Nahlášení účasti :)

Ahoj nevěsty, konečně máme potvrzený termín svatby. Teď je na řade svatební oznámení a jeho předání/odeslání. Chtěla bych se vás zeptat, jaké postupy jste volili, když jste chtěli od hostů potvrdit účast, zda s nimi máme počítat na přespání a případné alergie. Díky za vaše rady 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Udělala jsem sdílenou tabulku na internetu a nějaký čas po oznámení jsme jim poslali ještě infomejl s tím, že se mají zapsat do té tabulky. Tam jsme měli kolonky na všechno, co jsme potřebovali vědět - omezení v jídle, kolik (a kdo) jich z dané rodiny přijede, jestli potřebují odvoz/ubytování...
Odpovědět
Profilova fotka
@markca Soukromá událost na FB pro většinu, starší ročníky jsme obvolávali, nebo osobně (osoby, co nemají nebo nevyužívají natolik internet).
Odpovědět
Profilova fotka
@markca Dali jsme dotazník na naše webovky (na které byl odkaz taky na svatebním oznámení). Starších ročníků, což bylo v našem případě jen pár lidí, jsme se zeptali osobně. Dotazní jsme vytvářeli pomocí Formulářů Google.
Odpovědět
Profilova fotka
Dali jsme dotaznik na webovku, kterou jsme si udelali na wix.com. Dotaznik sel udelat primo tam a napsali jsme tam veskere informace k ubytovni, stravovani, harmonogramu atd. Do dotazniku hoste napsali ucast, zda prijedou i s detmi, o jake ubytovani maji zajem a pripadne alergie, poznamky, dotazy atd.
Odpovědět
Ahoj holky, dekuju za rady. Nakonec teda tvorim jen jednoduchy svatebni web a vlozim tam i ten dotaznik.
Odpovědět
My pozvanky neposilali, zalozili jsme udalost na FB, kde jsme napsali predbezne informace a poprosili lidi, at se k tomu vyjadri, ze potrebujeme bookovat mista. Samozrejme se to pulka lidi neobtezovala precist, tak jsme je stejne obepisovali osobne. Klasika. 😄
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?