Volný svatební fotograf na 17.9.2016 Hranice na Moravě?

Hledáme kvalitního fotografa na termín svatby 17.9.2016. Moc děkuji za nabídky a tipy na fotografy z okolí Olomouce atd..
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Termín volný. Rád přijedu. Více na webu. S pozdravem Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš termín máme volný a rádi svatbu nafotíme. Hranice dobře známe. Veškeré info naleznete na našich webových stránkách. Hezký den Martin & Linda
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a ráda za vámi ze Šumperka přijedu. Posílám podrobnější info ve zprávě.. Krásný den!
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, pokud ještě nemáte vybráno, podívejte se na moji práci. Termín volný. JF
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Termín mám volný a velice rád vaši svatbu nafotografuji. Jsem vystudovaný fotograf (VŠ - Institut tvůrčí fotografie v Opavě). Projděte si, prosím, mé internetové stránky. Fotografuji svatby malinko jiným stylem, než je dnes běžné - dokumentárně - tedy tak, jak svatba skutečně proběhla... bez množství opakujících se portrétů, retuší, filtrů a přebarvených fotografií. Ctím čistou fotografii. Záznam atmosféry svatby pak dostává trvalejší a nefalešný charakter. Připravím a odevzdám velice kvalitně vytištěné album. Prohlédněte si také video umístěné na mém profilu. Získáte tak představu, jak album vypadá. Detaily a referenční alba na mém webu. Mějte hezký den. Tomáš Chadim
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám také ještě volný. portfolio a ceník najdete na webu Krásný den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.