilova fotka
brufinka> nase venue je v Marianke pri Bratislave. V co som bola obrovsky stastna ze sa mi nieco take pre nas pocetny svadobny zastup podarilo zohnat tak blizko odtial kde byvaju moji rodicia, rovno v tej istej obci :-N Idealne to je z hladiska toho, ze je to fakt nadherne nerusene prostredie (za nami uz len les :-), to, ze je tam dostatok miesta na spanok pre vsetkych hosti, ktori prichadzaju z dialky a nestoji to az tak vela (nie je to komercne orientovane venue) Nie az tak idealne je to, ze tam napriklad nie je recepcia..... kvalita jedla nie je moc vysoka (hviezdickova :-D).... izby su celkom zakladne vybavene, ako to povedala moja maminka ze nie velmi luxus :-| cize recepciu (tj privitanie hosti ked pridu a ich umiestnenie) o to sa postarame my (teda nas tim) a catering budeme mat externe.. petrajda> tiez sme stale v stadiu uvazovania nad rautom namiesto klasicekho menu, odadava tym starost od minimalne 10 casnikov!! :-D
Odpovědět
Profilova fotka
barborao - tady v kraji je zvikem jít na obřad, klidně se všemi kamarády atd., pak jen s rodinou na oběd a pak se zase všichni sejdou někde na zábavě. Nám právě ta proluka přijde divná. Sice ti popřejou a pak je pošleš domu, přijďte zase večer. je to divný. A tak mě by se i najednu stranu líbila hostina pro cca sto lidí,ale koukame jak to vyřešit i dobře po finanční stránce. Nejsem škrt,ale kde ušetřim,tak tam zas přidám ;-) .
Odpovědět
Profilova fotka
petrajda> jasne, my to mame tie podobne u nas v rodine doteraz na svadbach, kedze ako som uz spominala som v obrovskej rodiny, a doteraz na svadbach mojich sesternic to bolo tiez vacsinou tak rozdelene, ze uzky okruh hosti na obed a potom ostatni na veceru.... kedze my mame tu moznost zmanagovat si catering sami (kedze nase venue nam neposkytuje catering) mozme si v tomto ist po svojom :-N, jedla bude dost, len nie klasicky naservirovane na tanieroch a prinesene casnikmi... teda ak by sme zvolili raut... a je to fakt super napad byt so vsetkymi naraz a nemusiet selektovat, vsak? :-)
Odpovědět
Profilova fotka
no právě, se všemi po celou dobu a bez omezení. Dobroty na stolech a pro každého to jeho. Aspoň se budem snažit ;-) .Jednu dvě osůbky poprosím o případné doplňování pamlsků, bude kapela nic zas až tak moc formálního. Přípitek dodržíme, proslov snad taky a dál se uvidí...
Odpovědět
1
2
8
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?