Kdy dat svatebni program

Ahojki holky, chtela sem se zeptat jak to mate se svatebnim programem davate ho uz k pozvankam nebo az na hostine ho nekde vystavite? Mame v celku maly sal a nechci aby to bylo na stolech preplacany.. Na druhou stranu bereme se v srpnu pozvanky uz budem rozvazet v kvetnu je to dost dopredu kvuli dovoleným. . Zase kdyz budeme zrovna krajet dort v pribliznou hodinu aby sme nenahaneli polovinu hostu venku a vsude mozne :-) dekuji za nazory a rady :-)
Odpovědět
My dali program už do obálky k oznámení a pozvání ke stolu.
Odpovědět
Asi dva týdny před svatbou jsme posílali emailem a pak jsme ty nejdůležitější události měli uvedené na titulní straně svatebních novin. Jinak se mi líbí vystavení jednoho výtisku u vchodu do jídelního sálu - každý si ho všimne a přitom to neruší :-)
Odpovědět
My měli předběžný program dne na svatebním fb - události naší svatby, kde jsme vkládali postupně různé info - jinak si myslím že stačí až na místě vystavený... ale určitě je dobré, když hosté vědí, co kdy bude. Jak píšeš - abyste hosty pak nenaháněli všude možně :-)
Odpovědět
@veronikazem. To me taky napadlo, ze bysme to vystavili jenze to by asi musela byt A3 aby to i precetli.. Ale nic me nenapada na co to vystavit je tam vcelku malo mista i u vchodu. . aby to trosku vypadalo ;-)
Odpovědět
My máme až na místě - z prostého důvodu, předem jsme to neřešili. :-D Tisknu ho až teď, dva týdny do svatby. Budeme mít 8 kopií pro 40lidí (stejně tak 8x menu) a bude to vystaveno na stolech tak zhuba pro čtveřici hostů
Odpovědět
@market119 Napadá mě něco jako malířský stojan s plátnem, tabule nebo nástěnka. Tohle vypadá hezky, pokud by pro ni třeba bylo využití i později :-) http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/pro...
Odpovědět
@veronikazem taky me napadl malirsky stojan u ta tabule vypada dobre :-) diky za tip :-) a ohledne svatebniho menu to je budu informovat dopredu, to asi ani nebude potreba vystavovat, co myslis? ;-)
Odpovědět
@shigella. Dobre ty ;-) me to napadlo az.tady jak tu brouzdam po albech ;-)
Odpovědět
@market119 Menu jsme taky neměli vystavené, informovali jsme průběžně předem :-)
Odpovědět
Super dekuju ;-)
Odpovědět
Žádný program jsme neměli, jen jsme napsala čas obřadu a zbytek jel sám a bez problémů jsme všechny lidi vždycky svolali (dort, kytka, apod.)
Odpovědět
@teefa. Mame to prave v jednom hotelu dole je bar nahore kurarna a uprostred sal he to kousek od mesta. Tak kdyby se chteli projit at je nehledame vsude ;-)
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
@market119 Většinou se svatební program rozesílá s oznámením nebo se k oznámení přiloží adresa svatebního webu, kde se informace průběžně aktualizují. My jsme žádný svatební program nechtěli, aspoň jsem si to teda myslela, ale manžel sám od sebe iniciativně ještě v den svatby sepsal a vytiskl svatebního průvodce. Neměli jsme žádný pevný program, spíš tam byl jen plánek místa hostiny s označením WC, stolů s rautem, tanečního parketu atd. plus v kostce shrnuté informace o ubytování a odvozu. Dávali jsme to každému hostu při příchodu. Nechci ti kazit iluze, ale s výjimkou obřadu svatby málokdy jedou podle plánovaného časového rozvrhu, takže s největší pravděpodobností stejně budete hosty nahánět :-) Nejlepší je mít k ruce nějakou organizačně zdatnou osobu, která vám s tím pomůže.
Odpovědět
@makovaapanenka. Aspon priblizne hodinu at vi :-) je mi jasne ze to nebude uplne uplne ;-) kapela se opozdi, nebo se neco semele. Zkusim nekoho zaukolovat ;-)
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?