Svatba 6.6.2015 v okoli Blanska

Dobrý den, hledám dobrého fotografa na svatbu 6.6.2015. Děkuji moc.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, :) termín 6. 6. 2015 máme prozatím ještě volný a máme to kousíček :). Dovolím si Vám zaslat i interní zprávičku. Pokud se prozatím mrknete na naše webové stránky, tak budeme nesmírně rádi. Najdete na nich ukázky ze svatebního fotografování, ceníky a podrobný popis svatebních fotobalíčků. Budeme se těšit Lukáš Machaníček LUMA PHOTO
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, termín mám prozatím volný. Jsem absolventkou fotografického studia na osu a ráda bych Vám tímto nabídla tvůrčí přístup k fotografování Vašeho svatebního dne. Do soukromé zprávy Vám ještě pošlu ceník a info. Mariana
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám ještě volný a budu rád, podíváte-li se na mé svatební portfolio.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den! Rádi Vám nabídneme naše služby. Na naší webové prezentaci naleznete fotky a videa, která prezentují naši práci. Budeme rádi, když se ozvete. S přáním hezkého dne, Zdeněk Krejcar AP fotostudio.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, datum máme pořád volné, můžete tedy mrknout k nám. Posíláme Vám SZ. J+P Nejedlí
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, dovolím si nabídnout také své služby. Orientační ceník a ukázku práce naleznete na mých webových stránkách. Hezký den Jakub Horák - VyfoťMě.cz
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, ráda Vám i já nabídnu své služby. Při včasném zamluvení a zaplacení zálohy velká sleva (orientační ceník u mne na webu). Při svatbě obřad nenarušuji, což je mou velkou předností. 100 % individuální přístup, vše je o domluvě. Čekalo by Vás i několik milých překvapení, která vždy novomanželé ocení :-) Budu ráda, budete-li mne kontakovat.
Odpovědět
Profilova fotka
@petra1133 opět volno:)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád Vám i já nabídnu své služby ;)
Odpovědět
Děkuji všem moc za nabídky.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí