Hledame fotografa na svatbu 20.8.2016. Kdo je volny?

Hledame fotografa na svatbu 20.8.2016 ostrava zabreh. Kdo je volny?
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, posílám zprávu. :-) Pavel
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jedná se o náš poslední volný termín v srpnu. Jsme přímo z Ostravy a rádi Vaši svatbu nafotíme. Více informací zasíláme do zprávy. S pozdravem Martin & Linda Hnátkovi
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Termín mám volný a velice rád vaši svatbu nafotografuji. Jsem vystudovaný fotograf na ITF v Opavě. Projděte si, prosím, mé internetové stránky. To je důležité! Fotografuji totiž svatby malinko jiným stylem - dokumentárně - tedy tak, jak svatba skutečně proběhla... bez množství portrétů, retuší, filtrů a opakujících se fotografií. Vzpomínka je pak ale trvalejší a připravím a odevzdám velice kvalitně vytištěné hezké album. Pro svou první komerční sezónu 2016 mám zaváděcí cenu. Detaily na mém webu. Mějte hezký den. S úctou Tomáš Chadim
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, rád Vám nabídnu své služby :) S přáním pěkného dne, Radim Spáčil
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mohu nabídnout volný termín. S pozdravem Petra Jansová svatební fotografka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také se připojuji s volným termínem. Ukázku mé práce najdete zde na kartě nebo na webových/facebook stránkách. Ceník zašlu na požádání. Jsem sice z Prahy, ale pokud budete mít zájem - ráda dojedu :) Hezký večer, Marie
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, také posílám zprávu a přeji snadné přípravy :-). Lucie
Odpovědět
Profilova fotka
@evapastrnakova Dobrý den, rád nafotím Vaší svatbu, termín mám volný. Nabídku jsem zaslal zprávou. S pozdravem, Miroslav Jungwirth
Odpovědět
Profilova fotka