Hledám fotografa na 26.09.2014 od 12:00 (Praha)

Ahoj. Hledám fotografa na obřad a společné focení po obřadu, dohromady 1 hodina práce v terénu. Jsme oba studenti, můžeme si dovolit zaplatit nejvíce 1000 Kč. Našel by se v Praze na 26.09.2014 od 12:00 fotograf, který by zachytil první polibek za takovouto cenu? Předem děkuji za odpovědi. Lucie
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jistě najdete někoho mezi studentama, bohužel jsem až z Pardubic a už nejsem student...
Odpovědět
Profilova fotka
@krasna_lady Dobrý den, souhlasím s kolegou, kamarádů studentů, které baví focení zajisté pár naleznete- můžete zkusit fotopatracku na webu... :)
Odpovědět
@zankova_photo: Pamatuji si na Váš příspěvěk v jedné zdejší diskuzi o svatebních fotografiích. Poznamenala jste, že jste se dala na dráhu svatebního fotografa, jelikož na Vaší svatbě se fotky nevydařily (konkrétně jste psala o chybějícím polibku). Bojím se stejného výsledku. Jestliže je běžná cena za 7 hodin focení 9 tisíc, věřím, že hodina focení za 1000 Kč je dostatečně rozumná cena, abych se vyhla studentům. Ačkoliv ani profesionální fotograf nezaručuje kvalitu, odkážu-li se znovu na Vaši zkušenost, že ano?
Odpovědět
Profilova fotka
@krasna_lady Jak můžete počítat 7hod : 9Tis když jen vzítr do ruky techniku a někam vyrazit na svatbu na hodinu focení stojí 3000kč. A čím dýl se fotí tím méně to pak vychází na hodinu...
Odpovědět
Profilova fotka
@krasna_lady nikdy jsem neodevzdala svatbu bez svatebního polibku - pokud se stane že polibek je zastíněn(např že se ženich špatně otočí, nebo že je extrémně krátký, tak buď ihned nebo po skončení obřadu polibek opakujeme, vždy danou situaci vyřeším a nestalo se nikdy tedy že bych tuto věc zanedbala ...:) s tou fotopatrackou jsme to myslela vážně a je plno nadaných studentů amatérů, kteří nemají vlastní ŽL a rádi by vám udělali radost. Nebylo to myšlené jako nějaká urážka. Já mám základní balíček za 5000KČ - obřad + portréty :)
Odpovědět
Profilova fotka