Harmonogram svatby od 14:00 - jaké máte zkušenosti?

19. čvc 202221

Dobrý večer všem,

máme obřad od 14:00 na stejném místě jako potom hostinu a večerní raut, takže žádné přejíždění. Vím, že se to dopředu nedá všechno naplánovat, nicméně alespoň zhruba bych chtěla vytvořit harmonogram svatby. Vidím to na:

14:00 - Obřad, gratulace
15:00 - Zasednutí k obědu, proslovy, oběd
16:00 - Nakrojení dortu, přinesení sladkého baru, káva...Po nakrojení dortu se s budoucím manželem odejdeme fotit, cca hodinu
17:00 - Příchod z focení a následné focení skupinových fotek s rodinou zakončené házení kyticí
18:00 - Začíná hrát kapela, první tanec a volná zábava, kapela hraje do půnoci
19:00 - Přinesou raut
21:00 - Přinesou tataráček a topinky
18:00-24:00 - Hraje kapela, volná zábava

Moc prosím ty z Vás, které již mají svojí den za sebou a měli harmonogram podobný o postřehy a tipy, jak se to časově vyvíjelo alespoň zhruba, zda jsem na nic nezapomněla, svatba za 14 dní a hlodá mi to v hlavě. Svatba bude spíše neformální, na statku, všechno v jednom, cca 50 lidí, hodně dětí, já sama mám dvouletého chlapečka.Moc se těšíme na kapelu a na to, že se uvidíme s lidmi, kteří jsou nám drazí, nejsme vůbec tipy na kolektivní "svatební" hry a zvyky, tak to bude pojato spíš jako setkání rodiny a kamarádů s dobrým jídlem a moc dobrou kapelou.

Děkuji Vám za radu 🙂

  • Řekl bych klasický rozumný harmonogram, nevidím tam nic co by mohl být problém 🙂 Ono hlavně všechno co je po hostině už většinou nepotřebuje úplně přesný harmonogram, ty věci na sebe prostě přirozeně navazují, plus mínus nějaká půlhodinka 🙂 Takže v klidu 😉

  • Ahoj, my jsme to meli velmi podobne, jen bych mozna zvazila ten raut v tech 7. My jsme meli raut v 8.30 a stejne lidi moc nejedli, protoze byli jeste stale plni od obeda a ze sladkeho, ktere meli po obede.
    Takze bych mozna doporucila ten raut treba az v 9.

  • @alaw  děkuji za reakci, taky mě to napadlo, ale zase si říkám, že je řada lidí, které jsme pozvali večer na raut od 18:00, tak aby tam bylo co jíst a oni nemuseli cekat 🙂

  • Sponzor fóra
  • @nikola160  a já si zase říkám, že je ten raut dost pozdě. Samozřejmě záleží na lidech, ale třeba u našich hostů skoro polovina nejí sladké. Jsem zvědavá, jestli vůbec ochutnají svatební dort.

  • @nikola160  Aha, tak to pak asi jo... My jsme to nemeli rozdelene, vsichni tam byli na celou dobu.
    Obed byl nakonec nekdy v 15.30 (i kdyz v planu byl na 15.00 🙂 a tim, ze jsme meli 85 hostu a 3 chodovy obed, tak nez se vsichni najedli, tak bylo pet, pak vsichni si davali dort a dobroty ze sladkeho baru atd, takze jist prestali cca v 6, takze proto jsem rikala, ze v 6 raut mi prijde brzo, ale pokud mate lidi, kteri prijdou az po obede, tak to dava smysl 🙂

  • My to tak měli 🙂 celkem nám to vycházelo dle plánu a to jsme to nijak hystericky neřešili...

  • @rulexnone  Krásně udělaný harmonogram🙂 Děkuji

  • @nikola160  Můžu se vás zeptat Niky, jak jste to večer řešila se synem? Když jste ho musela dát spát, využila jste babičky... Děkuji za tipy

  • Dobrý den, je dobré mít koordinátorku , jinak se časy hůř dodržují a pak píšete hodně dětí, program pro děti je taky fajn, aby se nějak zabavili, co třeba animátorku, nebo kamarádku, která se Vám o ně postará.Hezký den Michal Krulich

  • Dobrý den všem,
    poradíte mi? Máme svatební obřad naplánovaný na 15. hodin. Řeším, jak poskládat časově zbytek dne. Obřad i hostinu máme na jednom místě.

    15:00 obřad venku na terase hotelu
    15:30 focení skupin i novomanželů, venkovní program a drobné občerstvení pro hosty
    16:45 přípitek, slavnostní menu (polévka, hlavní chod) v sále
    17:30 novomanželský tanec, otevření taneční/volné zábavy
    18:30 káva, krájení dortu
    20:00 teplý raut

    Jde mi hlavně o uspořádání novomanželského tance a krajení dortu. Nejsem si jistá pořadím. Já bych si třeba ráda dala po jídle kávu a dort, ale ne všichni to tak mají, ale je fakt, že pak se zvednout a jít hned tancovat... uf. A tak jsem zvolila nejdříve variantu tanec a poté teprve krájení dortu. Ale přijde mi, že zase honím hosty sem tam. Poradíte, co by vyhovovalo vám a časy?

    Děkuji 🙂

  • @elucak  nevim, kolik vas bude, ale 45 min na jidlo a pripitky mi prijde hrozne malo... My jsme krajeli hned po obede,protoze spousta lidi voli sladke ke kaficku po jidle (i tak nekteri malem nevydrzeli,nez nakrojime, a uz si behali sami pro sladke..).. Za sebe mam pocit,ze 16:45 pripitky,mozna 17 zacnete jist 2chody.. a ve 20 uz raut - to jeste nikdo nebude mit hlad,kdyz jeste mezitim bude dort.. Ale je to muj dojem,my meli obrad jidlo driv,tak jsem zvedava,co poradi holky,co mely taky pozdejsi

  • @qlarinka  právě, mít obřad dříve, tak se to plánuje líp. No nechtěla jsem mít ráno fofr a taky vzhledem k odpolednímu spánku našich dětí je to až odpoledne, Teď mi celý den přijde krátký a nevím, jak tam vše vtěsnat 😒

  • @elucak  Mě se zdá, že je tam moc toho jídla. My tedy měli obřad v 10:00, takže úplně jiný program a hlavně jenom celodenní raut, ale pokud by mě někdo zval na obřad v 15:00 tak bych ani s obědem už nepočítala. A pokud máte v plánu občerstvení během focení, pak ještě oběd, dort, večerní raut - to je trošku "vražda jídlem"🙂. Já bych asi po obřadu udělala rychlé fotky novomanželů, s rodinou, skupinek a tak, rozkrojila dort + případně nějaké to občerstvení a vyrazila na novomanželské focení. Pak tanec a raut klidně už dřív a oběd prostě vynechala, ale třeba bude mít někdo lepší nápad.

  • Jo, to co navrhuje @lekulina  mi přijde dobrý směr přemýslení 🙂 udělejte jenom raut, klidně ať začně dřív...a jestli chcete "jíst společně", tak jenom polévku a pak raut 🙂

  • Ahojte, obnovuji diskuzi, je tu ještě někdo, kdo by se svěřil s harmonogramem na odpolední svatbu? 🙂 Plánujeme obřad ve 14 nebo 15 hodin, pak raut. Na mlýně, vše v jednom místě. Dejte inspiraci, prosím 🙂

  • Sponzor fóra
  • @kristy82  ahoj, my máme. Mel by ti to poskládat hlavně fotograf podle světla a podle měsíce atd... Takže to ber spise jako orientační 😉😊

  • @kristy82  Ahoj, taky máme obřad ve 14:00 a program vypadá následovně: 13:00-13:30 příjezd hostů, welcome food & drink, 14:00 obřad, poté gratulace, krátké společné focení, přípitek a proslovy, cca v 15:30 se otevře odpolední raut, kolem 17:00 se nakrájí dort, v 18:00 to rozbalí kapela a dáme první tanec. Poté se plánujeme vytratit na párové focení, po návratu hodím kytku a kolem 19:30 se otevře večerní raut. A až kapela dohraje, večerní party bude mít na starosti DJ.

  • @kristy82   Ahoj, taky máme vše na jednom místě - a taky na mlýně🙂.
    Harmonogram je velmi orientační, vše se bude dít podle toho, jak sami budeme chtít, ale plánujeme to zhruba takhle:
    12:00 welcome drink
    13:00 obřad, gratulace
    14:00 společná fotka a skupinové fotky
    15:00 přípitek, novomanželský tanec a raut, odpolední kapela
    17:00 krájení dortu, kávy (pak se pravděpodobně "zdejchnem" pofotit - v areálu)
    19:00 DJ, grilování - kdo nemá rád sladké, tak od těch 15 hodin bude mít tak akorát místo na maso
    od 21:00 lehký večerní raut - na večerní zobání
     
    nicméně body od 13 do 15 hod budou na sebe navazovat, takže možná bude už 14:30 odtančeno a raut odstartovaný🙂 uvidíme, jak budeme rychlí - myslím, že spíš ne😃

  • @te_ssiinka_nelova  takhle nejak bych si to predstavovala 🙂 Svatba bude konec kvetna, tak mozna bych jeste posunula 1. tanec az se setmi. Je pravda, ze bude asi nejlepsi to zkonzultovat s fotografem. Diky.

  • Dekuju holky. Jeste si pohravam s tim, ze bychom dali krajeni dortu po obradu, nez se otevre raut, ze by si k tomu vsichni sedli a byli by pohromade na proslov a pripitek. Ale nevim, zda to neni blbe, nekdo sladke vubec neji. Jak ale nahnat hosty vsechny dokupy, kdyz neni servirovane jidlo? 😃

  • @kristy82  my máme servirovany predkrm právě z tohohle důvodu jinak bychom neměli servirovane nic.

Přidej příspěvek

    Nenašli jste co jste hledali?

    Hledat pouze v názvech témat
    Doporučení dodavatelé
    Svatební dekorace na zakázku.
    ZERO obaly/party
    Frýdek-Místek
    Velkoobchod nejen se svatebním, dárkovým a party zbožím. U nás koupíte od tácku na koláče až po svatební vývazky a ozdoby na auto.
    Rádi pro vás zorganizovat jakoukoli party! Ať už je to dámská nebo pánská rozlučka se svobodou atd., Co se stane v Praze, zůstane v Praze!
    Články od našich partnerů
    Letní svatební make-up? Následující 3 tipy vám pomohou ho udržet i přes vysoké teploty
    Svatební krabička poslední záchrany: 10 tipů, co by v ní nemělo chybět
    Svědčíte na svatbě? Poradíme, co si obléci
    Archiv článků od partnerů