Svatba 15.10.2016 Roudnice nad Labem - fotograf, kameraman

Dobrý den, na poslední chvíli jsme se rozhodli uspořádat svatbu ještě v tomto roce - 15.října. Měl by nějaký šikovný fotograf a kameraman volný termín? Předem děkuji za odpovědi :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám ještě volný a šikovného kameramana také po ruce :) Pokud by se Vám líbila moje práce (více najdete na našem FB a webu - kde jsou i cenové balíčky a další podstatné informace), ozvěte se pro přesnější cenovou kalkulaci. Filip M.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Jsem fotograf a volno bych měl. Informace i ceník mám na webu. Můžeme si klidně zavolat. Ale zítra. Jsem na svatbě. :-) Pavel
Odpovědět
Profilova fotka
@slecnazatimneprovdana Zdravím, i já se hlásím s volným termínem. Koukněte ke mě na web, blog, či profil zde na beremese.cz a pokud vás moje práce zaujme, neváhejte mě kontaktovat. Hezký večer, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a ráda vám svatbu nafotím. Mrkněte na můj web, kde jsou uvedeny svatební balíčky + ukázky práce :-) Mějte se skvěle!
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, děláme foto i video. Termín volný. Posílám nabídku do SZ S pozdravem Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, v tomto termínu jsem Vám k dispozici. Přikládám ukázku práce a bližší informace do soukromé zprávy. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
@slecnazatimneprovdana Dobrý den, mohu být k dispozici, více info prosím viz zprávy zde =) zdraví Jakub
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mohu nabídnout jak fotografické tak video služby a rád zachytím vaší svatbu, více info posílám v soukromé zprávě. Přeji hezký den Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš datum mám volný. Budu rád, když se podíváte na moji webovou prezentaci nebo ostatní webové prohlížeče, které mám v odkazech na mém profilu. Pokud se Vám má tvorba bude líbit, neváhejte mě kontaktovat. Rád Vám odpovím na každou Vaši otázku. S pozdravem Vojta P. :-)
Odpovědět
Profilova fotka