Svatební fotograf 29.8.2015 Kutná Hora

Profilova fotka
Urgentně sháním schopného fotografa, který si s fotkami a jejich úpravou pohraje a přesto nebude chtít 15.000 za celodenní focení. Studentům fotografie se nebráním. Předem děkuji za nabídky a ukázky portfolia.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád bych Vám nabídl své služby. Budu rád, když se podíváte na můj profil nebo www stránky. Rád Vás budu doprovázet během Vašeho svatebního dne. S úctou Vojtěch Podstavek
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den přeji, váš termín mám prozatím volný, jukněte ke mě na profil a kdykoliv mne kontaktujte :). S pozdravem Zaňková M.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš termín mám volný. Jsem absolventkou fotografické školy :-). S úpravami a retuší kosmetických nedokonalostí není problém. Při fotografování svateb mám hlavně reportážní přístup, to znamená, že se snažím nerušit a všímám si i okolního děje, zajímavých momentů a lidí (viz. poslední foto - také ze svatby) Do zprávy Vám ještě pošlu ceník. Mariana Ryšavá
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín máme ještě volný :) klidně se podívejte na naši tvorbu, kterou máme na webových stránkách. Budeme se těšit Lukáš Machaníček LUMA PHOTO
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám Váš termín zatím ještě volný, kdyby byl zájem ;) Přeji hezký den Vratislav Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Krásnou neděli přeji. Váš termín mám prozatím ještě volný a zkušenosti z Kutnohorska / Čáslavska také. ;-) Zasílám krátkou zprávičku. Mějte se moc hezky. Petra
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný, nabídku zasílám zprávou.. Přeji pěkný den, Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
Nabízím své báječné služby 100% spolehlivého fotografa. Jako bonus pro klienty mám za super cenu vlastní fotokoutek s fotobudkou pro automatické fotografování selfies svatebních hostů s okamžitým tiskem fotografií, něco ála Smilebox/Fotonaut :-) Více v mém profilu a na webu. ***
Odpovědět
Profilova fotka
Budu ráda když se podíváte i na mé webové stránky.