Svatba 27.4.2018 Nelahozeves

Ahoj, sháníme fotografa na svatbu v Nelahozevsi 27.4. Jednalo by se o nafocení obřadu, skupinek, novomanželů. Bude to malá svatba cca 20 lidí. Děkuji :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám ještě volný. Nabídku jsem poslala do zprávy.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je 1000 kč za hodinu fotografování. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, moc ráda přijedu vyfotit vaši svatbu. Nafotím vám svatbu podle vašeho přání ovšem s vlastními nápady, ať máte originální fotky. Mé portfolio naleznete na FB stránce viz níže a na mém profilu. Dejte vědět jak jste se rozhodli ať se můžeme domluvit předem co a jak, cena se odvíjí od toho, co požadujete. Lenka Hoffmannová
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, rádi bychom Vaši svatbu nafotili a termín máme ještě volný. Vždy se snažíme svatbu mít jako celý příběh, který vás přesně vystihuje a budeme moc rádi, když se ozvete. :-) Těšíme se na vaši odpověď Monika & Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, když se bude líbit má práce, rád se na zámek zase podívám...tentokrát v jiném ročním období. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, přidávám se ke kolegům s nabídkou volného termínu. Mé portfolio a ceny najdete na webu. Přeji hezký večer Markéta Peterková
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud Vás fotografie zaujmou, rádi přijedeme. Jsme z Prahy, což je kousek. Více informací máme na webových stránkách. Přeji krásný den, Lenka
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný večer, termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Dovolím si vám zaslat i soukromou zprávičku. Prozatím klidně koukněte na web nebo FB, který mám uvedený na kartě. Najdete na něm ukázky ze svatebního focení. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí napsat. Budu se těšit. Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka