Svatební fotograf na Frýdecko-Místecku, termín 25.05.2013

Profilova fotka
Prosím o nabídku na celodenní focení na Frýdecko-Místecku v termínu 25.05.2013. Předem děkuji!
Odpovědět
Profilova fotka
připojuji se také k prosbě od uglyduckling:-) shnáním dobrého fotografa z okolí FM a také kameramana:-) prosím napište :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem z Prahy, ale fotím po celé ČR. 25.5. mám zatím volný. Mrkněte ke mně na profil, v případě zájmu zašlu ráda ceník emailem :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dopřejte si opravdové foto. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, můžete se podívat i na naše nabídky..... :-) působíme na Jižní Moravě ale samozřejmě zajištujeme servis i po celé ČR.....
Odpovědět
Profilova fotka
Jsem z Paskova
Odpovědět
Sice nejsem žádná fotografka, ale znám jednoho dobrého fotografa z Českého Těšína www dzupin cz.
Odpovědět
@ajelinka z Třince :-)
Odpovědět
@zoozca nemáš to jedno?hlavně že je v blízkosti Frýdku
Odpovědět
@ajelinka pořádek musí být :-) a jinak to je www dzupin com @uglyduckling taktéž můžu jen a jen doporučit :-)
Odpovědět
@zoozca to je jedno ne? :-D
Odpovědět
@ajelinka co se týče bydliště, tak to jedno je i není, jen jsem to upřesnila :-) a co se týče www adresy, tak to jedno není. Pokud něco, tak napiš u mě na profilu, ať to tady slečně nespamujeme, ju? :-)
Odpovědět
Zkus Michala Szydlowského, je z Ostravy. :)
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
Děkuji moc všem za všechny rady :) Máme na příští týden domluvenou schůzku s manželi Kulhánkovými, tak uvidíme co se z toho vyvrbí :) Jinak pan Szydlowski má moc pěkné fotky a byl to první fotograf kterého jsem oslovila, ale jeho ceny je bohužel nad naše finanční možnosti ;-(
Odpovědět
Profilova fotka
Absolvovali jsme osobní schůzku s manželi Kulhánkovými, kteří nejenže dělají krásné fotky, ale jsou i moc sympatičtí a mají skvělý přístup ... takže nebylo nad čím váhat a 25.května budou fotit naši veselku 8-)
Odpovědět