Šikovný fotograf a kameraman 25.7.2015 okr. Ústí nad Orlicí

Profilova fotka
Sháníme šikovného kameramana a fotografa na svatbu :-) Termín 25.7.2015 Letohrad( okr.Ústí nad Orlicí) Za nabídky předem děkuji :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mohu zajistit obě služby, jsem z Pardubic a jezdíme celou republiku, vše v přijatelných cenách, více Vám posílám do vaší pošty, zdraví Bajer video pce
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den nevěsto,termín mám zatím volný, budu ráda, pokud mrknete na blog, kde najdete reportáže z celých svateb i nějaké to info navíc :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rádi nabídneme naše služby. Pokud máte zájem, kontaktujte nás. Přeji příjemný den. Zdeněk Krejcar AP Fotostudio
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný a budu rád, podíváte-li se na mé portfolio.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám tento termín volný. Jsem fotograf od Hradce Králové. Pokud chcete, můžete shlédnout mé portfolio buď zde na beremese, nebo v odkazu pod tímto textem. S pozdravem, Honza
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný. Můžete navštívit web, nebo profil, ráda přijedu.. S pozdravem, Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den Jano, Váš termín mám volný. Mohu Vám nabídnout slevu ve formě cestovného zdarma. Svatební portfolio, stejně jako ceník, nebo další informace naleznete na mých stránkách, popř. tomto profilu. Příjemné svatební přípravy, Ján Senčák
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, i my máme Váš termín volný (a letos nějaký zapeklitý). Na svatby jezdíme po celé republice i do zahraničí, rádi přijedeme i za Vámi. Více z naší práce, další informace o nás a např. i ceny najdete na našem facebooku, web prochází aktualizací. Pokud by Vás naše práce zaujala, ozvěte se ;) Filip a Linda
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký večer i já mám termín zatím volný. Robin.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, mohu nabídnout volný termín. s pozdravem Petra Jansová svatební fotografka
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 10 měsících