Sháníme fotografa +video 01.09.2018 sever.morava

Dobrý den, Sháníme fotografa +video 01.09.2018 severni morava ,svatba bude cca 15km od Šumperku... Rádi bychom focení od příprav až po večerní zábavu... dále bychom rádi měli svatební video.... Děkuji za případné odpovědi či nabídky.. Pavlíček
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Tomáši, posílám Vám nabídku do zprávy. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím Vám fotografické služby. Jsem fotograf z Brna, rád zdokumentuji Váš svatební den. S pozdravem Filip
Odpovědět
Profilova fotka
@tomaspavlicek Dobrý den, rád bych Vám nabídl mé fotografické schopnosti. Budu rád, když se podíváte na můj profil a webové galerie. Pokud Vás má tvorba zaujme neváhejte mě kontaktovat. S pozdravem a úctou Vojta :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rádi přijedeme. Nabízíme foto a i video. Vice informací posíláme do SZ. S pozdravem Iva a Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
@tomaspavlicek Dobrý den Tomáši, termín mám zatím volný a rád přijedu nafotit Váš svatební den. Více informací včetně ukázek mé tvorby naleznete na profilu. Vidět mé fotografie naživo byste pak mohl na svatebních veletrzích v Olomouci, nebo v Havířově. Přiložené fotografie jsou ze svatby na Jesenicku. Přeji příjemné svatební přípravy. S pozdravem, Ján Senčák
Odpovědět
Profilova fotka
@tomaspavlicek Dobrý den Tomáši, za sebe mohu nabídnout pouze foto, ale spolupracuji s výborným kameramanem. Když bude můj styl pro Vás to pravé, stačí reagovat. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poslal jsem Vám nabídku do zprávy. Přeji hezký den. :) Michal Pleva
Odpovědět
Dobrý den, tak fotografa máme asi už vybraného, mám pár tipu takže dnes budu psát... Chybí nám jěště ale nějaký kameraman do 10 000kč
Odpovědět
Dobrý den, kameramana máme již vyřešeného,takže foto i video HOTOVO
Odpovědět
Profilova fotka