Profesionalny fotograf na 15.8.2015

Zdravim. Hladam profesionalneho fotografa s dlhorocnymi skusenostami alebo fotograficke studio na svadbu. Prosim ozvite sa alebo niekoho odporucte. Dakujem.
Odpovědět
Profilova fotka
@ernik123 Zdravím Vás, tedy se ozývám ;-) . Tento termín mám stále volný. Budu ráda, když se podíváte na můj web a pokud vás zaujme moje portfolio, koukněte i do fotoblogu, kde najdete galerii svateb. Budu ráda, když se ozvete. Hezký večer, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, hlásíme volno, naše tvorba a ceník jsou k nalezení na stránkách, nejnovější fotky a reference pak na FB. J+P Nejedlí
Odpovědět
Profilova fotka
Termín mám volný :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín máme volný. Podívejte se na naše stránky a v případě zájmu nás kontaktujte. Přejeme pěkný den, Mirka a Petr čočkovi
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, termín mám zatím volný. Reportážní fotografii se věnuji cca od roku 2010, kdy jsem začala studovat fotografii na OSU. Více informací a fotek z dalších svateb najdete na mém profilu na beremese.
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný večer, posílám interní zprávičku s nabídkou. Mějte se moc hezky. Petra :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, termín mám zatím volný a zkušeností také dost :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer. Rád Vám nabídnu své služby. Ceník i další ukázky mé práce, naleznete na webu. S pozdravem René Volfík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, dovolím si nabídnout také své služby. Orientační ceník a ukázku práce naleznete na mých webových stránkách. Hezký den Jakub Horák - VyfoťMě.cz
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, zkuste se prosím podívat ke mně na stránky v odkazu zde po tímto příspěvkem. Třeba vás můj styl v kombinaci s ceníkem osloví. V nabídce máme i výhodné balíčky foto+video (2 lidé) Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Dovoluji si nabídnout své služby. Info na mém profilu, případně na webu. Přeji krásný den a díky za přízeň. Vojtěch Pavelčík
Odpovědět